Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
562.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben tarz olarak ne kapışırım nede yarışırım.
    O nedenle benim için bu arabayla çok hızlı arabaları bile geçsek fark etmez, geçse ne olur geçmese ne olur derim.Geçemediği için canım sıkılmaz,limitleri belli.

    Ama bir köy yolunda,devamlı ve sürekli, üzerinede keskin olan virajlarda,
    döndükten sonra karşına neyin çıkacağı belli olmayan sütre gerisi yerlerde,
    dağ yollarında,orman içi yollarda,Karadeniz yollarında,
    devamlı iniş çıkışın olduğu,dar ve virajı bol bozkır yollarında, haz en tepeye vurur.
    Helede altınızdaki arabayla virajlara limitlere yaklaşarak giriyorsanız ve çabuk hızlanıp güzelde yavaşlıyorsa değme keyfe.
    Müzikte kapalı olacak,camlar açık,doğa ve motorun sesi..
    Arabalarımızın seside güzel,böyle sakin yerlerde sürerken camları açıp dinleyin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aeusculus

    Arkadaşlar geçen 2.5 V6 ( 3.25 xi yeni kasa coupe ) ya 170 lik TSI ın cok rahat kafa tuttuğunu yazmıştım. Sanırım tsi ın mucizelerine herkes o kadar alıştı ki pek fazla dikkat çekmedi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Ben tarz olarak ne kapışırım nede yarışırım.
    O nedenle benim için bu arabayla çok hızlı arabaları bile geçsek fark etmez, geçse ne olur geçmese ne olur derim.Geçemediği için canım sıkılmaz,limitleri belli.

    Ama bir köy yolunda,devamlı ve sürekli, üzerinede keskin olan virajlarda,
    döndükten sonra karşına neyin çıkacağı belli olmayan sütre gerisi yerlerde,
    dağ yollarında,orman içi yollarda,Karadeniz yollarında,
    devamlı iniş çıkışın olduğu,dar ve virajı bol bozkır yollarında, haz en tepeye vurur.
    Helede altınızdaki arabayla virajlara limitlere yaklaşarak giriyorsanız ve çabuk hızlanıp güzelde yavaşlıyorsa değme keyfe.
    Müzikte kapalı olacak,camlar açık,doğa ve motorun sesi..
    Arabalarımızın seside güzel,böyle sakin yerlerde sürerken camları açıp dinleyin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aeusculus

    Arkadaşlar geçen 2.5 V6 ( 3.25 xi yeni kasa coupe ) ya 170 lik TSI ın cok rahat kafa tuttuğunu yazmıştım. Sanırım tsi ın mucizelerine herkes o kadar alıştı ki pek fazla dikkat çekmedi



    zaten bahsettiğim bir yarışta değildi kapışmada, arkadaşımın arabasıydı coupe sadece test amaçlı:)




  • Sana bir şey demedim,zevk ve tarz meselesi,
    ben yalnızca bu vesileyle hoşuma gidenin ne olduğunu anlattım.

    Beraber GT aldığımız arkadaşım foruma girmiyor ama onun kapışma hikayelerini dinlesen..
    MuraD abi zat-ı muhteremi tanır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aeusculus
    zaten bahsettiğim bir yarışta değildi kapışmada, arkadaşımın arabasıydı coupe sadece test amaçlı:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 15 Ocak 2008; 12:57:13 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Müzikte kapalı olacak,camlar açık,doğa ve motorun sesi..
    Arabalarımızın seside güzel,böyle sakin yerlerde sürerken camları açıp dinleyin.



    İçerisi çabuk kirleniyor sonra ben açmam
  • Abi sen arabaya tank periskobu gibi birşey taktır,
    camlarıda filanda kapattır.
    nasıl fikir?

    quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Müzikte kapalı olacak,camlar açık,doğa ve motorun sesi..
    Arabalarımızın seside güzel,böyle sakin yerlerde sürerken camları açıp dinleyin.

    İçerisi çabuk kirleniyor sonra ben açmam




  • quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Abi sen arabaya tank periskobu gibi birşey taktır,
    camlarıda filanda kapattır.
    nasıl fikir?

    quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Müzikte kapalı olacak,camlar açık,doğa ve motorun sesi..
    Arabalarımızın seside güzel,böyle sakin yerlerde sürerken camları açıp dinleyin.

    İçerisi çabuk kirleniyor sonra ben açmam




    Nihat
    Periskop benim bildiğim denizaltıda olur yaaa..
    Ama gerçekten, camları ne kadar çok açarsanız arabanın içi o kadar çabuk kirleniyor. Benden söylemesi.




  • arkadaşlar jettalar için kapı koruma yani yan cıta tavsiyesi....
  • Şu kapışma konusuna bende iki satır yazayım dedim
    Ben kimseye arabamın GT sport olduğunu kanıtlamak zorunda hissetmiyorum.
    Kimsenin canını ve malını tehlikeye atacak bir insanda değilim.
    Arabama zevk için biniyorum.
    Bu olay bana şunu hatırlatıyor. Birinde hızlı yemek yersiniz midenize oturur, hazım zorluğu çekersiniz, diğerinde sindire sindire yavaş yersiniz hiç bir problem yaşamazsınız.
    Geçenlerde eve gelirken sol şeritten geliyorum. Akşam saat 20.30 civarı, trafik hafiflemiş durumda arkadan bir baktım bir uno geliyor ama nasıl kaptırmış kesin 160 km/h hızla filan gidiyor. Benim hızımda 90-100 arasıydı. Sağa çekildim yol verdim geçsin diye. Şimdi dalaşsam önüme bir şey çıkar durmak zorunda kalırım o arkamdan gelen duramaz vurur bana katil olurum sonra filan, hiç huzurumu bozmaya niyetim yok. Paşa paşa takılıyorum trafikte. Eceline giden elbet bir cami bulur.
  • quote:


    neden bende koyacaktım resim ama böyle deyince durdum sebep nedir


    resim koymak serbest aşırıya kaçıp topiği resimle doldurmadıktan sonra renk bile katar...
  • Arkadaşlar birazdan ofisten çıkıyorum.
    Bir kaç alışverişten sonra eve gidip bavulumu toplayacağım.
    Yarın sabahtan St.Petersburg'a doğru yola çıkıyorum.
    Haftaya pazartesi akşamı döneceğim.
    Bu zaman zarfında bu topiği mesajsız bırakmayın, trafikte kimse ile kapışmayın, kendinize iyi bakın.
    Haftaya bu gün görüşmek üzere.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Arkadaşlar birazdan ofisten çıkıyorum.
    Bir kaç alışverişten sonra eve gidip bavulumu toplayacağım.
    Yarın sabahtan St.Petersburg'a doğru yola çıkıyorum.
    Haftaya pazartesi akşamı döneceğim.
    Bu zaman zarfında bu topiği mesajsız bırakmayın, trafikte kimse ile kapışmayın, kendinize iyi bakın.
    Haftaya bu gün görüşmek üzere.





  • Sağlıcakla git-gel abi.
    İyi yolculuklar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy
    ...
    Yarın sabahtan St.Petersburg'a doğru yola çıkıyorum.
    Haftaya pazartesi akşamı döneceğim.
    ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Sağlıcakla git-gel abi.
    İyi yolculuklar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy
    ...
    Yarın sabahtan St.Petersburg'a doğru yola çıkıyorum.
    Haftaya pazartesi akşamı döneceğim.
    ...



  • bu eski arabalarda olan diagnostic mod bizdede varmı? dijital olarak hızı gösteriyormuş...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ivin


    quote:

    Orjinalden alıntı: codexhoo


    quote:

    Orjinalden alıntı: Scarab ®






    bu fonksyonu nasıl çalıştıracağım.
    sabahleyin denedim.
    gösterilen 3 tuşa bastım o şekilde gösterdi.ancak süratimi göstermedi.
    diagnose altında 0 yan tarafta da 80 veya 86 ile başladı daha sonra 76 ya indi.
    hız falan göstermedi.

    bu kilamanın başka başka fonksonları da var ama bozarım diye daha fazla tırmalamadım.
    bilen arkadaşlar varsa buradan bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim



    Fan Hızı düşürme + Sıcaklık Düşürme + Econ tuşlarına basarsanız Diagnostic Mode 'u açmış oluyorsunuz.

    Araçtan araca küçük farklılıklar gösterebiliyor. BAzılarında 44 bazılarında da 72 seçenek var.

    1. System error
    2. Actual value feeler virtually
    3. Actual value interior feeler console
    4. Actual value outside temperature - feeler wasserkasten
    5. Actual value outside temperature - feeler bumper
    6. Actual value blowing out feeler floor space
    7. Actual value blowing out feeler man Anstroemer
    8. Display check
    9. Actual digital value acknowledging potentiometer temperature flap
    10. Target digital value temperature flap
    11. Actual digital value acknowledging potentiometer A/C flap
    12. Target digital value A/C flap
    13. Actual digital value acknowledging potentiometer Fuss/Def flap
    14. Target digital value Fuss/Def flap
    15. Actual digital value acknowledging potentiometer ram air flap
    16. Target digital value ram air flap
    17. Driving speed (km/h)
    18. Actual value of the blower tension (volt)
    19. Desired value of the blower tension (volt)
    20. Actual value of the compressor/on-board tension (volt)
    21. Number of low-voltage events
    (not volatilely)
    22. Switching status of the high pressure switch
    23. Number of high pressure events (volatile)
    24. Number of high pressure events (not volatile)
    25. A/D value kickdown switch
    26. A/D value hot light
    27. Engine speed
    28. Compressor number of revolutions
    29. Coding
    30. Software-Version
    31. Software index
    32. Potentiometer error counter temperature flap
    33. Potentiometer error counter A/C flap
    34. Potentiometer error counter Fuss/Def flap
    35. Potentiometer error counter ram air flap
    36. Temperature flap notice cold
    37. Temperature flap notice warm
    38. A/C flap notice closed
    39. A/C flap notice opened
    40. Fuss/Def flap notice Def
    41. Fuss/Def flap notice foot
    42. Ram air flap notice up
    43. Ram air flap notice too
    44. Operating cycle counter
    45. Interior temperature counted (Ninc) dig
    46. Outside temperature filtered (°C)
    47. Outside temperature not filtered (°C)
    48. ECOR
    49. Coolant temperature
    50. Service life in min
    51. Engine temperature °C
    52. Compressor switching off conditions
    53. Announcement more actively el. Exits:
    Compressor/circulating air valve/water valve
    54. Rule index
    55. Outside temperature °C
    56. Interior feeler virtually °C
    57. Interior feeler console °C
    58. Temperature wasserkasten °C
    59. Temperature bumper °C
    60. Blowing out feeler floor space °C
    61. Blowing out feeler man Anstroemer °C
    62. Sun intensity W/m-1
    63. Sun intensity filtered W/m-1
    64. Delta exhaust rise
    65. Delta A/C Klappenverschiebung
    66. Time constant/1.6 seconds
    67. Cold weather starting correction
    68. Maximum correcting variable for i and p-portion
    69. Actual value blowing out feeler foot (cnts)
    70. Desired value blowing out feeler foot (cnts)
    71. Deviation (Epsilon)
    72. Portion (+ heat/- cool)


    modlar arasında geçiş için fan hızı yükseltme veya düşürme tuşlarını kullanabilirsin...

    konuyla alakalı 17 numaralı mod hızı gösteriyor.




  • Bu gazı geç alma olayını ben çok önceden araştırmıştım, başka bazı araçlarda da aynı problem var, bunun nedeni arkadaşlar gaz telinin olmayışı, yani siz gaza bastığınızda ayağınızın altında tel yerine farklı işleyen bir algılayıcı bulunuyor ve bu veriyi beyne gönderiyor. sizin gaza nasıl bastığınızı tel olmadığı için algılıyamıyor ve standartlar dahilinde yumuşak bir gaz veriyor bunun başlıca sebepleri ise şunlar.

    1. yakıt tasarufu
    2. ön şanzıman yüksek tork yüzünden daha çabuk yıpranmaması için
    3. şehir içi kullanımda konfor

    Bunun dışında dediğim gibi beyinle yönetilen bir sistem olduğu için sizin gerçekten topuklamak içinmi bastığınızı anlamak için bekletiyor.

    Direksiyounun sertleşme konusuna gelince mühendisler sanırım aracı biraz daha zevkli yapmak istemişler çünkü 130-140 civarı çok sertleşmezken 180 üzeri daha sert ama bence kullanıcıya göre değişir, şahsen ben direksiyonun taş gibi olmasını isterdim bunun nedenide kendime çok güvenmediğimden ama kendine güvenen biride bunun tam tersini ister.

    Son olarak şu kapışma olayına bazı yorumlar yazmak istiyorum...
    Gerçekten çoluk çocuğun eline düşmüş durumda araçlar o yüzden hep bunu dikkate almalıyız, ikinci olarak üzülerek söylüyorum kimse kızmasın ama türk toplumda genelde ezik insanlar olduğu için aşırı sürat yada yarışlar yaparak kendilerini ıspatlamaya çalışıyorlar... çok yakın zamanda başımdan geçen anımı anlatmak istiyorum ki gerçekten durumu daha iyi anlıyalım...

    bursaya giderken tam bursa girişinde 4 şeritlik yolun en solunda önümde yavaş giden bir araç vardı, diğer tüm şeritler boş olduğu için bir diğer şeride geçtim bu arada hızım 80 filan, neyse tam ben şeride geçtiğimde arkamdan eski kasa bir honda geldi, camlar sihay falan, tüm şeritleri kendinin sandığı için kardeşim sinirlendi sanırım, birden hızlanmaya başladı, bu onunla yarışacağımı sandı sanırım ama ben tersine iyice yavaşladım ama bu kardeş bu mesajıma rağmen iyice bastı, bastı, bastı... ama ilerde ışıklar yanıyor ! artık frene bas, hayır hala basıyor aman Allahım ışıklarda bir sürü araba var ama yok durmuyor bu adam hala inanamıyorum ama en az 110-120 km ile araçlara çarptı manzarayı size anlatamam ortalık savaş alanına döndü araçta annem de var herkes şok içinde... 2 tane araba tamamen pert oldu, gerçekten 1-2 gün ben kendime gelemedim. işte dostlar o yüzden lütfen ne kimsenin gazına gelin nede ortalıktaki patlamaya hazır potansiyel bombalardan uzak durun. Allah göstermesin orda bende bassam kendimi suçlayacaktım belkide. Hepiniz Allaha emanet olun. kazadan beladan korunun. amiin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andersan -- 15 Ocak 2008; 18:17:36 >




  • Olay senin gözünün önünde gerçekleştiğinden dolayı geçmiş olsun andersan arkadaşım. İyi ki onunla yarış etmemişsin. ZAten dediğin gibi, böylelerine uymamak lazım.
    Bu arada, yeni TSI alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun. Arabalarınızın özellikle gemi üzerinde gelip, sizlerinde garaja gidip görmesini okudukça çok mutlu oluyorum. Valla ne yalan söyleyeyim, sayenizde TSI motorlar hakkında güzel bilgilere sahip oldum. Sorunlarına gelince, forumu her gün takip ediyorum ve bunlar çok küçük olumsuzluklar. Eh, biraz da hassas arabalar bunlar belkide. Öyle ya 1.4/122, 140 ve 170 HP güç. Ama şahane motor bunlar. FAzla dinlemeyin arabalarınızı, düşük hacimde yüksek performansın ve bu güzelim motorların çift karakterinin tadını çıkartın. Zaten çıkarıyorsunuzdur.
    Sevgiler hepinize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 16 Ocak 2008; 9:31:00 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: keremdem
    Aralıktan beri satılan 122 hp TSI'lar neden VW'nin resmi sitesindeki fiyat listesinde yok???

    hayır var aslında.bana sorman yeter.

    VW GOLF 1.4 TSI 122 HP MIDLINE -2008 37.650,00 YTL
    VW GOLF 1.4 TSI COMFORTLINE 122 HP-2008 41.858,00 YTL

    VW JETTA 1.4 TSI MIDLINE 122 HP-2008 39.578,00 YTL
    VW JETTA 1.4 TSI COMFORTLINE 122 HP-2008 43.278,00 YTL

    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP TRENDLINE-2008 47.298,00 YTL
    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP COMFORTLINE -2008 50.600,00 YTL
    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP EXCLUSIVE-2008 55.298,00 YTL

    VW PASSAT VARIANT 1.4 TSI 122 HP COMFORTLINE-2008 50.600,00 YTL
    VW PASSAT VARIANT 1.4 TSI 122 HP EXCLUSIVE-2008 55.298,00 YTL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 15 Ocak 2008; 19:10:09 >




  • bunların üzerine bir de metal renk farkı ekleniyor galiba hemen hemen gelen hepsi metalik çünkü.

    bu arada fiyat ta indirim yapan dost bayii ya da satış personeli varmı tanıdığınız arkadaşlar doğal olarak liste fiyatı ödemek istemiyorum, son çarem dıoğuşta çalışan arkadaşıma aldırmak arabayı ve ondan satın almak tekrardan. sizce bunun bir dezavantajı varmı ? sanırım alım satım işlemleri 500 lira civarında tutar indirim ise 3000 ytl civarında sonucunda 2500 lira gibi bir avantaj sağlayabilirim kendime

    ne dersiniz
    ??
  • Bu fiyatlar metalik renk olanların fiyatları.
  • bana verdikleri fiyat 51058 idi ve size 50600 yaparız demişlerdi comfortline için demekki bayiler bırakın indirim yapmayı bir de fiyatları biraz şişirip sonrasında indirim yaptık deme yolunda hareket ediyorlar pek hoş olmayan birşey.


    quote:

    Orjinalden alıntı: atikus

    Bu fiyatlar metalik renk olanların fiyatları.
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.