Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
562.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::

     :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::


    1000 devirde ikiside 20 ama gti 2000 devirde 60kw gt den fazla o yüzden haklısın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 14 Ocak 2008; 11:53:11 >




  • bugün murat abi ve hüseyin ile buluştuk, güzel bir yemek yedik, sohbet ettik... ikisinede teşekkür etmek istiyorum... laf olsun diye değil gerçekten tanıştığımıza memnun oldum
  • Benim de (122 Hp Midline) aynı şikayetlerim var. Eski arabam 2004 golf 4'e göre
    1) Rölantide aynen dizel gibi çok ses var.
    2) Gaza tepki geç.
    3) Arka ve arka çapraz görüşü daha kötü. Az kalsın 2 kez arka çaprazdan gelen arabayı görmedim, kaza yapıyordum.
    4) Koltuk ayarını hala kendime göre yapamadım, yapamıyorum, rahatsız kullanıyorum. Eskisi daha uyumluydu. Ergonomik bir sorun var.
    5) Radyo düğmelerine ulaşım zor. Eski golfte bileğimi vitesin üzerine koyduğumda parmağımla uzanırdım.
    6) Bagajı açarken parmaklar çamura bulanıyor. Havalı ama hatalı bir açma düzeneği. Eskisinde içe gömük olduğundan bu problem yoktu.
    7) Direksiyon hızlanınca bile yumuşak kalıyor, eskisinde hızlandıkça sertleşirdi, yenisinde çok az fark ediliyor.
    8) Midline'da ön yolcu koltuğunda yükseklik ayarı olmaması çok tuhaf. Eski primeline'ım da bile vardı.
    9) Yakında Golf'ün kasa değiştirecek olması da üzücü.
    10)www.vw.com.tr'de hala 122hp'nin fiyatları yok.Nedir bu arabalar hayalet mi?
    Açıkçası eski Golf'ümü özlüyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    bugün murat abi ve hüseyin ile buluştuk, güzel bir yemek yedik, sohbet ettik... ikisinede teşekkür etmek istiyorum... laf olsun diye değil gerçekten tanıştığımıza memnun oldum


    Beni beyaz saçlı olarak beklerken yanıldı strepto kardeşim...

    Bende teşekkür ederim. Diğer arkadaşlarıda bekledik ama gelmeyince karnımızın açlığından yemek olayına giriştik.

    Bu arada ufak bir hatırlatma. Ben D'li Muradım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 14 Ocak 2008; 16:44:20 >
  • Arkadaşlar merhaba,
    Daha önce de bahsetmiştim: aracımın (2008 Jetta 140) ön sağ tarafından (triger zincirinin bulunduğu bölgeden) aracın kalkıştaki kavraması anında 1200-1500 devir arasında oldukça belirgin olmak üzere bir sarsıntı, pervane sesine benzer bir tıkırdama sesi geliyordu.Ve bu ses içeriden de çok net şekilde duyulmaktaydı.Geçen cumartesi aracı bunun için servise götürdüm.Aracı ustalar incelediler sesi de duydular..(Sesin zincirden geldiği görüşü ağır bastı ama net bir şey de söylenemedi) Kısacası sonuç olarak görüş birliği ile aracı ilk bakıma kadar bu şekilde kullanmamı aracı henüz çok yeni (300 km de) olduğu için fazla ellemek istemediklerini eğer ilk bakıma kadar bir değişiklik olmazsa sesin kaynağını bulmak için gerekli hertürlü parça değişikliğini yapacaklarını samimi bir şekilde anlattılar.Bende şimdilik ikna oldum.Ama ne derseniz deyin içimde bir kurt çıtır çıtır beni yemeye başladı bile :( Arkadaşlar sizlerden ricam lütfen ilk kalkış anında sessiz bir ortamda aracın 1200-1500 devir aralığındaki motor sesini dinlemeniz.Motor sesinin bildik gürültüsünden farklı bir vibrasyon sesi bir tıkırdama (hani çamaşır makinası sıkma işlemine başladığında seri şekilde dönerken bir vibrasyon sesi üretir ya işte ona benzer bir tıkırdama ama tabiki çamaşır makinası gibi şiddetli değil ama kulakla duyulabilecek kadar da gerçek) bir ses oluyor mu? Acaba tüm araçlarda bu böyle mi, servisteki deneme aracına baktık sanki onda yok gibiydi ama tam da emin olamadık açıkçası..Ayrıca araçtaki titreme bujiler değiştikten sonra geçti.Fakat ani gaz vermelerde sanki biraz düşünüyor gibi araç ama sonra topluyor tabiki.Bu arada servis araçta 95 oktanı tavsiye etmekte.Benzer tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim.Bunların dışında araç diğer yönleriyleb ence dört dörtlük ve keyif verici..Yaşadığım bu aksiliklerin inşallah son bulacağı ve huzur içinde aracımı kullanacağım günleri dört gözle bekliyorum.. Tüm arkadaşlara kazasız belasız yolculuklar dilerim.
    Not:Bu arada 140 beygir kanıma girdi servis dönüşü radara girdim Off yaaaw oofffff.




  • 300 km deki bir araca basmanı önermem.. Kullanım klavuzunda 1000 km ye kadar maksimum hızın 2/3 ünü geçmiyin diye yazıyor.
  • Haklısın kitap da böyle yazıyor ama; işin tuhaf tarafı servis yetkilisi aracı rahatlıkla (tabiki iyice abartmadan kırmızı bölgelere sokmadan) devirli kullanabileceğimi öyle 90 Km yi geçme 3000 deviri geçme gibi kısıtlamaların anlamı olmadığını hatta araçta bir sorun varsa bu evrede kendisini göstermesinin doğru olacağını anlattı.Bende aracı fazlaca yormadan ama devirli kullanmaya gayret ediyorum Zaten 300 km ancak oldu şehir dışına dahi çıkmaya fırsat bulamadım.Radara da yakıt almaya giderken 70 sınır olan bir yerde 88 ile girmişim ..
  • kardeş bendede vardı aynı sıkıntı, arabanın heryerini usta ile 2 saat kontrol ettik, farları bile iyice sıkıştırdık vidalarını ve sesin kaynağını tespit ettik, başka arkadaşlardada vardı, onlarda uyguladı, sorun çözüldü... aracın altında ısı kalkanı var, manifoldun başından aracın sonuna kadar gidiyor, başlarda bu titreme yapıyor, metalik bir ses değilmi? tırtırlama gibi hafif gaz verdiğinde ortaya çıkıyor yüksek devirlerde kesiyor, özellikte 2.vitete attıktan sonra başta daha bariz değilmi? eğer böyleyse o ısı kalkanının vidalarını sıksınlar göreceksin sorun çözülecek

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozankaracan

    Arkadaşlar merhaba,
    Daha önce de bahsetmiştim: aracımın (2008 Jetta 140) ön sağ tarafından (triger zincirinin bulunduğu bölgeden) aracın kalkıştaki kavraması anında 1200-1500 devir arasında oldukça belirgin olmak üzere bir sarsıntı, pervane sesine benzer bir tıkırdama sesi geliyordu.Ve bu ses içeriden de çok net şekilde duyulmaktaydı.Geçen cumartesi aracı bunun için servise götürdüm.Aracı ustalar incelediler sesi de duydular..(Sesin zincirden geldiği görüşü ağır bastı ama net bir şey de söylenemedi) Kısacası sonuç olarak görüş birliği ile aracı ilk bakıma kadar bu şekilde kullanmamı aracı henüz çok yeni (300 km de) olduğu için fazla ellemek istemediklerini eğer ilk bakıma kadar bir değişiklik olmazsa sesin kaynağını bulmak için gerekli hertürlü parça değişikliğini yapacaklarını samimi bir şekilde anlattılar.Bende şimdilik ikna oldum.Ama ne derseniz deyin içimde bir kurt çıtır çıtır beni yemeye başladı bile :( Arkadaşlar sizlerden ricam lütfen ilk kalkış anında sessiz bir ortamda aracın 1200-1500 devir aralığındaki motor sesini dinlemeniz.Motor sesinin bildik gürültüsünden farklı bir vibrasyon sesi bir tıkırdama (hani çamaşır makinası sıkma işlemine başladığında seri şekilde dönerken bir vibrasyon sesi üretir ya işte ona benzer bir tıkırdama ama tabiki çamaşır makinası gibi şiddetli değil ama kulakla duyulabilecek kadar da gerçek) bir ses oluyor mu? Acaba tüm araçlarda bu böyle mi, servisteki deneme aracına baktık sanki onda yok gibiydi ama tam da emin olamadık açıkçası..Ayrıca araçtaki titreme bujiler değiştikten sonra geçti.Fakat ani gaz vermelerde sanki biraz düşünüyor gibi araç ama sonra topluyor tabiki.Bu arada servis araçta 95 oktanı tavsiye etmekte.Benzer tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim.Bunların dışında araç diğer yönleriyleb ence dört dörtlük ve keyif verici..Yaşadığım bu aksiliklerin inşallah son bulacağı ve huzur içinde aracımı kullanacağım günleri dört gözle bekliyorum.. Tüm arkadaşlara kazasız belasız yolculuklar dilerim.
    Not:Bu arada 140 beygir kanıma girdi servis dönüşü radara girdim Off yaaaw oofffff.




  • -midline ile comfortline arasında gerçekten büyük donanım farkları var, aracımı alırken bende farkettim sanırım seninde sebeplerin vardı o yüzden bu konuya girmek istemiyorum...
    -bugün murad abiyle bizzat rölantide denedik her iki aracı, çok hafif bir ses var neredeyse hiç yok, murad abide şaşırdı... henüz arabası 600kmde çok acele etmeyin derim ben nasıl bakmak isterseniz öyle görürsünüz... kanıksamak değil yanlış anlamayın...
    -gaza tepki olayında haklısınız 122liklerde kompresör yok... bütün turbolarda böyledir turbo basıncı yükselene kadar gitmiyor sanırsınız zira yükseldikten sonra daha büyük bir güçle ivmelendiği için rahatsız olursunuz... baştan neden böyle dersiniz ama aslında kalkışta diğer aracınızdan farkı yok yada çok az.. ama sonrasında muhteşem böyle bakın olaya
    bana inanmıyorsanız normal 115lik FSI ile aynı mesafeyi katedin ve görün..
    -bugün bir süre kullandım golfü, bence görüşü gayet iyi
    -koltukları spor koltuklar keşke benim jettada olsa.. gate sormuştu ne fark var diye.. koltuk farkı varmış dostum ama benim koltuklarda iyi sorun yok
    -hıza duyarlı elektromekanik servo direksiyon midlineda standart... ve kullandığım arabalar içinde en muhteşimi.. siz bu direksiyonla mutlu olamıyorsanız hiçbir direksiyonla mutlu olmazsınız üzgünüm
    -radyo düğmeleri konusunda şaşırdım sizi el vites üzerindeyken radyo değiştirirken hayal ettim, yarın bir deneyim kolaylık kolaylıktır bilmemek değil öğrenmemek ayıptır bende öğrenmiş oldum
    bagaj açma kapağı vw amleminde golfte, ilginç vede güzel geldi bana, jettalarda otomatik açılıyor bagaj, kapanırken bütün araçlarda zaten el çamurlanıyor... astra hb vardı bende.. hb lerde ne yazıkki bu sorun çok büyük yolun bütün suyu çamuru arkaya yapışır.. sedanların aerodinamik yapısından dolayı tertemiz kalır.. zaten hb lerde cam sileceği vardır sırf bu yüzden
    -kasa değiştireceğini bile bile almasaydın keşke..
    -bu arabalar hayalet ise sen nasıl aldın???

    hocam iki alternatif var
    -ya sen buradaki arkadaşları üzmeye çalışıyorsun yada başka bir sebep var...

    başka sebep olacağını hiç düşünmüyor vede inamıyorum... başka birşeyde demiyorum... sanada birşey demek istemiyorum ve seni anlıyorum... sende bizi anla... problem varsa çözelim.. çözülemeyecek problemler için radyo düğmesi uzaktı vs takılmayalım...


    quote:

    Orjinalden alıntı: keremdem

    Benim de (122 Hp Midline) aynı şikayetlerim var. Eski arabam 2004 golf 4'e göre
    1) Rölantide aynen dizel gibi çok ses var.
    2) Gaza tepki geç.
    3) Arka ve arka çapraz görüşü daha kötü. Az kalsın 2 kez arka çaprazdan gelen arabayı görmedim, kaza yapıyordum.
    4) Koltuk ayarını hala kendime göre yapamadım, yapamıyorum, rahatsız kullanıyorum. Eskisi daha uyumluydu. Ergonomik bir sorun var.
    5) Radyo düğmelerine ulaşım zor. Eski golfte bileğimi vitesin üzerine koyduğumda parmağımla uzanırdım.
    6) Bagajı açarken parmaklar çamura bulanıyor. Havalı ama hatalı bir açma düzeneği. Eskisinde içe gömük olduğundan bu problem yoktu.
    7) Direksiyon hızlanınca bile yumuşak kalıyor, eskisinde hızlandıkça sertleşirdi, yenisinde çok az fark ediliyor.
    8) Midline'da ön yolcu koltuğunda yükseklik ayarı olmaması çok tuhaf. Eski primeline'ım da bile vardı.
    9) Yakında Golf'ün kasa değiştirecek olması da üzücü.
    10)www.vw.com.tr'de hala 122hp'nin fiyatları yok.Nedir bu arabalar hayalet mi?
    Açıkçası eski Golf'ümü özlüyorum.





  • sevgili strep ve muradovskiy ; bugün çektiğimiz resimleri maillerinize attım.kontrol ederseniz gelmiştir diye tahmin ediyorum.ben resim koymayı zaten beceremiyorum.koyup koymama konusuna siz karar verin.
  • Buluşan/buluşabilen arkadaşlar selamlar... Şu fotoları biz niye göremiyoruz (tabi özel olmayanlardan bahsediyorum)?
  • Sevgili Streptozotocinus kardeş...
    Kimseyi üzmeye çalışmak gibi bir niyetim yok. Eğer daha önce Golf 4 (hele hele 2004, 105 hp / 16 valf Ocean serisi yani son çıkan, artık mükemmelleştirilmiş eski kasalardan) kullanmadıysan beni çok iyi anlayamazsın. Gerçekten eskisi ile karşılaştırdığımda, bu 2008 model midline beni hayal kırıklığına uğrattı. Tek tesellim çok modern ve yeni teknoloji bir motora sahip olması. İnşallah ondan da memnun kalırız hepimiz. Belki de henüz alışamadım bu yeni arabama. Umarım bir arıza yada sorun çıkarmaz ama açıkçası şimdiki aklım olsa 2004'ü satmazdım. Kolay para kazanmıyorum ve yenisi için epey bir fark verdim. Şimdiki fikrim: buna değmezmiş. (Yanlış anlamayın: Karşılaştırdığım eski aracım da bir Golf'tü) Belki de ben yenisinden çok fazla şey umdum. Neyse, karamsar olmayalım. İlk defa Golf alanlar için tabi ki çok iyi bir seçenek ama daha önce de Golf'çü olanlar için biraz hayal kırıklığı. Muradovsky kardeşin de şikayetleri var ve dikkat ediniz o da eski kasa bir Golf'çü. Lutfen olaya bu açıdan bakınız. Ben sadece izlenim ve deneyimlerimi paylaşıyorum.
    Not: Bagajı kapatırken Golf'te iç taraftaki tutma yerlerinden hızlıca aşağıya doğru çekerseniz eliniz çamurlanmaz. Ama açarken maalesef hiç şans yok. Bu kesinlikle bir tasarım hatası, üstelik 4 yıldır düzeltilmemiş olması daha da büyük bir hata. Bir de şu soruma kimse cevap vermiyor, veremiyor nedense???
    Aralıktan beri satılan 122 hp TSI'lar neden VW'nin resmi sitesindeki fiyat listesinde yok???




  • resimleri izninizle<ben koyuyorum arkadaşlar
  •  :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::

     :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::

     :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::

     :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::

     :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 14 Ocak 2008; 23:33:13 >




  • slm arkadaşlar aracın kullanıcısı olmak sadece bura ya üye olmaya yetmiyor seviyeli ve gercekcide olmak gerekli iyi dostlukların tohumlarını attıgınızı görüyorum 29.12.2007 jetta tsi1.70 dsg derin siyah içi siyah sunroof xenon 429 km.. beni de üye ederseniz sevinirim.....
  • Orjinalden alıntı: keremdem

    Aralıktan beri satılan 122 hp TSI'lar neden VW'nin resmi sitesindeki fiyat listesinde yok???

    https://webapp.vdf.com.tr/vdfWeb/Application/UIModelSelect.aspx?marka=VOLKSWAGEN
    bu linkte markaların üzerine tıklarsanız fiyatlar var. passat, jetta ve golf TSI lar için.

  • sorun oluştuğunda çözmek için güç birliği yapabiliriz, gerekirse toplu imza ile başvururuz, inşallah bizi üzecek sorunlar oluşmaz... unutmayalım birlikten kuvvat doğar..

    çamur oluşmasını önleyecek yada eline bulaşmasını önleyecek bir projen varsa yada bildiğin bir sistem başka bir arabada varsa iletelim, emin ol yabancılar bu işi çok ciddiye alıyor... arge departmlarında milyonlarca dolar harcanıyor.. kesinlikle dikkate alırlar..
    fiyat listesinde neden yok bilmiyorum belkide yakında koyarlar çünkü donanım listesini değiştirmişler burada 122 tsi diye belirtilmiş..

    quote:

    Orjinalden alıntı: keremdem

    Sevgili Streptozotocinus kardeş...
    Kimseyi üzmeye çalışmak gibi bir niyetim yok. Eğer daha önce Golf 4 (hele hele 2004, 105 hp / 16 valf Ocean serisi yani son çıkan, artık mükemmelleştirilmiş eski kasalardan) kullanmadıysan beni çok iyi anlayamazsın. Gerçekten eskisi ile karşılaştırdığımda, bu 2008 model midline beni hayal kırıklığına uğrattı. Tek tesellim çok modern ve yeni teknoloji bir motora sahip olması. İnşallah ondan da memnun kalırız hepimiz. Belki de henüz alışamadım bu yeni arabama. Umarım bir arıza yada sorun çıkarmaz ama açıkçası şimdiki aklım olsa 2004'ü satmazdım. Kolay para kazanmıyorum ve yenisi için epey bir fark verdim. Şimdiki fikrim: buna değmezmiş. (Yanlış anlamayın: Karşılaştırdığım eski aracım da bir Golf'tü) Belki de ben yenisinden çok fazla şey umdum. Neyse, karamsar olmayalım. İlk defa Golf alanlar için tabi ki çok iyi bir seçenek ama daha önce de Golf'çü olanlar için biraz hayal kırıklığı. Muradovsky kardeşin de şikayetleri var ve dikkat ediniz o da eski kasa bir Golf'çü. Lutfen olaya bu açıdan bakınız. Ben sadece izlenim ve deneyimlerimi paylaşıyorum.
    Not: Bagajı kapatırken Golf'te iç taraftaki tutma yerlerinden hızlıca aşağıya doğru çekerseniz eliniz çamurlanmaz. Ama açarken maalesef hiç şans yok. Bu kesinlikle bir tasarım hatası, üstelik 4 yıldır düzeltilmemiş olması daha da büyük bir hata. Bir de şu soruma kimse cevap vermiyor, veremiyor nedense???
    Aralıktan beri satılan 122 hp TSI'lar neden VW'nin resmi sitesindeki fiyat listesinde yok???




  • bende değildi ama kesinlikle showroom aracıda değildi.. gemiden indi bayiye geldi 1 dk sonra ben geldim satış temsilcisnden bile önce gördüm arabayı.. bu arada jantların üsütü siyah plastik kapaklarla kaplıydı, aracın yan bölümleri çizilmesin diye bantlıydı... sakın bantlara takılma
    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    ARACIM BU GÜN ADANAYA, BURSA DOĞUŞTAN; AYKAN OTOMOTİVE GÖNDERİLDİ BENİDE LİSTENİZE EKLEYİN ARKADAŞLAR YARIN PLAKA RUHSAT İLE TRAFİĞE ÇIKACAM PLAKAYI ALİM ARTIK BENDE 170 HP İLE YOLLARDAYIM

    BU ARADA BABAMIN AKLINA GECE GECE TAKILAN BASİT BİR DETAY KAFAMIN ETİNİ YEDİ Bİ AÇIKLAYIN SEVİNİRİM SİZDE DE ÖYLEMİYDİ ARKADAŞLAR

    SORU ŞU: ARACI GELİR GELMEZ GÖRMEYE GİTTİK BURSA,İSTANBUL VE EN SON ADANYA GELEN ARACIM RESMEN TIR ÜSTÜNDE ÇAMURA BATMIŞ YANİ DERİNLİKLİ SİYAH OLMUŞ ÇAMUR KAHVE YARIN YIKAYIP PLAKAM İLE VERECEKLER.....PEDERİN KAFASINI KURCALAIP KAFAMI ŞİŞİREN SORUSU İSE ŞU: ARACIN KOLTUKLARININ ÜSTÜNDEKİ JİLETİN MUŞAMBALAR NERDE DİYOR SÜRÜCÜ TARAFI KOLTUKTA; KOLTUK NAYLON KAPLI,DİREKSİYONDA NAYLON İLE KAPLANMIŞ İŞTE KAFAMIN ETİNİ PEDERİN YEME SEBEBİ SORU BURDA; NEDEN ARKA KOLTUKLAR MUŞAMBA İLE KAPLI DEĞİL AYNI ŞEKİLDE SÜRÜCÜ YANINDAKİ KOLTUKTA ÖYLE DEĞİL AMA SÜRÜCÜ KOLTUĞU VE DİREKSİYON NAYLONLU ARKADAŞLAR SİZ ARAÇLARINIZI ALIRKEN NASILDI YANI FULL NAYLONLUMUYDU YOKSA BAZI KISMINDA WAR BAZI KISMINDA YOKMUYDU SORU BU GECE GECE NAYLON MUHABBETİ YANİ PEDER ARACIN GARAJ ARACI OLMASINI İSTİYOR SHOWROOM SERGİ ARACI OLMASINI DEĞİL.....ONUN İÇİN BU SORU KAFASINI KURCALAMIŞ ACİLEN SİZİN ALDIĞINIZ DURUMU ANLATIRSANIZ SEVİNİRİM ARKADAŞLAR YANİ SİZDEKİ KOLTUKLARDA NAYLON KAPLIMIYDI??? NASILDI YAZIN LÜTFEN




  • ben çıkıyorum iyi geceler
  • bendede degildi jantların üstü plastik sıyah kapaklarla kaplıydı streptozotocinus dedigi gibi her tarafı bantlıydı arti sis farları takılı degildi....
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.