Adananın merkezındeyım köyunde ılcesınde degıl ! geçen 2 yıl nıgdenın ulukısla ılcesındeydım adamlar oraya bıle fıberaltyapı yapmıslar ( burada 16-32 mbps dan bahsetmıyorum 8mbps dan )
adananın merkezındeyım arkadaş bırakın 8 mbps ı 2 mbps alamıyorum kaçkere aradım geçen hazıran kacıncı aramamda yan mahalledeyız bu gun yarın gelecek ay dedıler aradan 1 yıl geçtı durum aynı
TTNET ı arıyorum bana turk telekom bakıyor bu ıslere dıyorlar Turktelekomu arıyorum bana yan mahalledeyız bu gun yarın gelecek ay dıyorlar
sonuç : 25 lıra konusmadıgım telefon faturası + 55 lıra ınternet ucretı : 1.4 mbps ınternet
uydunet adam akıllı kampanya yapsın geçecem rezıllık allah belalarını versın ya resmen maymun ettıler elıme muzu verıp oynatıyorlar
TTNET ile siz de tanışmışsınız.
Bırakın Adana'yı, İstanbul'un göbeğinde, Şişli'deki apartman dairesinde 8Mbit paket için verdikleri hız yalnızca 2.8Mbit.
Her ay 70-80TL civarı yalın internetle birlikte fatura ödüyoruz, aldığımız hizmet ortada. Defalarca sorunu bildirmeme rağmen ilgilenen yok.
Adamlar boşuna demiyor, bu hıza alış Türkiye.
türkiyede internet malesef iyi değil bütün servis sağlayıcılar buna dahil.
quote:
Orijinalden alıntı: Diablo
TTNET ile siz de tanışmışsınız.
Bırakın Adana'yı, İstanbul'un göbeğinde, Şişli'deki apartman dairesinde 8Mbit paket için verdikleri hız yalnızca 2.8Mbit.
Her ay 70-80TL civarı yalın internetle birlikte fatura ödüyoruz, aldığımız hizmet ortada. Defalarca sorunu bildirmeme rağmen ilgilenen yok.
Adamlar boşuna demiyor, bu hıza alış Türkiye.
Bende Şişlideyim, Arkadaşımın Santral halen gelip bakacak :)
Adam cebinden para verip dışardan teknik servis getirdi, sorunu çözdü, Snatralse 500 metre dahi mesafe yok, yürüyerek, gittik gördük masada oturmuş efendiler, klimalar çalışıyor, 1 tane teknik ekip yani 1 kişi sokak sokak gezip sözde hizmet veriyor.
Daire içi kabloya bak diyorsun hayır, sizin baktırmanız lazım diyor.
Dışardan gelen teknik servis yaptığo bakım ertesi gün çalışmayınca, Ttnet santrali aradık, komik ama bu seferde siz dışardan servis açğırmışsınız bozmuş olabilirler, diyede bozuk atamya kalkınca.
Dün siz dışardan servis açğrın dediniz bugün alaymı ediyorsun deyince, sustu, neyse sorunu yaptırdı arkadaşım, 121 arıza servisinde ise hat halen kayıtta olarak gözüküyor :)
Tam bir umursamazlık, Tüketici kanunlarında ayıplı ürün hizmetinin net canlı örneğidir, ttnet servisleri.
quote:
Orijinalden alıntı: andy1
quote:
Orijinalden alıntı: Diablo
TTNET ile siz de tanışmışsınız.
Bırakın Adana'yı, İstanbul'un göbeğinde, Şişli'deki apartman dairesinde 8Mbit paket için verdikleri hız yalnızca 2.8Mbit.
Her ay 70-80TL civarı yalın internetle birlikte fatura ödüyoruz, aldığımız hizmet ortada. Defalarca sorunu bildirmeme rağmen ilgilenen yok.
Adamlar boşuna demiyor, bu hıza alış Türkiye.
Bende Şişlideyim, Arkadaşımın Santral halen gelip bakacak :)
Adam cebinden para verip dışardan teknik servis getirdi, sorunu çözdü, Snatralse 500 metre dahi mesafe yok, yürüyerek, gittik gördük masada oturmuş efendiler, klimalar çalışıyor, 1 tane teknik ekip yani 1 kişi sokak sokak gezip sözde hizmet veriyor.
Daire içi kabloya bak diyorsun hayır, sizin baktırmanız lazım diyor.
Dışardan gelen teknik servis yaptığo bakım ertesi gün çalışmayınca, Ttnet santrali aradık, komik ama bu seferde siz dışardan servis açğırmışsınız bozmuş olabilirler, diyede bozuk atamya kalkınca.
Dün siz dışardan servis açğrın dediniz bugün alaymı ediyorsun deyince, sustu, neyse sorunu yaptırdı arkadaşım, 121 arıza servisinde ise hat halen kayıtta olarak gözüküyor :)
Tam bir umursamazlık, Tüketici kanunlarında ayıplı ürün hizmetinin net canlı örneğidir, ttnet servisleri.
bizim orda belediye su problemini halledecem diye kabloyu kopardı.baktım internet yok aradım akşam ertesi gün ekip geldi beraber kabloları inceledik ve kopan kabloyu değiştirdiler adamlar.şu ana kadar müşteri hizmetleriyle sorun yaşamadım. çoğu kişi konuşmayı ve anlatmayı bilmiyor bundan kaynaklı.