Şimdi Ara

TTNET'in Hizmet Veremediği Adres Aranıyor(Taahut Sorunsalı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar,

    Son bir kaç gündür bende bu adamlarla problem yaşamaktayım ve yardımlarınıza muhtacım.

    Olay şöyle :
    27/11/2015 tarihinde 2 yıl taahütle TTNet'den internet hizmeti için sözleşme imzaladım. Öğrenci evi için kullanıdğımız bu interneti evi dağıtırken 01/07/2017 tarhinde dondurduk. Normal şartlar altında taahütüm 27/11/2017 tarihinde bitecekken dondurma işlemi sonrası bu tarihte ötelenerek 27/05/2018 tarihine kaymış oldu.

    Normal şartlar altında 64 TL ödedğimiz fatura için şimdi bu internet aboneliği üzerinden kullanmaya devam edersem 104 TL olacakmış. Yada kapatmak istersem 535TL kapatma bedeli ödemem gerekiyormuş.

    Bende hiç uğraşmadan telekomun hizmet vermeye henüz başlamadığı bir binaya nakil adresi versem ve bu adres nakil yapılamayacağı için sözleşmem iptal edilsin istiyorum. Bu doğrultuda etrafınızda böyle problem yaşıyan insanlar varsa benimle o adres bilgilerini paylaşır mısınız ?

    Ya da bu sorunu çözmek için önerebileceğiniz başka yollar var mıdır?

    Bu adamlarda ki mantık nasıl bir mantıktır, bugun kendimi resmen köle gibi hissettim. Tüketici hakem heyeti ile görüşmeye gittim onlardan da "Siz daha mağdur olmamışsınız önce mağdur olun ondan sonra gelin" cevabını aldım.
    Aboneliği kapatıp 535 TL ödeyip tüketici hakem heyetine başvurabilirim fakat bu konuda da korkuyorum verdiğim parayı geri alamazsam diye.

    Sizlerin değerli düşüncelerini merak ediyorum nasıl bir yol izlemeliyim?







  • thurguth kullanıcısına yanıt
    Hizmet olmayan yere kaydini alisan olur ikamrtgah isteniyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilginiz için teşekkür ederim. Bir sorum daha olacaktı, şuanda yaşadığım evde fiber altyapısı yok ve benim taahüd verdiğim sözleşme fiber internet üzerineydi. Sırf bu sebepten kaptmak istediğimi telefonda müşteri hizmetlerine söyledim ve bana taşındığınız yerde altyapınız neyse onu kullanırsınız sözleşme iptali söz konusu değildir dedi. Ancak internetde gördüğüm kadarıyla bu şekillerde iptallerde olmuş. Ben bugun internet aboneliğimi kapatsam ve çıkan 535TL'lik parayı ödesem daha sonrada bu sebepten ötürü tüketici hakem heyetine başvursam verdiğim bu 535TL'nin tamamını geri alabilir miyim sizce ?

    Biraz uzun oldu kusruma bakmayın iyi forumlar dilerim.
  • özelden mesaj attım size
  • thurguth kullanıcısına yanıt
    Kullandığınz paketin birebir aynısını veremiyorsa bal gibi de iptal edecek. Sizi elde tutmak için sallamış. Siz nakil talep edin, altyapı yetersizliği vs. bir cevap gelecektir. Bu şekilde fesih yaparsınız. Diretirse de thh sizin lehinize karar verir. Mutlaka nakil başvurusu yapıp cevabını beklemeniz lazım.
  • pegasus18 P kullanıcısına yanıt
    Hocam özelden gelen herhangi bir mesaj yok.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam bugun nakil başvurusu için gittim görüşmeye işte yukarıda da yazdığım gibi 6 ay aboneliğinizi dondurduğunuz için 6 ay indirmsiz fiyattdan yani 104 TL den nereye taşırsanız orada ödeyeceksiniz dedi. Yani ben bu rakamı duyduktan sonra işlemi onaylamadım çünkü benim paketim 75GB AKN 24Mbit Fiber internet 64 TL idi, şimdiyse bu paketi adresime nakil ettirmek istediğimde 50GB AKN 16Mbit ADSL olarak kullanabileceğimi belirtiyor ve bu hizmet için 104 TL bedel odemek "zorundaymısım."

    Son gelişen olaylar neticesinde şu şekilde ilerlemeye karar verdim ;

    1-Yarın ADSL hizmeti bile veremedikleri bir adrese nakil başvurusunda bulunacağım.(İnşallah bu konuda forumdan arkadaşlar da yardımcı olacaklar.)
    2-Daha sonra 7 işgünü içerisinde nakil işlemi gerçekleşemeyeceği için(yani öyle umuyorum) sözleşmeyi feshetme hakkında sahip olacağım hatta onlar benden önce sözleşmeyi iptal edecekler.

    yada

    1-)Yarın gidip benim fiber internetimi bana sağlayamadığınız için ADSL de kullanmak istemediğimden dolayı sözleşmeyi iptal edeceğimi belirteceğim ve ardından bana 535 TL ni cayma bedeli diye fatura çıkartacaklar. Bende bu parayı ödeyeceğim.
    2-)Ardısıra il tüketici hakem heyetine gidip olayı anlatıp başvuru yapıp en azından paranın büyük bir kısmını geri alabileceğimi umuyorum.

    Söylediğim gibi müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmelerde(gerek yüzyüze gerek telefonda) fiber yoksa ADSL kullanmak "ZORUNDASINIZ" ibaresinin ne kadar hukuksal olduğunu merak etmekteyim. Şuan için sözleşmem elimde olmadığından sizlerle paylaşamıyorum yarın inşallah il genel müdürlüğünden gidip isteyeceğim.(Müşteri hizmetlerinden mail atılmasını istedim tabikide öyle bir hizmetleri olmadığını gidip elden teslim alabileceğimi söylediler.)

    --Burada siz nakil başvurusu yapıp beklememden yanasınız ama nakil ücreti için bile 24TL mevsuda var. Benim tek derdim artık bu şeref yoksunlarına bir kuruş bile kaptırmamak.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • thurguth kullanıcısına yanıt
    O akıllılara abonelik sözleşmeleri yönetmeliği madde 16-2'yi gösterin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • thurguth kullanıcısına yanıt
    yine mesaj attım ama bilmiyorum gelmiyor sanırım. ben taşındıktan sonra nakil için başvurdum bina yeni olduğu için altyapı yok dendi hatta isterseniz sözleşmeyi iptal edebiliriz dediler.
  • thurguth kullanıcısına yanıt
    Superonlined bana ayni seyi yapiyordu binada fiber yok adsl alacaksiniz diye ama iptal ettirdik



    Ama turk telekom 2yerdede kendi altyapisi oldugundan 8 yada 16hiz vermek isteyecek bu konuda bir yazi vardi bulunca atacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abonelik sözleşmeleri yönetmeliği madde 16-2

    Btk da tüketici hakları yönetmeliğine buna benzer bir madde ekledi. Her şekilde cezasız fesih hakkı var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    İste ben superonline kullanirken tasindigiiz yerde olmayinca adsl verilecek yoksa cayma cikar diyordu mh genrl mudurluge yazinca iptal ettiler bedelsiz



    Ama direk superonline altyapisi yok diyr belki hani tt benim.altyapim gene var diyebilir diyr dedim maddeleri okuyup orengini cikarip tthye versin



    Bu arada bu evede superonline 2ay icinde gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vdsl olan yerden adsl olan yere taşındığınızda da cezasız fesih hakkı var. Burada önemli olan altyapının olup olmaması değil, hizmetin aynı nitelikte yani aynı hızda verilip verilememesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus18

    özelden mesaj attım size

    Hocam forumun özel mesaj kısmında heralde bir problem var.
    turgutkurtulus@yahoo.com

    bu adresten bana ulaşabilirsiniz.


    @cronaldo2 hocam söylediklerinizde tamamen haklısınız superonline trafında hemn fesihe gidilebiliyor. TTnet tarafında naz yapılıyor ama tüketici hakem heyeti tarafından verilen para geri alınabiliyor diye biliyorum ben.

    @Dr.Boone hocam ilginiz ve bilgilendirmniz için tekrardan teşekkür ederim.

    söylediğim gibi ilk yol olarak internet hizmeti veremedikleri bir adrese nakil isteyeceğim ondan sonra bakalım olaylar nasıl gelişecek bu konu başlı altından sürekli editleme yaparak sizlerle paylaşacağım.(Tabii henuz hala boyle bir adres bulmuşluğum yok ama @pegasus18 hocam ile bağlantıyı kurabilirsek inşallh olumlu sonuç olacağız.)

    Herkese iyi forumlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thurguth -- 28 Aralık 2017; 19:0:33 >




  • thurguth kullanıcısına yanıt
    Şu anki abonelik vdsl/fiber ise adsl olan bir yere nakil de yeterli. Dediğim maddeye göre cezasız fesih hakkınız var, tehditlere kanmayın.
  • thurguth kullanıcısına yanıt
    Forumda tek duzgun calisan yer reklamlardir net bugunde forumda atilan linke geçerken forum hata veriyor yani boyle bireey olmasi imkansiz ama oto ref ekledigi icin sorun oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 28 Aralık 2017; 20:18:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edit1 : Sağolsun forumdan pegasus18 arkadaşın verdiği adresle 28.12.2017'de nakil işlemini başlattım. Bu işlemi başlatırken müşteri hizmetleri altyapı yetersiz olduğu için şikayet formu doldurark işleme devam etti. Bu işlemlerden sonra bugün tekrar müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım ve nakil işleminin gerçekleşebileceğini tarafıma belirttiler bende işlemden vazgeçtim. Bu olayın olması biraz canımı sıktı ama en azından uzun zamandır hizmet bekleyen pegasus18 arkadaşımız artık hizmet alabilecek.

    Herneyse arkadaşlar şuanda izleyeceğim yol şu şekilde :
    -Bugun gidip telekomdan sözleşme örneğimi alacağım ve ardından bu evraklarla tüketici hakem heyetine gidip olayı anlatacağım, gelişmeler oldukça buradan güncellemeye çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thurguth -- 3 Ocak 2018; 12:27:32 >
  • inşallah kurtulursunuz bu saçma ttden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.