Şimdi Ara

TTNET Şikayet Takip Numarası ??? (tam bi saçmalık)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
23.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şimdi malumunuz bu TTNET iki eliyle bi internet hizmeti sunmaktan aciz, bu artık bilinen bişey. şimdi siz bunlara bir şikayet bildiriminide bulunursanız, sorununuzun çözülmediğini /çözülmesini beklediğinizi felan derseniz size bir süre snora bi msg geliyor ve diyor ki; işte şikayetimiz incelenmeye başlanmış, şu şikayet bildirim numarası ile takip edebilirmişiz.

    arkadaş iki gündür TTNET'in sitesinde girip çıkmadığım yer kalmadı. bu numarayı yazıp da bizim mesele noldu denebilecek bi yer yok iyi mi?


    Türkiye'nin en büyük internet sağlayıcısı, devlet destekli. ama verdikleri numarayı e sokmamızı bekliyorlar. ya madem böyle bir hizmet sunmuyorsun neden bu numarayı veriyorsun ardakaş? bu kadar mı amatörsünüz ya...







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    "TTNET Şikayet Takip Numarası ve Sorgulama Süreci"

    Türk Telekom'un alt kuruluşu olan TTNET, internet, telefon ve televizyon hizmetleri sunan bir telekomünikasyon şirketidir. TTNET'e yaptığınız şikayetlerin takip numarasını öğrenmek ve şikayetinizin durumunu sorgulamak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

    • Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Hattını Arayın: 0800 454 3751 numaralı telefondan TTNET Müşteri Hizmetleri Hattına ulaşabilirsiniz.
    • Şikayet Numarasını Alın: Müşteri hizmetleri temsilcisine şikayetinizin konusu hakkında bilgi verin ve şikayet numaranızı alın.
    • TTNET Şikayet Takip Sistemine Girin: https://netsis.turktelekom.com.tr/NetSirket/SikayetTakip/ adresindeki TTNET Şikayet Takip Sistemine girin.
    • Takip Numarasını Yazın: Almış olduğunuz şikayet numarasını takip numarası alanına yazın.
    • Sorgulama Yapın: Sorgula butonuna tıklayın.

    Şikayetinizin durumu, TTNET Şikayet Takip Sisteminde görüntülenir. Durum bilgisi "Tamamlandı", "İşlemde" veya "Bekliyor" gibi ifadeler olarak listelenir.

    Şikayetinizle ilgili sorularınız veya şikayetinizin durumuna ilişkin güncellemeler için Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Hattı (0800 454 3751) ile iletişime geçebilirsiniz.

    Önemli Not: TTNET Şikayet Takip Sistemi, yalnızca TTNET hizmetleri ile ilgili şikayetlerin takibi için kullanılabilir. Türk Telekom sabit hat veya mobil hizmetlerinizle ilgili şikayetler için farklı bir takip sistemi kullanmanız gerekir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alıyorsunuz.
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt
    şikayet numarasını girince "ha şunlar olmuş bunlar yapılmış diyorlar mı peki?"

    hem öyle bile olsa bu yine de şikayet numarasının işlevszliğini ve TTNet'n amatörlüğünü değiştirmez.
  • GEr0nim0 G kullanıcısına yanıt
    ''İnceleniyor, araştırılıyor vb.'' notu düşülmüş ve şikayetiniz çözüldüğünde tarafınıza detaylı bilgi verilicektir deniyor.
  • ya hepsi yalan ben D-Smattan 12 günden beri çektiğimi bilirim birden bire 8mbit olan hızımda kopmalar oldu 4-5 kez arıza kaydı açtırdım gelen yok giden yok ve telefona dediğiniz gibi takip numarası ile takip edbilirsiniz muhabbeti aradan belki birkaçsaat sonra yada ertsi gün yine mesaj sorununuz giderilmiştir lafları halbuki hiçbir sorunumu gideremediler 12 gün oldu 4mbit veriyorlar arıza kaydı açtırıyorum beyefendi en geç 48 saat içerisinde size T.Telecomdan elemanlar arayıp gelecekler buda fasa fiso yani gelen yok giden yok ne yapacağımı şaştım,sizce mahkemeye versemmi hani mecburen 48 saat muhabbeti varya bende 12 gün oldu habire azıma bir parmak bal çalıp güya susturuyorlar ne yapmak lazım ?
  • somniferum S kullanıcısına yanıt
    D-smart intten bir cacık olmaz bro 16 mbiti tam alamıyorum diye kayıt bıraktırdım bakalım ne olacak boş boş ankastre diyecekler
  • @Shamshiel dua ette Arı kayıtcılar gelsinler,eğer insaflı bir Sntrale dengelirsen gelebilirler ben belirttiğimgibi 5 kez açtırdım 1 defa geldi oru...işin içine etti gitti ve şu anda 12 gündür perişanım,mahkemeye gitmeyi düşünüyorum hep kandırmacalar lanet olsun....yahu burda KabloNet yok Uydu Nette yok (lanet olsun) alternatif neyi önerirsiniz ya TTneti bende istemiyorumda....Birde bi Türknet varmış öylesin telefonumu bırakmıştım bilgilendirmek için arayı duruyorlar sıktılar ya,ne dersiniz altrnatif baş ağrıtmayan ne önerirsiniz ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • siz onu felan boşverin dün sorunum ile ilgili bir telefon görüşmesi yaptım 4440375 ile, akıllara zarar. tam bir saat sürdü, birbirine aktara aktara tam 5 farklı müşteri temsilcisiyle görüştüm ama sonuç yok. görüşmeyi ne olur ne olmaz diye ben de kaydetmiştim, konuşmadaki kişisel bilgileri banlayıp koyacam nete, paylaşacam da.

    Allah kimseyi bunların eline düşürmesin nesaıl bir eziyettir inanamazsınız
  • somniferum S kullanıcısına yanıt
    TTnete geç türknette aynı sonuçta ttnetin altyapısı ttnet oldumu hiçtiyse direk telekomla konuşuyorsun böyle takmıyorlar.
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    nasıl yani ya? zaten TTNET'teyim. ama bırakacam artık burama geldi
  • 2 aya yakın şikayetim hala çözülmedi değişen birşey yok..
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    Adam zaten TTNET kullanıyor.
  • techturch T kullanıcısına yanıt
    TTnetten başka sağlayıcıya geçme dedim adslde.
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    TTNET'e geç demişsin. Adam zaten kullandığı firmaya nasıl geçebilir?
  • yıl 2021 değişen bi' şey olmamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N4F -- 16 Temmuz 2021; 8:18:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onlineislemler.turktelekom.com.tr
    Türk Telekom Online İşlem Merkezi
    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/ariza-islemleri/internet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.