Yaklaşık 7 senedir D-SmartNET internet kullanmaktaydım. 2 ay kadar önce telefon hattımı kapattırdım. Hattı kapattırdıktan sonra D-smart müşteri hizmetleri ile iletişime geçip telefon hattını kapattığımı ve yalın internet kullanmak istediğimi belirttim. Müşteri hizmetleri bana "telefon hattınız kapalı gözükmüyor. İnternetiniz kapanmayacak merak etmeyin" dedi ve 2 ay sonunda hattım iptal olduğu için internetim de kapatıldı.
SORUN BURDAN SONRA BAŞLIYOR.
Müşteri hizmetlerini arayıp bir güzel fırça kaydıktan sonra yalın internet için tekrar başvuru yaptım. 7 iş günü içerisinde yalın internet kurulumunun yapılacağını söylediler. 1 hafta sonra hiçbir değişiklik olmayınca yine müşteri hizmetlerini aradım. Verilen cevap gerçekten çok ilginçti. Binanızda "ALTYAPI YOK". Sorunum 1 aydır çözülemiyor kimi aradıysak altyapı yok diyor. Binada herkes internet kullanıyor ttnet kullanan var vodafone kullanan var ben 7 senedir D-smart kullanıyorum. Türk telekom müşteri hizmetleri dahil bütün iss şirketlerini aradım. Hepsi çok ilginç böyle birşey olmaması lazım diyor.
Sorunu nasıl çözebiliriz daha önce bu tarz problem yaşayan var mı ?
Teşekkürler
D-smart internet kullanman baştan hata zaten.
quote:
Orijinalden alıntı: AMC
D-smart internet kullanman baştan hata zaten.
Hocam Dsmart televizyon ve internet birlikte kampanyasına iyi bir fiyat verdiler. Bende hiç memnun değilim zaten kapattırdım. Altyapı yok sorunu gerçekten çok garip çünkü 7 senedir internet kullanıyorum ve binada herkesin interneti var. Bize söylenen binanızda türk telekom altyapısı yok oluyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme