Artık çok sinirlendiğim için buraya da yazmak istedim.. 1-2 saat önce kardeşimle yemek söyleyelim dedik. 23.20'de Trendyol yemekten sipariş verdim. Ve siparişi verir vermez müşteri hizmetlerine bağlanarak siparişin gelip gelmeyeceğini, kapanış saatine 40 dakika kaldığını ve önceki günlerde 2 kere restoran kaynaklı siparişimin iptal edildiğini söyledim ve bundan dolayı restorandan bilgi almalarını istedim. Ve müşteri hizmetleri ısrarla bir sorun olmayacağını olursa iletişeme geçebileceğimi söyledi. Ben de tamam dedim kapattım ve beklemeye başladım. Tam 23.59'da restoranların kapanmasına 1 dakika kala siparişim teslim edildi diye mesaj geldi. Acaba güvenliğe bırakıp mı gittiler diye aşağı indim fakat oraya da gelmemişti. Tekrar bağlandım müşteri hizmetlerine ve bana dediler ki "Trendyol kurye atayamadığı için siparişiniz iptal edilmiştir." Madem kurye atanamadı 40 dakika neyi beklediniz dedim ve bana "Siz burdan bize ulaşmadan kontrol sağlayamıyoruz maalesef..." Bunlar yüzünden ne başka yerden yemek sipariş verebildim ne de para iademi yaptılar henüz (Sistemde sipariş teslim edildi diye geçtikleri için iade de yapılmadı.) Boştan yere 2 saattir bunlarla uğraşıyorum. Bundan sonra Trendyol benim için net bitmiştir. Ne alışveriş yaparım ne de bir şey sipariş veririm. Getir, yemeksepeti dururken bunlarla işim olmaz bir daha. Zaten hem alışveriş kısmında hem de yemek kısmında kesinlikle kötü yorumları yayınlamıyor adamlar. O yüzden buraya yazmak istedim belki sesimiz duyulur... |
Trendyol Yemek Rezaleti: Bilmeniz Gerekenler
Trendyol Yemek siparişlerinde yaşanan sorunlar son zamanlarda sosyal medyada oldukça tartışma konusu oldu. Birçok kullanıcı, Trendyol Yemek'te siparişlerinin geç geldiğini, siparişlerin eksik veya yanlış geldiğini ve müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorlandıklarını bildirdi.
Bu şikayetler üzerine Trendyol Yemek bir açıklama yaparak siparişlerdeki gecikmelerin ve diğer sorunların farkında olduğunu belirtti. Şirket, bu sorunları çözmek için çalıştığını ve müşteri hizmetlerini güçlendirdiğini ifade etti.
Ancak bazı kullanıcılar, Trendyol Yemek'teki sorunların devam ettiğini ve şikayetlerine yanıt alamadıklarını dile getirdi. Bu durum, Trendyol Yemek'in itibarına zarar verdi ve bazı kullanıcıların Trendyol Yemek'ten sipariş vermeyi bırakmayı düşündüklerine dair paylaşımlar yapmasına yol açtı.
Trendyol Yemek'teki sorunların nedenleri arasında lojistik sorunlar, aşırı talep ve yetersiz müşteri hizmeti olduğu düşünülüyor. Şirket, bu sorunları çözmek için adımlar attığını belirtiyor ancak kullanıcıların memnuniyetini yeniden kazanması zaman alabilir.
Trendyol Yemek siparişi vermeden önce kullanıcıların bu sorunların farkında olması ve siparişlerini buna göre planlaması önerilir. Ayrıca, siparişle ilgili herhangi bir sorun yaşanması durumunda, Trendyol Yemek müşteri hizmetlerine ulaşmak için çeşitli kanallar mevcuttur.