Şimdi Ara

Trustmaster T500RS inceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 hafta önce aldığım t500 rs i anca inceleme fırsatım oldu öncelikle fotoğraflarla başlayalım

     Trustmaster T500RS inceleme
     Trustmaster T500RS inceleme
     Trustmaster T500RS inceleme
     Trustmaster T500RS inceleme
     Trustmaster T500RS inceleme
     Trustmaster T500RS inceleme
     Trustmaster T500RS inceleme


    Kutu içeriği : t500 rs + pedal + adaptör + 2 alyen + bir kaç vida + tutturma aparatı
    Ekstra : ferrari f1 integral
    Fiyat : 1800 tl t500rs + ferrari f1 wheel aldım , ( sıfır , 2 yıl yurtdışı garantisi mevcut )

    Öncelikle herşey tolam olarak 20 kg ediyor bunun büyük bir kısmı pedalın ağırlığı . Kutu açılımı youtubeda var neler nasıl çıkıyor oradan bakabilirsiniz .

    Paketleme olarak çok iyi paketlenmiş olarak gelen direksiyon ve f1 direksiyonu, ilk olarak bilgisayardan driver güncelleyiniz diyor kitapçık ona dikkat ederek ilk update edin aldıktana sonra bu önemli

    Başlayalım; 4 yıldır hayalini kurduğum bu yolculukta 2010 yılında DFGT isterken 2012 de g27 yi aldım çünkü DFGT nin fiyatı 2012 de 350 tl olmuştu 2010da ise 100 tl idi bende bu farka bakarak 800 tl ye g27 aldım . 2 yıl boyunca kullandım gayet hoş ve eğlenceli olan g27 den sonra 2010 da bakarak hayalini kurduğum direksiyon 4 yıl sonra elime ulaştı .

    Öncelikle g27 ile karşılaştıralım merak edenler için
    + lar
    FF olarak g27 den çok çok üstün bir cihaz
    Pedal hassasiyeti ve her şeyiyle ayarlanabilir bir pedal ağırlığı olsun %100 metal oluşu olsun hassasiyeti olsun son derece iyi
    direksiyon tepkileri çok daha hızlı
    Hissiyat daha güzel
    Bana göre tasarımıda daha güzel
    Çok fazla opsiyon sunabiliyor g27 ye göre, ayarlar olsun , Dİreksiyon simidi olsun
    Drift çok daha rahat yapılıyor

    şimdilik bu kadar aklıma geldi
    not: pedallarda ekstra sertlik veren aparat ile kullanıyorum daha güzel oluyor

    - ler
    Türkiyede aral getirici ama getirmiyor satmaz diye bu büyük bir eksi bence
    Oynamayan vites , ( onu rahat rahat oynar hale getirebiliyoruz ama olsun büyük problem değil hissi güzel )
    vites diyeceğim ama onuda sisteme dahil etseler fiyat çok uçardı satış stratejisi olarak içine koymamışlar , mantıklı
    Tamir olanakları zor
    içinden çıkan direksiyonda tuş konumlandırılması kötü

    Başka başka ne diyelim .. f1 whell kaldı birtek

    F1 whell de bana göre son derece iyi ağırlığı olsun hissi olsun gerçekten iyi hissettiriyor, vites değiştirmedeki özel sistemi tek ellede kullanabilmenizi sağlıyor ve pürüzsüz ve sorunsuz vites değiştirmeyi sağlıyor . Tuş konumlandırılmasına alışılıyor alışılınca vazgeçilmez oluyor , tuşlara tıklama hissi güzel , kötü yanı ise uzun süre oynayınca sağ el iç kısımda sürtünmeden dolayı biraz problem yaratıyor çok uzun süre oynanırsa.

    ilerleyen zamanlarda ferrari gt direksiyonuda ve th8a da alacağım onunda yorumunu buraya koyarım çünkü oynar vites arıyor insan ve debriyajlı vitesi

    şu an gt pedal sistemiyle oynuyorum çok güzel bence diğer türlüye göre


    sorular varsa alabilirim


    oynadığım yer :


     Trustmaster T500RS inceleme
     Trustmaster T500RS inceleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiddlesticks -- 20 Ekim 2014; 0:14:41 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Thrustmaster T500RS: Kapsamlı Bir İnceleme

    Thrustmaster T500RS yarış simülasyon direksiyonu, simülasyon yarışlarında üstün bir deneyim arayanlar için tasarlanmıştır. Bu yüksek kaliteli direksiyon, gerçekçi bir sürüş deneyimi sunan çeşitli özelliklere sahiptir.

    T500RS, alüminyum ve metalden yapılmış sağlam bir yapıya sahiptir ve bu da hem dayanıklılık hem de gerçekçilik sağlar. Direksiyon, direksiyon simidinin dönme açısını ve konumunu gerçek zamanlı olarak izleyen HallEffect Accurate Technology™ ile donatılmıştır, bu da son derece hassas bir kontrol sağlar.

    Direksiyonun ayarlanabilir pedalları, sol pedala farklı baskı uygulayan Conical Rubber Brake Mod™ ile benzersizdir. Bu özellik, frenleme sırasında daha gerçekçi bir his sağlar. Ek olarak, T500RS, direksiyonu oyunun gerektirdiği şekilde ayarlayabileceğiniz bir manyetik dişli değiştirme sistemine sahiptir.

    Thrustmaster T500RS, çeşitli yarış oyunlarıyla uyumludur ve PS3, PS4, Xbox One ve PC platformlarında kullanılabilir. Direksiyon ayrıca, yarış deneyiminizi özelleştirmenize olanak tanıyan ayarlanabilir hassasiyet, ölü bölge ve kuvvet geri bildirim ayarlarına sahiptir.

    Genel olarak, Thrustmaster T500RS, sürükleyici ve gerçekçi bir yarış simülasyonu deneyimi arayanlar için mükemmel bir seçenektir. Dayanıklı yapısı, hassas kontrolleri ve ayarlanabilir özellikleri ile T500RS, hem acemi hem de deneyimli simülasyon yarışçıları için ideal bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • cok iyi bir urun gercekten. Birde playseat yapabilseniz cok daha fazla keyf alirsiniz.
    Bende dusunuyorum iki senedir anca henuz gelisme kaydedemedim. Bu arada link varmi satin alma icin. Gumruk vs sorun oldumu. Sadece t500rs alicam. Sonrada vites eklerim yada oluyorsa vitesi fanatec almayi dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli olsun, göz dolduruyor gercekten

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pedalda Load Cell yok.. Frenler kilitleniyor mu onu merak ediyorum. Özellikle Assetto Corsa da?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    Pedalda Load Cell yok.. Frenler kilitleniyor mu onu merak ediyorum. Özellikle Assetto Corsa da?

    load cell titreşim mi yapıyor pedala hocam ? asetta corsa oynamadım
  • Allah güle güle kullanmak nasib etsin f1 2015 haziranda çıkınca ps4 de süper oynanır valla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiddlesticks

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    Pedalda Load Cell yok.. Frenler kilitleniyor mu onu merak ediyorum. Özellikle Assetto Corsa da?

    load cell titreşim mi yapıyor pedala hocam ? asetta corsa oynamadım

    Normalde pedallarde sadece potansiyometre bulunur ve komut buna göre gönderilir. Yani pedalı ne kadar ileri ittiğine göre, ya da pedalın konumuna göre komut oluşturulur ve oyuna gönderilir.
    Load Cell ile durum farklıdır. Adında anlaşılacağı gibi basınç sensörü- yük sensörü- kuvvet sensörü gibi türkçeleştirilebilir.
    Load Cell ile pedalın ne kadar itildiğine bakılmaksızın nasıl bir kuvvetle itildiği hesaplanır ve komut olarak gönderilir.
    Gerçek arabalarda panik anında frene sert bir şekilde bastığında tekerler kilitlenir hemen. Load Cell ile aynı gerçek araçtaki hissiyatı yaşarsın. Hem sürüş zevkin artar hemde lastiklerin kilitlenmeyeceği için tur zamanların gelişir. (Monza pistinde Load Cell pedal ile 2014 F1 aracında yaklaşık 0.7-0.8 sn daha iyi zaman çıkartırsın.)
    Bu farkı şu an en çok hissettiren simülasyon Assetto Corsa'dır. Project CARS'ta o kadar farketmiyor.
    Richard Burns Rally'de de Load Cell ile avantajın artar.
    Aşağıdaki linkte Fanatec Clubsport V2 Pedal'i inceleyebilirsin. Hem Load Cell hemde Hidrolik damper mevcut.
    http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/clubsport-pedals-v2-eu.html




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • harika bi set fanatec ama sadece pedal ,1000 tl uzerinde. Komple set parasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiddlesticks

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    Pedalda Load Cell yok.. Frenler kilitleniyor mu onu merak ediyorum. Özellikle Assetto Corsa da?

    load cell titreşim mi yapıyor pedala hocam ? asetta corsa oynamadım

    Normalde pedallarde sadece potansiyometre bulunur ve komut buna göre gönderilir. Yani pedalı ne kadar ileri ittiğine göre, ya da pedalın konumuna göre komut oluşturulur ve oyuna gönderilir.
    Load Cell ile durum farklıdır. Adında anlaşılacağı gibi basınç sensörü- yük sensörü- kuvvet sensörü gibi türkçeleştirilebilir.
    Load Cell ile pedalın ne kadar itildiğine bakılmaksızın nasıl bir kuvvetle itildiği hesaplanır ve komut olarak gönderilir.
    Gerçek arabalarda panik anında frene sert bir şekilde bastığında tekerler kilitlenir hemen. Load Cell ile aynı gerçek araçtaki hissiyatı yaşarsın. Hem sürüş zevkin artar hemde lastiklerin kilitlenmeyeceği için tur zamanların gelişir. (Monza pistinde Load Cell pedal ile 2014 F1 aracında yaklaşık 0.7-0.8 sn daha iyi zaman çıkartırsın.)
    Bu farkı şu an en çok hissettiren simülasyon Assetto Corsa'dır. Project CARS'ta o kadar farketmiyor.
    Richard Burns Rally'de de Load Cell ile avantajın artar.
    Aşağıdaki linkte Fanatec Clubsport V2 Pedal'i inceleyebilirsin. Hem Load Cell hemde Hidrolik damper mevcut.
    http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/clubsport-pedals-v2-eu.html

    Siz fanatec mi kullaniyorsunuz onceden ne kullaniyordunuz pedal olarakta 0.7 gibi inanilmaz bi fark yaratti ve ufak bir inceleme alabilir miyiz .

    Debriyaj sistemi farkli gibi gorunuyor hidrolik ne gibi fark yaratiyor ve t500 pedali ile arada t500 satip onu aldiracak kadar fark var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mclaren Honda


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiddlesticks

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    Pedalda Load Cell yok.. Frenler kilitleniyor mu onu merak ediyorum. Özellikle Assetto Corsa da?

    load cell titreşim mi yapıyor pedala hocam ? asetta corsa oynamadım

    Normalde pedallarde sadece potansiyometre bulunur ve komut buna göre gönderilir. Yani pedalı ne kadar ileri ittiğine göre, ya da pedalın konumuna göre komut oluşturulur ve oyuna gönderilir.
    Load Cell ile durum farklıdır. Adında anlaşılacağı gibi basınç sensörü- yük sensörü- kuvvet sensörü gibi türkçeleştirilebilir.
    Load Cell ile pedalın ne kadar itildiğine bakılmaksızın nasıl bir kuvvetle itildiği hesaplanır ve komut olarak gönderilir.
    Gerçek arabalarda panik anında frene sert bir şekilde bastığında tekerler kilitlenir hemen. Load Cell ile aynı gerçek araçtaki hissiyatı yaşarsın. Hem sürüş zevkin artar hemde lastiklerin kilitlenmeyeceği için tur zamanların gelişir. (Monza pistinde Load Cell pedal ile 2014 F1 aracında yaklaşık 0.7-0.8 sn daha iyi zaman çıkartırsın.)
    Bu farkı şu an en çok hissettiren simülasyon Assetto Corsa'dır. Project CARS'ta o kadar farketmiyor.
    Richard Burns Rally'de de Load Cell ile avantajın artar.
    Aşağıdaki linkte Fanatec Clubsport V2 Pedal'i inceleyebilirsin. Hem Load Cell hemde Hidrolik damper mevcut.
    http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/clubsport-pedals-v2-eu.html

    Siz fanatec mi kullaniyorsunuz onceden ne kullaniyordunuz pedal olarakta 0.7 gibi inanilmaz bi fark yaratti ve ufak bir inceleme alabilir miyiz .

    Debriyaj sistemi farkli gibi gorunuyor hidrolik ne gibi fark yaratiyor ve t500 pedali ile arada t500 satip onu aldiracak kadar fark var mi

    Hocam şu an G27 kullanıyorum ama Richmotech - Load Cell modifikasyonlu pedalim var. Aşağıdan inceleyebilirsin:
    http://www.ricmotech.com/Load_Cell_Upgrade_Kit_for_Logitech_G25_G27_Pedals_p/rmt-lc27.htm

    Bu modifikasyon T500 içinde mevcut:
    http://www.ricmotech.com/Load_Cell_Kit_for_Thrustmaster_T500RS_Pedals_p/rmt-lc500.htm

    Gerçekten farkı hissediyorsun ve lastiklerin kilitlenmesi artık senin elinde oluyor.
    No aids yarışan ciddi bir oyuncuysan Load Cell pedalin yoksa gerilerde kalırsın mutlaka.

    Bende şu an Fanatec Clubsport V2 Pedal arayışı içerisindeyim, orjinal sitede stokta yok ve çok pahalı..
    İkinci el temiz arayışı içerisindeyim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_102795681/tm.htm

    Alternatif olarak Fanatec CSR pedal de load celli'dir ve çok iyidir. Fiyatı daha uygun:

    http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/csr-elite-pedals-eu.html

    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaloglu321 -- 10 Nisan 2015; 17:43:48 >




  • Güle güle kullanın, efsane cihazmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mclaren Honda


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiddlesticks

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaloglu321

    Pedalda Load Cell yok.. Frenler kilitleniyor mu onu merak ediyorum. Özellikle Assetto Corsa da?

    load cell titreşim mi yapıyor pedala hocam ? asetta corsa oynamadım

    Normalde pedallarde sadece potansiyometre bulunur ve komut buna göre gönderilir. Yani pedalı ne kadar ileri ittiğine göre, ya da pedalın konumuna göre komut oluşturulur ve oyuna gönderilir.
    Load Cell ile durum farklıdır. Adında anlaşılacağı gibi basınç sensörü- yük sensörü- kuvvet sensörü gibi türkçeleştirilebilir.
    Load Cell ile pedalın ne kadar itildiğine bakılmaksızın nasıl bir kuvvetle itildiği hesaplanır ve komut olarak gönderilir.
    Gerçek arabalarda panik anında frene sert bir şekilde bastığında tekerler kilitlenir hemen. Load Cell ile aynı gerçek araçtaki hissiyatı yaşarsın. Hem sürüş zevkin artar hemde lastiklerin kilitlenmeyeceği için tur zamanların gelişir. (Monza pistinde Load Cell pedal ile 2014 F1 aracında yaklaşık 0.7-0.8 sn daha iyi zaman çıkartırsın.)
    Bu farkı şu an en çok hissettiren simülasyon Assetto Corsa'dır. Project CARS'ta o kadar farketmiyor.
    Richard Burns Rally'de de Load Cell ile avantajın artar.
    Aşağıdaki linkte Fanatec Clubsport V2 Pedal'i inceleyebilirsin. Hem Load Cell hemde Hidrolik damper mevcut.
    http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/clubsport-pedals-v2-eu.html

    Siz fanatec mi kullaniyorsunuz onceden ne kullaniyordunuz pedal olarakta 0.7 gibi inanilmaz bi fark yaratti ve ufak bir inceleme alabilir miyiz .

    Debriyaj sistemi farkli gibi gorunuyor hidrolik ne gibi fark yaratiyor ve t500 pedali ile arada t500 satip onu aldiracak kadar fark var mi

    Hocam şu an G27 kullanıyorum ama Richmotech - Load Cell modifikasyonlu pedalim var. Aşağıdan inceleyebilirsin:
    http://www.ricmotech.com/Load_Cell_Upgrade_Kit_for_Logitech_G25_G27_Pedals_p/rmt-lc27.htm

    Bu modifikasyon T500 içinde mevcut:
    http://www.ricmotech.com/Load_Cell_Kit_for_Thrustmaster_T500RS_Pedals_p/rmt-lc500.htm

    Gerçekten farkı hissediyorsun ve lastiklerin kilitlenmesi artık senin elinde oluyor.
    No aids yarışan ciddi bir oyuncuysan Load Cell pedalin yoksa gerilerde kalırsın mutlaka.

    Bende şu an Fanatec Clubsport V2 Pedal arayışı içerisindeyim, orjinal sitede stokta yok ve çok pahalı..
    İkinci el temiz arayışı içerisindeyim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_102795681/tm.htm

    Alternatif olarak Fanatec CSR pedal de load celli'dir ve çok iyidir. Fiyatı daha uygun:

    http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/csr-elite-pedals-eu.html

    İyi forumlar




    hocam t500 için olanlar 200 dolar onun yerine v2 almak daha mantıklı gibi

    http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/csr-elite-pedals-eu.html şu ürün ile v2 arasında ne fark var biliyor musunuz arada 50 dolar fiyat farkı var




  • Esasında fren pedalındaki hidrolik damper ve malzeme farkı ( ergonomi) dışında CSR Elite ve Clubsport V2 arasında fark yok.
    Clubsport V2 tamamen alüminyumdan imal edilmiştir ve çok hafiftir. CSR elite'de plastik kısımlar var. Hidrolik damper fren pedalına daha gerçekçi bir his veriyormuş ama sertliği biraz fazlaymış.
    Clubsport serisi Fanatec'in en iyi serisidir. Aradaki fiyat farkına değer mi? Bence paran varsa değer. Düşünmeden al.
    Ama CSR Elite Pedallar da asla yabana atılamaz. Pedalı daha kapsamlı olarak istediğin konumda ayarlıyorsun. Bu pedalda işini görür ve şu an stokta mevcut.

    Aradaki fiyat farkı: 135€ (Nakliye Hariç)

    İyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaloglu321 -- 13 Nisan 2015; 12:16:18 >
  • Mclaren Honda kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki post gitmeyince tekrar yazdım ama ilk post foruma girmiş. Çift mesaj oldu özür dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaloglu321 -- 13 Nisan 2015; 12:14:05 >
  • topaloglu321 T kullanıcısına yanıt
    Bu clubsport pedalari ps3 ps4 te kullaniliyor mu hocam kullanilmiyor diye duydum kullanilmiyorsa hic gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mclaren Honda kullanıcısına yanıt
    PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE hepsi ile uyumlu..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.