Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (329. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 327328329330331
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?


    İndirimlerle beraber yaklaşık 1000 TL. Ben bakımını yetkili serviste yaptırdım. V kayışı ve bununla bağlantılı iki parça daha değişti. 30 bin bakımı ağır bir bakım haliyle fiyatta ağır oluyor. İşçilik 455 TL tutmuştu sanırım özel serviste bu fiyatın yarısısına yaptırabilirsiniz.

    bu yarısı dediğiniz 455in yarısı mı yoksa toplam 1000 liranın yarısına mı gelir?

    bugüne kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, olur da ileride turbo vs ile iligli bir sorunda iyi niyet kapsamında indirim vs alabiliriz düşüncesiyle servis sıcak geliyor, ama 1000 lira da çok fazla geliyor?



    İşçiliğin yarısını kastetmiştim. 80 TL yazılım güncellemesi kendi aracım için özel bir durumdu, isterseniz yapalım dendi peki dedik yaptırdık. Bunun dışında yine isteğe bağlı 45 TL motor içi için katkı eklendi bu da isteğe bağlı bir işlem, yağ bu işlem yapıldıktan sonra değiştiriliyor. Bunun dışındakiler rutin olan işlemler. Serviste parça fiyatlarında %15 5 yaş indirimi veriliyor. Özel servislerde bu indirim geçerli mi değil mi bilemiyorum. İyi niyet indirimi gerçekten dikkate alınması gereken bir konu.

    Tüm bakımlarını serviste yaptırmış olmama rağmen 2007 model jettama (2012 yılında) 5 yaşındaki arabaya iyi niyet indirimi mi olur demişlerdi? ( Çorum Ahlatçı)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt


    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?


    İndirimlerle beraber yaklaşık 1000 TL. Ben bakımını yetkili serviste yaptırdım. V kayışı ve bununla bağlantılı iki parça daha değişti. 30 bin bakımı ağır bir bakım haliyle fiyatta ağır oluyor. İşçilik 455 TL tutmuştu sanırım özel serviste bu fiyatın yarısısına yaptırabilirsiniz.

    bu yarısı dediğiniz 455in yarısı mı yoksa toplam 1000 liranın yarısına mı gelir?

    bugüne kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, olur da ileride turbo vs ile iligli bir sorunda iyi niyet kapsamında indirim vs alabiliriz düşüncesiyle servis sıcak geliyor, ama 1000 lira da çok fazla geliyor?



    İşçiliğin yarısını kastetmiştim. 80 TL yazılım güncellemesi kendi aracım için özel bir durumdu, isterseniz yapalım dendi peki dedik yaptırdık. Bunun dışında yine isteğe bağlı 45 TL motor içi için katkı eklendi bu da isteğe bağlı bir işlem, yağ bu işlem yapıldıktan sonra değiştiriliyor. Bunun dışındakiler rutin olan işlemler. Serviste parça fiyatlarında %15 5 yaş indirimi veriliyor. Özel servislerde bu indirim geçerli mi değil mi bilemiyorum. İyi niyet indirimi gerçekten dikkate alınması gereken bir konu.

    Tüm bakımlarını serviste yaptırmış olmama rağmen 2007 model jettama (2012 yılında) 5 yaşındaki arabaya iyi niyet indirimi mi olur demişlerdi? ( Çorum Ahlatçı)

    İyi niyet indirimi; daha çok garanti kapmsamından çıkmış araçlarda parça değişimi ya da tamiri gerektiren durumlarda işletiliyor. Normal bakımlarda sanırım geçerli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt


    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?


    İndirimlerle beraber yaklaşık 1000 TL. Ben bakımını yetkili serviste yaptırdım. V kayışı ve bununla bağlantılı iki parça daha değişti. 30 bin bakımı ağır bir bakım haliyle fiyatta ağır oluyor. İşçilik 455 TL tutmuştu sanırım özel serviste bu fiyatın yarısısına yaptırabilirsiniz.

    bu yarısı dediğiniz 455in yarısı mı yoksa toplam 1000 liranın yarısına mı gelir?

    bugüne kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, olur da ileride turbo vs ile iligli bir sorunda iyi niyet kapsamında indirim vs alabiliriz düşüncesiyle servis sıcak geliyor, ama 1000 lira da çok fazla geliyor?



    İşçiliğin yarısını kastetmiştim. 80 TL yazılım güncellemesi kendi aracım için özel bir durumdu, isterseniz yapalım dendi peki dedik yaptırdık. Bunun dışında yine isteğe bağlı 45 TL motor içi için katkı eklendi bu da isteğe bağlı bir işlem, yağ bu işlem yapıldıktan sonra değiştiriliyor. Bunun dışındakiler rutin olan işlemler. Serviste parça fiyatlarında %15 5 yaş indirimi veriliyor. Özel servislerde bu indirim geçerli mi değil mi bilemiyorum. İyi niyet indirimi gerçekten dikkate alınması gereken bir konu.

    Tüm bakımlarını serviste yaptırmış olmama rağmen 2007 model jettama (2012 yılında) 5 yaşındaki arabaya iyi niyet indirimi mi olur demişlerdi? ( Çorum Ahlatçı)

    İyi niyet indirimi; daha çok garanti kapmsamından çıkmış araçlarda parça değişimi ya da tamiri gerektiren durumlarda işletiliyor. Normal bakımlarda sanırım geçerli değil.

    Zaten ciddi miktarda pahalı olan bir parça değişimi için söz konusuydu anlattığım olayda( 3500 lira masraf çıkarmışlardı)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt


    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt


    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    arkadaşlar 2007 golf 5 tsi 140 beygir aracımın mart 15te bakımı geliyor, şu an tam 29.000 kmde,

    yapılacak bakımlar bildiğim kadarıyla,

    rutin bakım - yağ yakıt filtresi, polen filtresi

    30.000e özel bujilerin değişimi,

    senesi geldiği için v kayışının değişimi

    bundan başka yapılacak birşey var mıdır? Şu yüzden soruyorum, bir ihtimal yetkili serviste yaptırmayıp özel servise gideceğim.

    bir de ortalama ne kadar tutar bu bakımlar özel ve yetkili serviste fikri olan var mı?


    İndirimlerle beraber yaklaşık 1000 TL. Ben bakımını yetkili serviste yaptırdım. V kayışı ve bununla bağlantılı iki parça daha değişti. 30 bin bakımı ağır bir bakım haliyle fiyatta ağır oluyor. İşçilik 455 TL tutmuştu sanırım özel serviste bu fiyatın yarısısına yaptırabilirsiniz.

    bu yarısı dediğiniz 455in yarısı mı yoksa toplam 1000 liranın yarısına mı gelir?

    bugüne kadar tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, olur da ileride turbo vs ile iligli bir sorunda iyi niyet kapsamında indirim vs alabiliriz düşüncesiyle servis sıcak geliyor, ama 1000 lira da çok fazla geliyor?



    İşçiliğin yarısını kastetmiştim. 80 TL yazılım güncellemesi kendi aracım için özel bir durumdu, isterseniz yapalım dendi peki dedik yaptırdık. Bunun dışında yine isteğe bağlı 45 TL motor içi için katkı eklendi bu da isteğe bağlı bir işlem, yağ bu işlem yapıldıktan sonra değiştiriliyor. Bunun dışındakiler rutin olan işlemler. Serviste parça fiyatlarında %15 5 yaş indirimi veriliyor. Özel servislerde bu indirim geçerli mi değil mi bilemiyorum. İyi niyet indirimi gerçekten dikkate alınması gereken bir konu.

    Tüm bakımlarını serviste yaptırmış olmama rağmen 2007 model jettama (2012 yılında) 5 yaşındaki arabaya iyi niyet indirimi mi olur demişlerdi? ( Çorum Ahlatçı)

    İyi niyet indirimi; daha çok garanti kapmsamından çıkmış araçlarda parça değişimi ya da tamiri gerektiren durumlarda işletiliyor. Normal bakımlarda sanırım geçerli değil.

    Zaten ciddi miktarda pahalı olan bir parça değişimi için söz konusuydu anlattığım olayda( 3500 lira masraf çıkarmışlardı)

    Telefonla bir de doğuş genel merkeze açıp sorun derim. Fazla iş yapmayan servislerin bu tür indirimleri bizlere yansıtmadan genel merkeze yansıtılmış gibi gösterip aradaki farkı .... neyse bunu düşünmek bile istemiyorum. Kendimde tavan sarkması nedeniyle aynı durumla karşı karşıyayım doğuşa telefon açtım işlem için haber bekliyorum.




  • Zaten sattım aracı ama Ahlat çıyla böyle bir maceram olmuştu , paylaşmak istedim , töbe ettirdiler beni yetkili servise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gozbilginli -- 5 Mart 2013; 10:01:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etanhunt

    Zaten sattım aracı ama Ahlat çıyla böyle bir maceram olmuştu , paylaşmak istedim , töbe ettirdiler beni yetkili servise.

    Az önce doğuştan aradılar 1300 TL lik tavan döşemesi için %50 iyi niyet indiriminde ısrar ettiler. Kısaca 2005-2008 çıkışlı araçlarında kronik bir sorun olan tavan döşemesi maliyetinin yarısını bana ödettirecekler. Benden 1 yıl önce bu sorununu hiç bir ücret almadan yaptıran arkadaşım var, bunu da belirttim neymiş o araç geçen yıl 4 yılını doldurmuş benim araç 5 yılını doldurmuş. Yani bu arızayı bir kaç ay önce fark etsem ücretsiz değiştirecekler di demek ki. Bakarmısınız saçmalığa. Bende satmayı düşünüyorum aracımı. Böyle kıytırık kronik olan yerlerden arıza verip motor indirilmişçesine bedeller ödettireceklerse hiç bulaşmam bundan sonra VW ye. Aşağıda şikayet var da bu konu ile ilgili yüzlerce şikayet var.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1234849/volkswagen-jetta-aracimin-tavani-acildi/hpte5

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1265223/volkswagen-aracimin-tavan-dosemesi-cikti/kre9o

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1385016/volkswagen-aracimin-tavan-dosemesi-cekti/7z9km

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1371177/volkswagen-aracimin-dosemesinde-sorun-var/7z9km

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1337965/volkswagen-aracimin-tavan-dosemesi-cikti/rfmjd

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1315246/volkswagen-tavan-sarkmasi-oldu-cozum-yok/wlm8t

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1308230/volkswagen-aracimin-tavan-dosemesi-sarkti/wlm8t

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1302434/volkswagen-aracimda-tavan-sarkmasi-var/wlm8t

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1291656/volkswagen-tavan-sarkmasi-oldu/cwjl3

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1286776/volkswagen-aracimin-tavan-dosemesinde-kabarma-ve-acilma-var/cwjl3

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1252423/volkswagen-aracimda-tavan-sarkmasi-oldu/hpte5

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1272361/volkswagen-aracimda-tavan-sarkmasi-var/kre9o




  • Ne yazık kı vw biraz masraflı bir araç ( şimdi bazı arkadaşlar kızacak ama)benim ağzım dilim yandı bir daha tövbe dedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.otoparcasepeti.com/?urun-32491-GOLF-5-VANTiLATOR-KAYISI--V-KAYISI--2004-2010-MODEL-1-4-1-6-BAG-BKG-BLP-BLN-BLF-MOTOR.html

    burada v kayışı 20 tl, servis 350 lira dedi?! acaba bir yanlış anlaşılma mı var arkadaşlar? bu kayışla birlikte değişecek başka şeyler de var da ben mi bilmiyorum, yoksa servisler yüzde 1700 kar mı ediyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    http://www.otoparcasepeti.com/?urun-32491-GOLF-5-VANTiLATOR-KAYISI--V-KAYISI--2004-2010-MODEL-1-4-1-6-BAG-BKG-BLP-BLN-BLF-MOTOR.html

    burada v kayışı 20 tl, servis 350 lira dedi?! acaba bir yanlış anlaşılma mı var arkadaşlar? bu kayışla birlikte değişecek başka şeyler de var da ben mi bilmiyorum, yoksa servisler yüzde 1700 kar mı ediyorlar


    V kayışı ile beraber içinde rulman barındıran adlarını bilmediğim 2 parça daha değişiyor. Sözde ileride sorun çıktığında tekrar bu işlemler yapılmasın diye. Bu arada işçilik ücreti serviste çok uçuk rakamlarda, misal parça 150 tutuyorsa işçilik de bu rakam da ya da daha üstünde oluyor.
  • merhaba arkadaşlar
    bende yakın zamanda 2009 1.4 tsi jetta 160hp DSG sahibi oldum.
    aracımla ilgili bazı sıkıntılarım var , bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim

    1- Düşük devirde seyir halinde giderken , gaza sert şekilde yüklendiğim zaman araçta bir vuruntu oluyor(genelde yüksek viteslerde).Her zaman olmasada genelde bunu yapıyor.Acaba DSG den dolayımı yapıyor diye düşündüm vitesi manuel moda alıp, 7. Vitesten 6.vitese aldım ve 6.viteste manuel modda düşük devirde ilerlerken tekrar gaz pedalına ani ve sert olarak basınca yine aynı vuruntuyu yaptı ve sonrasında sıkıntı olmadı. aracın expertizini yaptırırken pistonların birinde yanma kesintisi olduğu ve muhtemelen bobinin değişmesi gerektiği söylenmişti sizce bundan olabilirmi?Ayrıca sanırsam arızalanan bobini değiştirmektense 4 ünün beraber değiştirilmesi daha sağlıklı.Yakın zamanda 4 tanesini de değiştireceğim sizin önerdiğiniz şu marka model bobinden al dediğiniz bir ürün varmı yoksa yetkili servis ne takıyorsa o ürünümü taktırmalı.Ayrıca bobinlerle beraber bujilerde değiştirilmeli mi? (not : araç 81000km de)
    Bu sıkıntı için aracın şurasına da baktır dediğiniz bir yeri var mı?

    2-Ayrıca geçen aracı biraz devirli kullanıp test etmek istedim.Manual modda biraz zorladım 5000-6000rpm civarı.Araçta egzos arıza ışığı yanıp söner şekilde bir süre yandı söndü bir süre sonra normale döndü.
    ek olarak sanki bi ara zorlamama rağmen gaz yemedi gibi geldi ama sonra korkudan test edemedim aracı. ( Bu testi yaparken depoda çok az benzin vardı uyarı veriyordu)
    sizce bu sorunun neden olabilir. (1.problemden dolayı olma ihtimali olabilir mi)

    3- S Modunda kickdown yaptığım zaman bir ara devir 6000rpm mi geçtiği halde vites değiştirmedi sanırsam bu durum normal bu konuda okuduğuma göre 7000rpm de vites geçişi oluyormuş?


    4- Benzin olarak shell 95 oktan alıyorum. TSI kullanıcıları olarak siz hangi akaryakıt istasyonundan kaç oktan benzin alıyorsunuz , sanırsam benzin yüzünden de vuruntulu çalışma olabiliyormuş

    5- son olarak DSG konusunda da bir kaç sorum var.Araç D modda 2.viteste düşük devirde ilerlerken gaza biraz sert basınca araçta bir titreme oluyor.Fakat manual modda yada S modunda bir sıkıntı yok ayrıca bu sorun genelde dur kalk yapıp trafiğe girdikten sonra araç ısındıktan sonra farkediliyor.
    Aracın şanzımanı 60000km de yetkili serviste sıfırlanmış.Sanırım forumlardan okuduğum kadarı ile kavrama seti değişmesi gerekiyormuş.Acaba 1. problemimin nedenide bu olabilir mi?




  • cuma günü gaziemirden karşıyakaya geçerken elde ettiğim yakıt değeri, golf 5 tsi 140 hp aracım,

    sanırım gaziemirin karşıyakaya göre yüksekte olmasından dolayı inanılmaz bir değer yakaladım, saat 11.00 civarı trafik de fazla yoktu, çekilen video araç park edildiğinde elde edilen görüntüdür.

    umarım araç alacak arkadaşlara bir fikir verir ;)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1984 -- 10 Mart 2013; 16:52:49 >




  • GOLF 5 TSI 140 HP ARAÇ SAHİBİYİM.ARAÇ 10 GÜN ÖNCE 40000 KM BAKIMDAN ÇIKTI.BUGÜN D KONUMUNDA İLERLERKEN P-N-D-R-S HARFLERİ YANIP SÖNMEYE BAŞLADI.1-2-3-4-5-6 RAKAMLARI GÖZÜKMEDİ.SOLUĞU SERVİSTE ALDIM.BİLGİSAYARA BAĞLADILAR, KONTAK ANAHTARI YUVASI İLE İLGİLİ ARIZA VERMİŞ.MÜSAİT BİR ZAMANDA ARACI BIRAKMAMI İSTEDİLER.İNTERNETTE BU SORUNLA ÇOK KARŞILAŞAN OLDUĞUNU GÖRDÜM.KİMİ ŞANZIMAN, KİMİ MEKATRONİK KİMİ DE MOTOR GÜNCELLEMESİ VS OLABİLİR DİYE YAZMIŞLAR.DAHA ÖNCE ACABA BÖYLE BİR PROBLEMLE KARŞILAŞAN ARKADAŞ OLDUMU ?YARDIMLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stawn39

    quote:

    Orijinalden alıntı: gurz

    quote:

    Orijinalden alıntı: stawn39

    Aracında (Jetta 1.4 TSI 140 HP ) 1.000-3.000 devir arası gitmemezlik sonrasında normal şekilde araç gitmektedir bu şekilde arıza ile karşılaşan oldumu araçta egzoz lambası yandı bilgisi olan yazsın ACİLLLL



    Yaklaşık 65.000 km'de iken aynı belirtilerle karşılaştık. Kompresör kayışı kopmuş.

    Yetkili servise gittik Su Pompası üzerindeki manyetik kavrama kilitlenmiş yenisi ile değiştirdiler şuan herhangi bir problem yok teşekkür ederim malesef kayışla kurtaramadık :)

    aynı sorun 1 ay önce başıma geldi araba 1000-3000 devir arası gitmiyordu servise gittiğimde aynı şekilde kavrama kitlenmiş değiştirdiler düzeldi.




  • Merhabalar,

    Yakınlarda jetta 1.4 tsi bir araba almayı düşünüyorum. Bugün-yarın 2008 model 140hp'lik benzinli bir araca bakacağım (zannedersem turbo ve kompresörlü olanı bu).

    Araç 100bin km civarında; nelere dikkat etmeliyim, sahibine ne gibi sorular sormalıyım (bu modele özgün), ankara'da yakıt tüketimi ne kadar olabilir, bir de önerebeileceğiniz bir özel servis var mı?

    Son olarak da, 2. el olarak 122 hp'lik mi 140hp'lik mi daha tuttu acaba?

    Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ooztuncer

    Merhabalar,

    Yakınlarda jetta 1.4 tsi bir araba almayı düşünüyorum. Bugün-yarın 2008 model 140hp'lik benzinli bir araca bakacağım (zannedersem turbo ve kompresörlü olanı bu).

    Araç 100bin km civarında; nelere dikkat etmeliyim, sahibine ne gibi sorular sormalıyım (bu modele özgün), ankara'da yakıt tüketimi ne kadar olabilir, bir de önerebeileceğiniz bir özel servis var mı?

    Son olarak da, 2. el olarak 122 hp'lik mi 140hp'lik mi daha tuttu acaba?

    Şimdiden teşekkürler.



    122 lik aracı daha kolay satabileceğini düşünüyorum.
    140 lık araç biraz daha karmaşık bir yapıya sahip olduğundan her yerde tamirini gönül ferahlığı ile yaptıramazsın.

    Araç alırken orijinal km de olup olmadığına, 4 senede veya 90000 km de değişmesi gereken motordaki kayışların değişip değişmediğine ve yetkili servis kayıtlarına bakmanı öneririm.. Bakım zamanlarında uygun zamanda mı yapılmış, hangi parçaları değişmiş bir kontrol ettirmende fayda var.

    Yakıt sarfiyatı tamamen sıkışık trafiğe girip girmemenle, hava sıcaklığı ile ve motoru sıkıştırman ile değişir.
    Genel olarak uzun yolda 6 litreleri rahatlıkla görebilirsin.. Şehir içinde 7.5 ile 10 litre arasında değişir. Sıkıştırırsan 15 litrelere kadar çıkar.




  • haftasonum serviste geçti.turbo gaz yemiyordu.arıza lambası da yanmıştı. internetten araştırdım.n75 ve/veya n249 valfi değişince düzeleceğini öğrendim. servise bunlar değişcek galiba dedim .görevliler ,ben arabayı bilgisayara bağlattım bu arıza var diye anlamışlar.bu parçaları isteyeceğiz dediler.
    o gün arabanın yağı filtreler
    neyse size naçizane tavsiyem arkadaşlar internetten araştırarak teşhis koymayın derim.gateway elimde kaldıvs.değişimi yapıldı.neyse ertesi gün gittim aracı bilgiayara bağladılar.kavrama arızası veriyor dediler.
    devirdaim komple değişti.istenilen valfler de geldi bu arada.ama uyumlu değilmiş ikisi de .kavrama değişince arıza ışığı söndü motor düzeldi.ama bilgisayarda n249 arızası gösteriyor.


    araba çalışmıyorken 5-6 günde akü bitiriyordu.
    necvoks dvd navigasyon takılı.ondan şüphelendim.araştırdım 2008 öncesi vw lerde rns 510,rcd 510 akü bitiriyormuş.gateway değişmesi lazımmış.uzun uğraşlarla internetten çıkmacıdan gateway aldım(150 tl)servise onu da götürdüm.adamlar ölçtüler baktılar her iki gatewayı da denediler.necvoks bitirmez taktık biz daha önce diyorlar.(rns nin bitirdiğini kabul ediyor)araba uyku moduna bazen geçiyor bazen geçmiyor akım çekme bazen 0,35-40 kapatıp açıyorlar bazen.0,13.teybin soketini söktüler akım 0,9-10 seviyelerinde.neyse beni teybin akü bitirmediğine ikna ettiler.kaçak olabilir onu anlamak içinde araba bir hafta burada kalacak diyorlar.

    arka sağ kapı camı ters çalışıyo.kapanması gereken yönde açılıyor açılması gerken yönde kapanıyor.bu cam motoru akım çekebilir diyor.sanayideki usta cam motoru çekmez diyo.teypten olabilir diyo
    valla ne yapcağımı bilemedim

    naçizane tavsiyem internetten araştırarak teşhis koymayın gateway elimde kaldı.10 gün aradım zor buldum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cngz71

    haftasonum serviste geçti.turbo gaz yemiyordu.arıza lambası da yanmıştı. internetten araştırdım.n75 ve/veya n249 valfi değişince düzeleceğini öğrendim. servise bunlar değişcek galiba dedim .görevliler ,ben arabayı bilgisayara bağlattım bu arıza var diye anlamışlar.bu parçaları isteyeceğiz dediler.
    o gün arabanın yağı filtreler
    neyse size naçizane tavsiyem arkadaşlar internetten araştırarak teşhis koymayın derim.gateway elimde kaldıvs.değişimi yapıldı.neyse ertesi gün gittim aracı bilgiayara bağladılar.kavrama arızası veriyor dediler.
    devirdaim komple değişti.istenilen valfler de geldi bu arada.ama uyumlu değilmiş ikisi de .kavrama değişince arıza ışığı söndü motor düzeldi.ama bilgisayarda n249 arızası gösteriyor.


    araba çalışmıyorken 5-6 günde akü bitiriyordu.
    necvoks dvd navigasyon takılı.ondan şüphelendim.araştırdım 2008 öncesi vw lerde rns 510,rcd 510 akü bitiriyormuş.gateway değişmesi lazımmış.uzun uğraşlarla internetten çıkmacıdan gateway aldım(150 tl)servise onu da götürdüm.adamlar ölçtüler baktılar her iki gatewayı da denediler.necvoks bitirmez taktık biz daha önce diyorlar.(rns nin bitirdiğini kabul ediyor)araba uyku moduna bazen geçiyor bazen geçmiyor akım çekme bazen 0,35-40 kapatıp açıyorlar bazen.0,13.teybin soketini söktüler akım 0,9-10 seviyelerinde.neyse beni teybin akü bitirmediğine ikna ettiler.kaçak olabilir onu anlamak içinde araba bir hafta burada kalacak diyorlar.

    arka sağ kapı camı ters çalışıyo.kapanması gereken yönde açılıyor açılması gerken yönde kapanıyor.bu cam motoru akım çekebilir diyor.sanayideki usta cam motoru çekmez diyo.teypten olabilir diyo
    valla ne yapcağımı bilemedim

    naçizane tavsiyem internetten araştırarak teşhis koymayın gateway elimde kaldı.10 gün aradım zor buldum

    golf ve jetta tsi ler bir defa masrafa bindi mi iflah olmuyor ne yazık ki. Benimde 170 lik jetta vardı 4 aydaki masrafı 6000 lira oldu , aylığı 1500 liraya geldi , 90000 km de ve servis bakımlıydı. Her problemde servise gittiğimde 2000 liradan aşağı masraf çıkarmıyordu ama tamir ettirip sattım alana masraf çıkardı mı bilmiyorum. ( Bu arada söylemeden geçemeyeceğim ben yüzde yüz tsi motordan anlayan ustada duymadım şimdiye kadar.)




  • Ocak ayında yaptırmam gereken 5.yıl bakımımı geçen hafta yaptırdım. Toplam 348,50 TL tuttu.
  • gozbilginli kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar,

    %100 TSI motoru (Tek turbolu veya çift şarjlı farketmez) avucunun içi gibi bilen bir usta ile tanıştım yaklaşık 2 yıl önce. Eğer sıkıntı yaşayan olursa bana PM den yazın, kendisine sizleri yönlendirebilirim. Beni forumda tanıyanlar bilir, benim gibi pimpirikli bir adamın bile gönlü rahat gidip, tamirini, bakımını uygun maliyet ile yaptırabiliyor ve gönlü rahat ayrılıyor ise içiniz rahat etsin.

    2 ay önce 90.000 km bakımını yaptırdım.
    DSG Şanzıman yağı, keçesi, motor yağı, hava, yağ, polen ve benzin filtresi, bujiler, ön balatalar, sağ aks körüğü, parçalar ve işçilik dahil 850 TL ye yaptırdım. Tüm parçalar orjinal ve yağımda Shell W-504 normlarını karşılayan yağlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gozbilginli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cngz71

    haftasonum serviste geçti.turbo gaz yemiyordu.arıza lambası da yanmıştı. internetten araştırdım.n75 ve/veya n249 valfi değişince düzeleceğini öğrendim. servise bunlar değişcek galiba dedim .görevliler ,ben arabayı bilgisayara bağlattım bu arıza var diye anlamışlar.bu parçaları isteyeceğiz dediler.
    o gün arabanın yağı filtreler
    neyse size naçizane tavsiyem arkadaşlar internetten araştırarak teşhis koymayın derim.gateway elimde kaldıvs.değişimi yapıldı.neyse ertesi gün gittim aracı bilgiayara bağladılar.kavrama arızası veriyor dediler.
    devirdaim komple değişti.istenilen valfler de geldi bu arada.ama uyumlu değilmiş ikisi de .kavrama değişince arıza ışığı söndü motor düzeldi.ama bilgisayarda n249 arızası gösteriyor.


    araba çalışmıyorken 5-6 günde akü bitiriyordu.
    necvoks dvd navigasyon takılı.ondan şüphelendim.araştırdım 2008 öncesi vw lerde rns 510,rcd 510 akü bitiriyormuş.gateway değişmesi lazımmış.uzun uğraşlarla internetten çıkmacıdan gateway aldım(150 tl)servise onu da götürdüm.adamlar ölçtüler baktılar her iki gatewayı da denediler.necvoks bitirmez taktık biz daha önce diyorlar.(rns nin bitirdiğini kabul ediyor)araba uyku moduna bazen geçiyor bazen geçmiyor akım çekme bazen 0,35-40 kapatıp açıyorlar bazen.0,13.teybin soketini söktüler akım 0,9-10 seviyelerinde.neyse beni teybin akü bitirmediğine ikna ettiler.kaçak olabilir onu anlamak içinde araba bir hafta burada kalacak diyorlar.

    arka sağ kapı camı ters çalışıyo.kapanması gereken yönde açılıyor açılması gerken yönde kapanıyor.bu cam motoru akım çekebilir diyor.sanayideki usta cam motoru çekmez diyo.teypten olabilir diyo
    valla ne yapcağımı bilemedim

    naçizane tavsiyem internetten araştırarak teşhis koymayın gateway elimde kaldı.10 gün aradım zor buldum

    golf ve jetta tsi ler bir defa masrafa bindi mi iflah olmuyor ne yazık ki. Benimde 170 lik jetta vardı 4 aydaki masrafı 6000 lira oldu , aylığı 1500 liraya geldi , 90000 km de ve servis bakımlıydı. Her problemde servise gittiğimde 2000 liradan aşağı masraf çıkarmıyordu ama tamir ettirip sattım alana masraf çıkardı mı bilmiyorum. ( Bu arada söylemeden geçemeyeceğim ben yüzde yüz tsi motordan anlayan ustada duymadım şimdiye kadar.)

    6000 liralık masraf çıkartan parça-parçaları ve sorunlarını bizimle paylaşır mısınız?




  • 
Sayfa: önceki 327328329330331
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.