Şimdi Ara

Trigger Kayışı kopan var mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
2
Favori
108.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duman6kelimeler

    benimki de az önce koptu, çekiciyle sanayiye çektirdim eve gelip forumlara bakayım dedim.
    moralim çok bozuk.
    206 hdi 1.4 motor.
    sadece bir kez marşa bastım.
    ne kadar maliyet çıkar acaba

    www.peugeotteam.com/forum/3480-206-quiksilver-triger-kayisi-koptu-teslim-alindi-5.html

    Burada ki kisiye hersey dahil 1160 lira cikmis ama araba rolantide calisirken koptugu icin sizinde arac hareket halinde degilken koptuysa cok masraf cikartmaz ama hareket halindeyken koptuysa masraf artacaktir...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    En güzeli trigeri zincir yapmayan ibibik üreticilerin araçlarını almamak.

    Giderse motorun içini dağıtıyor, risk çok büyük, eskiyince kopacağı da belli, neymiş ses yapıyormuş, sanki çok lazım bu kadar masraflı riskli bir parçada ses konforu. Varsın hafiften zincir sesi duyulsun. Benim arabam zincir kafam rahat. Üreticilerin hala kayışta diretmesini anlayamıyorum. Bile bile lades resmen, patlasın da müşteriye çakalım mantığı.

    aynen katılıyorum.

    Trigerin zincirden kayışa döndürülmesi teknik olarak çok bariz bir avantaj getirmez iken bakım ve risk açısından kullanıcıya büyük sorumluluk yükler.
    Bu sorumluluk öyle basit bir şey değildir hem maddi hemde süratli kullanırken başınıza geldiğinde fren mesafesini (fren basıncı düşeceği için) etkileyerek aracı kontrol etmede sıkıntı çıkarması mümkündür.

    BHu kadar riskli bir parçayı en sağlam malzemeden 1960 larda bile yapmışken şimdi kayış olması şahsi kanaatıma göre teknik bir kusur değil firmaların ayak oyunundan veya belki maliyeti düşürmesinden başka bir şey değildir.

    biz tüketicilerin araç seçerken bu tür ayrıntıları sorarak seçimimize yansıtmamız durumunda üreticiler zaten gerekli düzeltmeyi yapacaklardır.




  • dizel pejolarda çeşitli söylenditler vardı
    türkiye yetkilisi 150bin derken orjinal servislerden biri 80bin
    diğeri 100bin dedi
    birini 107 binde diğerini 203binde değiştridim

    kopan birini gördüm yatak sarıyor ve süpoplar yamuluyor ayrıca
    su pompası patlıyor yağ ve su karışıyor ve eksantrik mili yamuluyor
    eğer farkına varmazsan motor yatak sarmasından dolayı reftifiye bile kurtarmıyor motor bloğunu
    kucağına alıyorsun 5000-10000 arası bir masraftan söz ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paradox08


    quote:

    Orijinalden alıntı: duman6kelimeler

    benimki de az önce koptu, çekiciyle sanayiye çektirdim eve gelip forumlara bakayım dedim.
    moralim çok bozuk.
    206 hdi 1.4 motor.
    sadece bir kez marşa bastım.
    ne kadar maliyet çıkar acaba

    www.peugeotteam.com/forum/3480-206-quiksilver-triger-kayisi-koptu-teslim-alindi-5.html

    Burada ki kisiye hersey dahil 1160 lira cikmis ama araba rolantide calisirken koptugu icin sizinde arac hareket halinde degilken koptuysa cok masraf cikartmaz ama hareket halindeyken koptuysa masraf artacaktir...

    hocam, gece karanlığında arabadan bi cayırtı gelmişti, stop etmişti.
    v kayışı olsa stop etmezdi, bu kadar gürültü çıkmazdı diye düşündüm ve triger olduğundan neredeyse emin olmuştum.
    ancak kopan v kayışıymış :) çok şükür.
    70tl çekici parası
    30-40lira kayış ve işçilik parası kurtardım kendimi.
    bugün de soluğu özel serviste aldım, trigieri devirdaimi değiştirdim. 400tl'ye maloldu :)
    daha 60bin olmuştu ama olsun.
    bence trigeri ihmal etmeyin dostlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paradox08


    quote:

    Orijinalden alıntı: duman6kelimeler

    benimki de az önce koptu, çekiciyle sanayiye çektirdim eve gelip forumlara bakayım dedim.
    moralim çok bozuk.
    206 hdi 1.4 motor.
    sadece bir kez marşa bastım.
    ne kadar maliyet çıkar acaba

    Öncelikle gecmis olsun,
    Peugeotun kendi yetkili servisi tuzlu olur diger turlu usta bulursan belkide yariyariya ucuz yaptirabilirsin ama ustanin isinin ehli biri olmasina dikkat edin yoksa yine sorun cikmasi muhtemeldir tekrar masraf cikarir...
    Fiyat belirtmek zordur kayis kopmasi sonucu icindeki parcalar ne derece zarar gordu bunu bilmeden usta bile fiyat vermez acip bakmasi lazim..
    Tekrar gecmis olsun..

    ilgin için tekrardan çok çok sağol dostum.
    açıklamayı yukarıda yaptım :)
    dediğiniz gibi dizel bir araçta... hareket halinde(gaza basılıyken) triger kopmuşsa... hele de araç durduktan sonra bi daha marşa asıldıysa şoför...
    demeyeyim...
    kimsenin başına gelmesin...
    trigeri değiştirin dostlar.




  • Orjinal fabrika trigeri 5 yasında koptu, 59000de.kia magentis

    Fabrika verileri :4 yıl /90000km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 1 Şubat 2016; 20:50:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler triger önemli bir tanıdığımın koptu geçen eskort araba subablar sizlere ömür 1000kusur masraf cikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • firmanın onayladığı ürünler takılmalı, mesela şu an gm marka kayış yok sanırım vectra b için ama üretim yapan markalar var, gmnin onayladığı bu markaları taktırmalısınız.
  • Geçmiş olsun. Süreyi 1 yıl geçirmişsiniz. Burada yazılanları okuyunca yeni aldığım 2005 Clio'nun triger kayışını değiştirmeye karar verdim. Araç şu anda 93.000 Km'de ve satın aldığım galerici triger kayışının 64.000 Km'de değiştirildiğini fakat araç son yıllarda fazla kullanılmadığından süre olarak 5 yıldan fazla bir zaman geçtiğini söyledi ve değiştirmemin yararlı olacağını söyledi. Sonuç olarak aracın yaptığı kilometre kadar aradan geçen süre de göz önüne alınmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtbediz -- 29 Haziran 2016; 12:06:13 >
  • Konuyu hortlayalım, 2012 Golf 6 TDI aracım var henüz 65binde, trigeri değişmelimiyim, seneyemi erteleyeyim. Değiştirin diyorsanız Sadece Kayış/SET/SET+DevirDaim mi değişmeli öneriniz nedir?
  • zincir olanlar kopuyormu
  • 2010 carewelle . Hareket halindeyken bugün v kayisi koptu stop etti araba.. cekiciyle cektrdim sanayide gordukk ki v kayisi parcalari trigyere dolanip atlatmiş . Sente alip calistrdilar ama calismadi araba . Simdi onemli masraflar bizi beklior gibi duruo.. trigyer kayisi kopmamis olsa da tamirci aynen trigyer kayisi koptugunda olanlar bu durumda da oluor dedi.. bu motorun komple gitmiş olma ihtimsli var midir 6,7 binle kurtarilir mi 20 25 bin tl ile motor degisimine kadar gider mi? Cok moralim bozuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.