Şimdi Ara

TTNET PORT YOK SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklasik 1 aydir yeni tasindigimiz evimize internet baglatmaya calisiyoruz fakat hic bir yol katedemiyorum benim adresimde bos port gozukmuyor kapasite yok deniliyor 180 gune kadar bir sonuc alinir deniliyor dalga gecer gibi.Bunlarin uzerine altyapiyi sorguladigimda bizim ev adresimizde port gozukmuyor fakat karsi aprtmanda vdsl2 portu gozukuyor aramiz 100 mt ayni sokak uzerindeyiz bununla alakali aradigimda da bir cevap alamadim artik kafayi yeme noktasina geldim ben bu evime internet baglatamayacakmiyim bu nedir ya bu konu hakkinda bana yardimci olabilecek arkadaslari destege bekliyorum lutfen.Olay bundan ibaret



  • Bu konu ile ilgili foruma konu açtım şikayet var üzerinden de şikayet ettim yan dairede internet var bende port yok diyerek abonelik başvurumu iptal etti 6 ayı bulurmuş beyefendiler öyle diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 gün önce Türk Telekom'a internet için başvuruda bulundum evime interneti bağlamaya gelen ekip binada internet olmasına rağmen Port olmadığını gerekçe göstererek internet başvurumu iptal ederek gitti ve 1 hafta içerisinde altyapı sorununun giderileceğini söyledi o zamandan bu yana ne arayan oldu ne de soran oldu müşteri hizmetlerini arıyorum sorunun Kısa bir süre içerisinde çözüleceğini söylüyor bulunduğum ilçedeki Telekom müdürlüğüne gittim üç beş gün içerisinde çözüleceğini söyledi aradan bir hafta geçti sorun hiçbir şekilde giderilmedi ve Bugün tekrar gittim ve sorunun uzun süreceğini söylediler 1 - 2 ayı bulur diyor müşteri hizmetlerini tekrar aradım onlarda 6 ay sürer diyor üniversite öğrencisiyim uzaktan eğitim ve sınavlara katılamıyorum bence Telekom sloganındaki değer ibaresini kaldırsa iyi olur bu kadar sorumsuz bir hizmet anlayışı olamaz bu durumu gerekli bütün mercilere ileteceğim bir port sorununu gidermek bu kadar zor mu ilçede oturuyor olmama rağmen mobil hattımda Türk Telekom 1 hafta içinde onu da değiştireceğim ve müşteri ile hizmet anlayışı sıfır olan bir şirketten kesinlikle hizmet almayacağım kimseye de tavsiye etmeyeceğim beni mağdur ettiniz. Yaz şikayet var sitesine sende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • By_SeDo kullanıcısına yanıt
    gercekten bu kadar da rezil bu kadar imkan olmasina ragmen cok basit bir olayi bu kadar zora surmek ben anlamiyorum bunlari gercekten yazik cok yazik bizim bunlarin eline mecbur kalmamiz daha da aci ve berbat bir durum cografya kaderdir ...
  • elizabeq E kullanıcısına yanıt

    2005 'de özelleştirme sonrası 6 milyar dolara Arap lübnanlı hariri (otaş) şirketi telekomu satın aldı o dönem telekomun kasasinda 1.1 milyar dolar para vardi 10 senede ödediği parayı senden benden misli ile çıkardı şirketi bankalara teminat gösterip 5 milyar dolar borçlandirdi 10 yıl boyunca telekomun bütün taşınmaz arazilerinide sattı yerli bankalara olan borcuda ödemedi elinde bulunan %55 lik hisseye Akbank Garanti iş bankası el koydu hariri arap parayida alıp kaçtı bu 3 banka kendi arasında bir konsorsiyum çoklu ortaklık oluşturup şirketin faaliyetlerini işletmesini llv levet yapilandirmaya verdi yiğit bulut jöleli orda yönetim kurulu üyesi %25 hazinede %15 i borsa istanbul'da halka açik %5 i varlık fonunda anlıcan şirketin akıbeti belirsiz kimin eli kimin cebinde belli değil yani kayyum atanmış bir kurum gibi düşün yetim kalmış bir çocuk gibi o yüzden bu kadar rahatlar bu kadar vurdum duymaz tavir sergiliyorlar ki hesap soran yok uzaktan eğitim diyorlar hizmet yok başı boş bi ülke almış başını gidiyor seni beni kim düşünüyor..Ozellestirilirken bunlar devletin sırtında yük hizmet kalitesi artacak gibi bahaneler ile güzelim şirketi hibe ettiler ilerleyen zamanlarda bunlarin örneklerini daha çok göreceğiz yıl olmuş 2021 uzay cağını yaşıyor dünya, biz internet alt yapısını çözememişik para veriyon hizmet yok çünkü ülkemizde her alanda oturmuş bir sistem yok şaka gibi..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • By_SeDo kullanıcısına yanıt
    gercekten artik dert yanmaktan birseylerden sikayetci olmaktan biktim ama her gecen gun daha ne olabilir derken illa yeni birseyler oluyo ve cok basit birseyden dolayi cikmaza giriyorsun butun evi ayarliyip duzenliyoruz geriye en basit islemler kaliyo kafayi takmiyoruz ama o basit islemler her seyden daha zor cozuluyo gercekten artik biktim musteri hizmetleriyle gorusmekten dilekce vermekten o mudurluk bu mudurluk gezmekten bu duzensizlikten bu vurdum duymazliktan basi bosluktan gercekten bikittiniz bizi herbirinize ayri ayri en icen duygularimla hakaretlerimi ederek rahatlatmaya calisiyorum kendimi
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim arkadaşım hepsine açıklayıcı bir şekilde telimide belirterek yazdım sağol


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PS5 ve Ttnet bağlantı sorunu
    2 yıl önce açıldı
    TTNET boş port sorunu
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt

    Kardeşim sen çok sağol belirttigin bütün adreslere mail attım beni hiç aramayan telekom bugün 4 kez aramış mail ilede cevap vermişler sorununuz en kısa zamanda sonuçlanacaktır diyorlar bakalım ne olacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Ben de yazdım dün ama bana dönmediler ne yapmam lazım
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    haydi bakalim bide bu yolu deniyelim ins. halolur
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Bende altyapı var da boş port yokmuş. Mail atsam mı ki. 1 hafta geçti üzerinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trection -- 25 Aralık 2020; 23:4:42 >
  • Gönderdim mail bakalım hayırlısı.
  • https://sikayet.btk.gov.tr/

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    burayada yazın arkadaşlar 2 sayfayada ayrı ayrı şikayet oluşturun

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.