yaklaşık 1 yıl kadar önce telefonla tivibu çağrı merkezinden aranarak iki ay bedava kampanyası ile 3 - 4 gün kullanıp cihazları iade ve aboneliğimi iptal ettiğim tivibu bana fatura kesmişti. bir çok kez tivibu çağrı merkezine çağrı kaydı açmama ragmen her seferinde çeşit çeşit oyunlar oynayarak; arıza kaydımı açtım deyip açmama, farlı bir arıza kaydı oluşturma, açılan kaydı kel alaka bir birime günderme gibi çeşitli hileler gördüm. en sonunda öylemi pek hala deyip önce şikayet var a oradan bir şey çıkmadı. sonra tekrar çağrı merkezlerine, tüketici hakları na şikayette bulundum. en sonunda bu gün beni 444 0 375 ten arayarak tarafıma alınan ücretin iade edileceği ve iban numaram istendi. hele şükür. sonunda hizaya geldiler. benim gibi aynı durumda olupta çeşitli vaatlerle abone yaptırılıp sonrada fatura kesilen arkadaşlar varsa aynı şekilde çağrı merkezi kayıtlarının dinlenilip haksız yere alınan ücretin iadesini istesinler.
bunların mantığı yerse.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme