Yaklaşık 7 senedir D-SmartNET internet kullanmaktaydım. 2 ay kadar önce telefon hattımı kapattırdım. Hattı kapattırdıktan sonra D-smart müşteri hizmetleri ile iletişime geçip telefon hattını kapattığımı ve yalın internet kullanmak istediğimi belirttim. Müşteri hizmetleri bana "telefon hattınız kapalı gözükmüyor. İnternetiniz kapanmayacak merak etmeyin" dedi ve 2 ay sonunda hattım iptal olduğu için internetim de kapatıldı.
SORUN BURDAN SONRA BAŞLIYOR.
Müşteri hizmetlerini arayıp bir güzel fırça kaydıktan sonra yalın internet için tekrar başvuru yaptım. 7 iş günü içerisinde yalın internet kurulumunun yapılacağını söylediler. 1 hafta sonra hiçbir değişiklik olmayınca yine müşteri hizmetlerini aradım. Verilen cevap gerçekten çok ilginçti. Binanızda "ALTYAPI YOK". Sorunum 1 aydır çözülemiyor kimi aradıysak altyapı yok diyor. Binada herkes internet kullanıyor ttnet kullanan var vodafone kullanan var ben 7 senedir D-smart kullanıyorum. Türk telekom müşteri hizmetleri dahil bütün iss şirketlerini aradım. Hepsi çok ilginç böyle birşey olmaması lazım diyor.
Sorunu nasıl çözebiliriz daha önce bu tarz problem yaşayan var mı ?
Teşekkürler
D-smart internet kullanman baştan hata zaten.
quote:
Orijinalden alıntı: AMC
D-smart internet kullanman baştan hata zaten.
Hocam Dsmart televizyon ve internet birlikte kampanyasına iyi bir fiyat verdiler. Bende hiç memnun değilim zaten kapattırdım. Altyapı yok sorunu gerçekten çok garip çünkü 7 senedir internet kullanıyorum ve binada herkesin interneti var. Bize söylenen binanızda türk telekom altyapısı yok oluyor.