Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (328. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: atikus

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    5 yaşında ve 35 bin kilometredeki aracın V kayışı değiştirilmesi gerekir mi arkadaşlar. Bakım periyodunda 40 binde ya da 4 yıl sonunda kontrol ve değiştirme görünüyor. Araç Golf TSI 122 manuel. Geçen sene her sene olduğu gibi rutin bakım işlemleri yapılmıştı. En son servis bakımından bu yana 5 bin km yapmışım. Serviste yapılması gereken ne varsa yaptırayım diyorum. Benzin filtresi ve bujileri değiştirmek şu an için boşuna bir masraf mı olur. Bulunduğum yer servise 120 km uzaklıkta bu yüzden bir kaç bin km sonra şu değiştirilmeli densin istemiyorum.

    Sevgili proteo,
    Geçen seneki bakımda bana değiştirmemi tavsiye etmişlerdi. Kilometreden değil de yıldan dolayı değiştirilmesi gerekir demişlerdi. Önce gerek yok falan dedim. Sonra "Allah korusun" ile lafa başlamışlar ve beni V kayışını değiştirmek zorunda bırakmışlardı psikolojik baskı ile yani.

    Neyse, sana şunu söyleyeyim; değiştirdikleri V kayışını da tabiki doğal olarak sana veriyorlar. İnan değiştirdikleri V kayışında en ufak bir kırılma, çatlama, bozulma olmamıştı. Bence boşuna değiştirdim (onların telkiniyle).

    Ama ne bileyim? Şimdi sana değiştirme desem, vebal altında kalmış olur muyum bilmiyorum???

    "Allah korusun"!..

    Sen bilirsin!..

    Atikus merhaba,

    Sadece V kayışı değişimi için 300 TL gibi ek bir ücret istiyorlar. Yukarıda belirttiğim gibi bakım çizelgesinde 4 yıl ya da 40 bin km sonunda V kayışı kontrol ve değişimi deniyor. Kafam rahat olsun istiyorum servis 120 km uzakta gitmişken değiştirtmek en mantıklısı gibi.

    Sevgili Proteo
    Eninde sonunda değiştireceksin o kayışları..
    Hani servis yakında olsa değiştirme bir sorun olursa çekici çağırırsın diyeceğim ama en yakın servis 120 km uzakta diyorsun.. Ayrıca o kayışa bir şey olupta başına dert açarsa 300 tl nin en az 15 katı çıkar cebinden.
    Bence değiştir kafan rahat etsin..




  • 2008-2009 golf tsi gt 170hp için ne diyosunuz dicem ama korktum demeye sıkıntılı gözüküyo biraz araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: atikus

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    5 yaşında ve 35 bin kilometredeki aracın V kayışı değiştirilmesi gerekir mi arkadaşlar. Bakım periyodunda 40 binde ya da 4 yıl sonunda kontrol ve değiştirme görünüyor. Araç Golf TSI 122 manuel. Geçen sene her sene olduğu gibi rutin bakım işlemleri yapılmıştı. En son servis bakımından bu yana 5 bin km yapmışım. Serviste yapılması gereken ne varsa yaptırayım diyorum. Benzin filtresi ve bujileri değiştirmek şu an için boşuna bir masraf mı olur. Bulunduğum yer servise 120 km uzaklıkta bu yüzden bir kaç bin km sonra şu değiştirilmeli densin istemiyorum.

    Sevgili proteo,
    Geçen seneki bakımda bana değiştirmemi tavsiye etmişlerdi. Kilometreden değil de yıldan dolayı değiştirilmesi gerekir demişlerdi. Önce gerek yok falan dedim. Sonra "Allah korusun" ile lafa başlamışlar ve beni V kayışını değiştirmek zorunda bırakmışlardı psikolojik baskı ile yani.

    Neyse, sana şunu söyleyeyim; değiştirdikleri V kayışını da tabiki doğal olarak sana veriyorlar. İnan değiştirdikleri V kayışında en ufak bir kırılma, çatlama, bozulma olmamıştı. Bence boşuna değiştirdim (onların telkiniyle).

    Ama ne bileyim? Şimdi sana değiştirme desem, vebal altında kalmış olur muyum bilmiyorum???

    "Allah korusun"!..

    Sen bilirsin!..

    Atikus merhaba,

    Sadece V kayışı değişimi için 300 TL gibi ek bir ücret istiyorlar. Yukarıda belirttiğim gibi bakım çizelgesinde 4 yıl ya da 40 bin km sonunda V kayışı kontrol ve değişimi deniyor. Kafam rahat olsun istiyorum servis 120 km uzakta gitmişken değiştirtmek en mantıklısı gibi.

    Sevgili Proteo
    Eninde sonunda değiştireceksin o kayışları..
    Hani servis yakında olsa değiştirme bir sorun olursa çekici çağırırsın diyeceğim ama en yakın servis 120 km uzakta diyorsun.. Ayrıca o kayışa bir şey olupta başına dert açarsa 300 tl nin en az 15 katı çıkar cebinden.
    Bence değiştir kafan rahat etsin..


    Teşekkür ederim Muradovskiy.

    Henüz götürmedim aracı bu ayın sonuna doğru götüreceğim. Araç 5 yıllık V kayışı değişimi için 4 yıl ya da 30 bin km deniyor. Her iki süreyide doldurmuş bulunuyorum. Bakımda değiştirmelerini isteyeceğim.




  • Bugün aracım bakıma girdi. 5 yılını doldurduğu için ağır bakım diye adlandırdıkları uygulamayı yaptılar. Uygulama da normal bakım içinde yer alan yağ ve filtre değişimi, antfiriz tamamlanması, hava filtresi ve karbon polen filtresi değişimi, karter tıpası değişimi, antifirizli cam suyu değişimi, benzin filtresi, bujiler, V kayışı değişimi, gergi damperi değişimi, saptırma makarası değişimi, vs. Aracın yeni çıkan güncellemesi yüklendi. Fren hidroliği değişti, boğaz kelebeği temizlendi. Kapı ayarları yapıldı, protec motor iç temizleme, daha saymadığım bir kaç işlem. Tamamı %15 indirim dahil 1065 TL tuttu. Ağır dedikleri bakım gerçekten de ağırmış. Bu arada sensörlerden birinin ( oksijen yakıt karışımını ayarlayan) bir kaç kez arıza verdiği sürekli arıza verdiğinde değiştirileceği söylendi. Aynı gün değiştireceklerdi fakat hem acil olmaması hemde Almanya dan sipariş edilmesi gerektiği için değişim olmadı. Sanırım işçilik dahil 350 TL de o tutacak.




  • valla çok para
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    Bugün aracım bakıma girdi. 5 yılını doldurduğu için ağır bakım diye adlandırdıkları uygulamayı yaptılar. Uygulama da normal bakım içinde yer alan yağ ve filtre değişimi, antfiriz tamamlanması, hava filtresi ve karbon polen filtresi değişimi, karter tıpası değişimi, antifirizli cam suyu değişimi, benzin filtresi, bujiler, V kayışı değişimi, gergi damperi değişimi, saptırma makarası değişimi, vs. Aracın yeni çıkan güncellemesi yüklendi. Fren hidroliği değişti, boğaz kelebeği temizlendi. Kapı ayarları yapıldı, protec motor iç temizleme, daha saymadığım bir kaç işlem. Tamamı %15 indirim dahil 1065 TL tuttu. Ağır dedikleri bakım gerçekten de ağırmış. Bu arada sensörlerden birinin ( oksijen yakıt karışımını ayarlayan) bir kaç kez arıza verdiği sürekli arıza verdiğinde değiştirileceği söylendi. Aynı gün değiştireceklerdi fakat hem acil olmaması hemde Almanya dan sipariş edilmesi gerektiği için değişim olmadı. Sanırım işçilik dahil 350 TL de o tutacak.

    bayağı ağır bir bakım olmuş. Geçmiş olsun..
    Bende zamanında böyle ağır bir bakıma sokmamak için satmıştım arabamı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    Bugün aracım bakıma girdi. 5 yılını doldurduğu için ağır bakım diye adlandırdıkları uygulamayı yaptılar. Uygulama da normal bakım içinde yer alan yağ ve filtre değişimi, antfiriz tamamlanması, hava filtresi ve karbon polen filtresi değişimi, karter tıpası değişimi, antifirizli cam suyu değişimi, benzin filtresi, bujiler, V kayışı değişimi, gergi damperi değişimi, saptırma makarası değişimi, vs. Aracın yeni çıkan güncellemesi yüklendi. Fren hidroliği değişti, boğaz kelebeği temizlendi. Kapı ayarları yapıldı, protec motor iç temizleme, daha saymadığım bir kaç işlem. Tamamı %15 indirim dahil 1065 TL tuttu. Ağır dedikleri bakım gerçekten de ağırmış. Bu arada sensörlerden birinin ( oksijen yakıt karışımını ayarlayan) bir kaç kez arıza verdiği sürekli arıza verdiğinde değiştirileceği söylendi. Aynı gün değiştireceklerdi fakat hem acil olmaması hemde Almanya dan sipariş edilmesi gerektiği için değişim olmadı. Sanırım işçilik dahil 350 TL de o tutacak.

    bayağı ağır bir bakım olmuş. Geçmiş olsun..
    Bende zamanında böyle ağır bir bakıma sokmamak için satmıştım arabamı...

    Teşekkür ederim Muradovskiy,

    Aklıma güncellemeyi taktım iyimi yaptım kötümü. Sabah çalıştırdığımda güncellemeden önce 10 saniye içinde rolantide 0,6' ya inen yakıt şu an neredeyse 5 dk kadar 0,8 lerde takılı kalıyor. Araç ısındıktan sonra 0,6'ya dönüyor. Yalnız güncellemeden sonra mı ya da bu yapılan bakımlardan sonra bilemiyorum araçta hissedilir derecede çekiş performansı oluştu. Gaza bastığımda eskisinden daha rahat ve çabuk hızlandığını hissettim. Bilemiyorum belkide bu durum psikolojik, bunca parayı döktükten sonra beyin kendini böyle hissettirip avutuyor olabilir.




  • Orijinalden alıntı: vedat61

    ben olsam asla degiştirmem

    Yanlis alinti oldu ozur dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swes -- 27 Ocak 2013; 23:13:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: atikus

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    5 yaşında ve 35 bin kilometredeki aracın V kayışı değiştirilmesi gerekir mi arkadaşlar. Bakım periyodunda 40 binde ya da 4 yıl sonunda kontrol ve değiştirme görünüyor. Araç Golf TSI 122 manuel. Geçen sene her sene olduğu gibi rutin bakım işlemleri yapılmıştı. En son servis bakımından bu yana 5 bin km yapmışım. Serviste yapılması gereken ne varsa yaptırayım diyorum. Benzin filtresi ve bujileri değiştirmek şu an için boşuna bir masraf mı olur. Bulunduğum yer servise 120 km uzaklıkta bu yüzden bir kaç bin km sonra şu değiştirilmeli densin istemiyorum.

    Sevgili proteo,
    Geçen seneki bakımda bana değiştirmemi tavsiye etmişlerdi. Kilometreden değil de yıldan dolayı değiştirilmesi gerekir demişlerdi. Önce gerek yok falan dedim. Sonra "Allah korusun" ile lafa başlamışlar ve beni V kayışını değiştirmek zorunda bırakmışlardı psikolojik baskı ile yani.

    Neyse, sana şunu söyleyeyim; değiştirdikleri V kayışını da tabiki doğal olarak sana veriyorlar. İnan değiştirdikleri V kayışında en ufak bir kırılma, çatlama, bozulma olmamıştı. Bence boşuna değiştirdim (onların telkiniyle).

    Ama ne bileyim? Şimdi sana değiştirme desem, vebal altında kalmış olur muyum bilmiyorum???

    "Allah korusun"!..

    Sen bilirsin!..

    Atikus merhaba,

    Sadece V kayışı değişimi için 300 TL gibi ek bir ücret istiyorlar. Yukarıda belirttiğim gibi bakım çizelgesinde 4 yıl ya da 40 bin km sonunda V kayışı kontrol ve değişimi deniyor. Kafam rahat olsun istiyorum servis 120 km uzakta gitmişken değiştirtmek en mantıklısı gibi.

    Sevgili Proteo
    Eninde sonunda değiştireceksin o kayışları..
    Hani servis yakında olsa değiştirme bir sorun olursa çekici çağırırsın diyeceğim ama en yakın servis 120 km uzakta diyorsun.. Ayrıca o kayışa bir şey olupta başına dert açarsa 300 tl nin en az 15 katı çıkar cebinden.
    Bence değiştir kafan rahat etsin..

    Alıntıları Göster
    Yetkili servise para dokmeyin bos yere.v kayisi dedigin parca yanlis bilmiyorsam en fazla 50 tl ucreti olan bir parca.servise gidip orjinal parcayi alin ve sanayide taktirin en fazla 50 tl iscilik ile 100 tl gibi bir rakamla isin icinden cikarsiniz.oyle ustalik gerektiren bir degisimde degil bir kere gozunuz ile degisimi gorseniz siz bile yapabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swes -- 29 Ocak 2013; 0:29:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    2010 VW GOLF 1,4 TSI trendline araca arka park sensörü ve fonskisyonel direksiyon takılabiliyormu serviste? ücreti ne oluyor?


    teşekkürler
  • TSi sine tüp taktıran var mı? Ben BRC SDi taktırdım daha önce kullanan oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swes

    Yetkili servise para dokmeyin bos yere.v kayisi dedigin parca yanlis bilmiyorsam en fazla 50 tl ucreti olan bir parca.servise gidip orjinal parcayi alin ve sanayide taktirin en fazla 50 tl iscilik ile 100 tl gibi bir rakamla isin icinden cikarsiniz.oyle ustalik gerektiren bir degisimde degil bir kere gozunuz ile degisimi gorseniz siz bile yapabilirsiniz

    ben sizin dediğiniz gibi yapmak istedim, serviste parça fiyatı 400 lirayı buluyor :) o yüzden özel servisten herşeyi hallettirmeyi düşünüyorum,

    internette 30-40 tl civarı yazıyor ama ne kadar güvenilir bu kadar kritik bir parçada orası bilinmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracında (Jetta 1.4 TSI 140 HP ) 1.000-3.000 devir arası gitmemezlik sonrasında normal şekilde araç gitmektedir bu şekilde arıza ile karşılaşan oldumu araçta egzoz lambası yandı bilgisi olan yazsın ACİLLLL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stawn39

    Aracında (Jetta 1.4 TSI 140 HP ) 1.000-3.000 devir arası gitmemezlik sonrasında normal şekilde araç gitmektedir bu şekilde arıza ile karşılaşan oldumu araçta egzoz lambası yandı bilgisi olan yazsın ACİLLLL



    Yaklaşık 65.000 km'de iken aynı belirtilerle karşılaştık. Kompresör kayışı kopmuş.
  • 1.4 TSİ 122 hp jetta için buji alacagım ama hangi buji alınacak bilmiyorum. otostart.com dan almayı düşünüyordum. kodu falan varmı bulamadm sabahtn beri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurz

    quote:

    Orijinalden alıntı: stawn39

    Aracında (Jetta 1.4 TSI 140 HP ) 1.000-3.000 devir arası gitmemezlik sonrasında normal şekilde araç gitmektedir bu şekilde arıza ile karşılaşan oldumu araçta egzoz lambası yandı bilgisi olan yazsın ACİLLLL



    Yaklaşık 65.000 km'de iken aynı belirtilerle karşılaştık. Kompresör kayışı kopmuş.

    Yetkili servise gittik Su Pompası üzerindeki manyetik kavrama kilitlenmiş yenisi ile değiştirdiler şuan herhangi bir problem yok teşekkür ederim malesef kayışla kurtaramadık :)
  • arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?


    İndirimlerle beraber yaklaşık 1000 TL. Ben bakımını yetkili serviste yaptırdım. V kayışı ve bununla bağlantılı iki parça daha değişti. 30 bin bakımı ağır bir bakım haliyle fiyatta ağır oluyor. İşçilik 455 TL tutmuştu sanırım özel serviste bu fiyatın yarısısına yaptırabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?


    İndirimlerle beraber yaklaşık 1000 TL. Ben bakımını yetkili serviste yaptırdım. V kayışı ve bununla bağlantılı iki parça daha değişti. 30 bin bakımı ağır bir bakım haliyle fiyatta ağır oluyor. İşçilik 455 TL tutmuştu sanırım özel serviste bu fiyatın yarısısına yaptırabilirsiniz.

    bu yarısı dediğiniz 455in yarısı mı yoksa toplam 1000 liranın yarısına mı gelir?

    bugüne kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, olur da ileride turbo vs ile iligli bir sorunda iyi niyet kapsamında indirim vs alabiliriz düşüncesiyle servis sıcak geliyor, ama 1000 lira da çok fazla geliyor?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?


    İndirimlerle beraber yaklaşık 1000 TL. Ben bakımını yetkili serviste yaptırdım. V kayışı ve bununla bağlantılı iki parça daha değişti. 30 bin bakımı ağır bir bakım haliyle fiyatta ağır oluyor. İşçilik 455 TL tutmuştu sanırım özel serviste bu fiyatın yarısısına yaptırabilirsiniz.

    bu yarısı dediğiniz 455in yarısı mı yoksa toplam 1000 liranın yarısına mı gelir?

    bugüne kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, olur da ileride turbo vs ile iligli bir sorunda iyi niyet kapsamında indirim vs alabiliriz düşüncesiyle servis sıcak geliyor, ama 1000 lira da çok fazla geliyor?



    İşçiliğin yarısını kastetmiştim. 80 TL yazılım güncellemesi kendi aracım için özel bir durumdu, isterseniz yapalım dendi peki dedik yaptırdık. Bunun dışında yine isteğe bağlı 45 TL motor içi için katkı eklendi bu da isteğe bağlı bir işlem, yağ bu işlem yapıldıktan sonra değiştiriliyor. Bunun dışındakiler rutin olan işlemler. Serviste parça fiyatlarında %15 5 yaş indirimi veriliyor. Özel servislerde bu indirim geçerli mi değil mi bilemiyorum. İyi niyet indirimi gerçekten dikkate alınması gereken bir konu.




  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.