Şimdi Ara

TTNET'e numara taşıma macerası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Büyük umutlarla başlayan ve sonunda TTNET'in ne olduğunu bir kez daha yüzüme çarpan hikayemdir.

    31 Aralık 2012 yılbaşı arefesinin dışında benim için Smile taahhütümün son günüydü. O gece tüm Türkiye 2013'e girerken bende çevirdim TTNET Müşteri Hizmetlerinin numarasını.

    TTNET 8 Mbite kadar limitsiz tarifeye geçmek istediğimi belirttim. Oradan da hemen tarife değişikliğiyle Hipernete geçip 16 Mbitte takılacaktım. Ayda 70 lira civarı ödeyecektim.

    Elemanla başvurumuzu tamamladık. Bana sözleşme göndereceklerini ve bu işlemin 2 işgünü içinde tamamlanacağını belirttiler. 2 gün kargo geliş, imzalamam ve 2 gün geri dönüş, işlemlerin tamamlanması vs... 2 hafta vermiştim kafamda.

    Sözleşme 5 gün gelmedi. Elemana çalıştığım bankanın ismini ve apaçık adresini yazdırmıştım. Dolayısıyla gelir diyordum. Defalarca ama defalarca görüştüm. Kargo takip no talep ettim. Elde ettiğim cevaplar:

    1- İlgili servis: Satış servisine bağlıyorum onlar veriyorlar.
    2- Satış servisi: İlgili servis vermesi lazım biz göremiyoruz.
    3- Başvurduğunuz Türk Telekom Müdürlüğüne gider sizi bulamazsa. (Ben sizden başvurdum dedim.) O zaman bulunduğunuz yerdekine gider.
    4- Kargo numarası veremiyoruz. (Kargo işlemini kim yapıyorsa onu bağlayın dedim.) İlgili servise yönlendiriyorum. (Bkz. 1. cevap)
    5- Kargo gelir merak etmeyin.
    6- Bazen gecikiyor merak etmeyin.

    Bu arada beni DsmartNet aradı. Dediler ki siz bizim 2009'dan beri müşterimizsiniz. Biz size ilk altı ay 29 TL kalan aylar 45 TL 8 Mbit bağlayalım. (Modem değişmeyecek, numara taşınmayacak, üstelik iki kat ucuz.)

    1 yıl taahhütle geçtim 8 Mbit'e. Şubatta otomatik başlayacakmış.

    1 hafta sonra TTNET'ten aradılar. Kargomun bana ulaşmadığı için geri döndüğünü söylediler. Nasıl yani dedim? Finansbankta çalışmıyormuşsunuz dedi eleman. Çok ağır konuştum. Ne yazıyor adres kısmında dedim. Üstüne basa basa söylediğim halde bankanın ismini yazmamışlar. Daha da aptal olan MNG kargoya şükranlarımı sunuyorum. Beni 2 yan binadaki(!!!) Finansbankta arayıp telefon etme zahmetine girmeyen, adresin doğru olmasına rağmen bu aptallığı yapan MNG kargo görevlisini de bilahare şikayet ettim MNG'ye. (al birini vur ötekine)

    Kim ne derse desin. En ufak arızada Türkiye geneli internet kesikmiş gibi çabalayan, bana taahhüt bitince özel teklif sunan Dsmarta teşekkürler.

    Sana da başarılar pek kurumsal TTNET A.Ş. Beni sonsuza dek kaybettin.








  • Dsmarttan memnun musun şimdi anlamadım tam Ek olarak keşke bayiden falan başvursaydınız.
  • Zaten memnundum ama 16 Mbit veremediği için TTNET'e geçecektim.

    Bayiye gittim git Dsmartı iptal et öyle gel dedi. Bizi uğraştırma numara taşımayla demek istedi sinir oldum.

    Madem istemiyorlar benim gibi müşteriyi yapacak birşey yok.

    İyi ki gelmemiş o kargo diyorum şimdi. Gayet memnunum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.