14 aydı ttnet abonesiyim şimdiye kadar 3 defa hatalı atura düzelttirmesi yaptım. Nasıl bir kurumdur bu? Hele ki telefonla aradığımda karşıma çıkan çalışanlar. Az önce sövmemek için zor tuttum kendimi, bayandı karşımdaki. Zihinsel engelli olduğunu düşündüm. Anlamıyor hiç birşey anca konrol ediyorum deyip durdu. 15. dakikada arıza kaydı oluşturdu hatalı fatura içi. Mal çalışan madem anlmıyo ne oyalıyıp duruyorsun. Faturam hatalı diyorum, ödeyip ödemediğinizimi soruyorsunuz diyor. Gülermisin ağlarmısın. 2 yıl dolsun daha kötüde olsa diğer internetler geçecem. Müşteri hizmetleri felaket. Anca kendileri geri dönüş yaparsa ozaman işten anlayan biri arıyor ve çözüm bulunuyor. Bu arada fatura hataları hep kendilerine yarıyor. Bir önceki hatada düzelttik demelerine rağmen düzeltmedilerde BTK ya şikaye sonucunda düzelmişti. Allah belasını versin hem bu kurumun başındakilerin hemde bi halttan anlamadıkları halde orada çalışmaya çalışan kalitesiz olan personelin.(işini bilenlere sözüm yok)