Şimdi Ara

TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970 (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.168
Cevap
70
Favori
487.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Jaskar kullanıcısına yanıt
    Psikolojik midir bilmiyorum ama WiFi sorunu çözüldü.
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam ben psikolojik olduğunu sanmıyorum,sonuçta işlemcilerin performansı ısındığında düşmesi çok normal bi durum. peki ya ping ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jaskar -- 20 Ocak 2021; 16:17:11 >
  • Guest-D84457EFD kullanıcısına yanıt

    Hocam yazılım çökertme kısmını pek anlamadım açıkçası :D


    İnternet paketinizdeki hızı tam olarak almanız kablolu dışında pek mümkün değil. Wifi ile 35 mbps paketimi 32 olarak alabiliyordum. Wifi kullanınca arada hız kaybı oluyor maalesef. 8 mbps paketinizi 7 alabiliyorsanız çok iyi.

    Mi box 12 ve 13. kanalı görmesi pek mümkün değil gibi. Anladığım kadarıyla Mi box 'ı Android 8 'e güncelleyince 12 ve 13. kanallar kapatılmış. Bildiğiniz gibi xiaomi ürünlerinde çin ve global versiyonu oluyor. Sizdeki modelde 12 ve 13 kanalları donanımsal olarak hiç olmayabilir veya gelen bir güncellemeyle kapatılmış olabilir. 12 ve 13 gibi kanal isimleri aslında frekansları belirtiyor. 1 'den 13 'e kadar her kanal arası 5 mhz artarak isimlendirilmiş. Wifi dongle ları da genelde 12 ve 13. kanalları görmüyor.

    Size tavsiyem 1-2-3 gibi düşük kanalları seçmeniz. Düşük frekanslar daha uzun mesafelere ulaşırlar. Ama 5 mhz ne kadar farkeder derseniz belki 30 cm :)

    Eğer kesin 12 ve 13 kanallarını kullanmak istiyorsanız mi box ın android sürümünü düşürmeyi veya yükseltmeyi deneyin. Sorun pek modemde değil mi box 'da gibi geldi bana.

    Wifi ayarlarınız için 11n ve 20mhz genişlik en iyi seçim.





  • Guest-D84457EFD kullanıcısına yanıt

    Hocam kanal 14 'ü modeminizin yazılımını japon versiyonla aynı yaparsanız kullanabilirsiniz. Kaldı ki TT den alınan tp-link modeme japon versiyonun yazılımını nasıl atarsınız bilemiyorum :)


    Modeminiz kanal 12 yada 13 'deyken telefonunuz kopmadığı halde mi box görmüyorsa veya bağlantı kopuyorsa büyük ihtimalle mi box yüzündendir. Dediğim gibi Android sürümünü yükseltin yada mevcut Android sürümünden önceki sürümlerde kanal desteği var mı kontrol edin. Bir de modem arayüzündeki Dsl kısmının ss ini atarsanız hat yüzünden mi yoksa modemden mi daha iyi anlayabiliriz.

  • Merhaba arkadaşlar türknet kullanıyorum, birkaç gündür kopma yaşıyordum, hallettiler gibi, ama şöyle bir sorun var; airties 5650 modemim var, pc ye kablolu bağlantı yapıyorum, bağlantı çok güzel, 33mb alıyorum, ama gel gör ki wifi de 0,05 falan geliyor, yani yok gibi..Cep telefonu falan bağlanamıyor. Sinyal gücü çok iyi, onda bir sorun yok, Modemi resetledim, fabrika ayarına döndürdüm, Kanal ayarları, mod ayarları ile oynadım düzelme yok, sizce bu neden kaynaklıdır?

  • modemin sıcaklığını görebileceğimiz bir yer var mı acaba?

  • internetim her gün 22:46 saatinde gidiyor, 1-2 dakika sonra tekrar geliyor. yardımcı olabilir misiniz?

    ttnet kullanıyorum, 35mbit Hipernet. Yazılım Versiyonu:20.08.05.01006 Donanım Versiyonu:TD-W9970 v3 00000001

  • tebrizi kullanıcısına yanıt

    Modeminizin wifi antenleri küçük veya evinizin duvarları çok kalın. Modemin wifi vericisi de bozulmuş olabilir. İnternet sağlayıcınızın verdiği şifreyi biliyorsanız modeminizi tamamen sıfırlayıp deneyin.

  • kaand12@ kullanıcısına yanıt

    Maalesef orijinal olarak yazılımında böyle bir özellik yok. Ama openwrt firmware 'i yükleyebilirseniz görebilirsiniz. Ama w9970 için değil w8970 'de çalışan bir openwrt yazılımı var.


     TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970
  • air06saw A kullanıcısına yanıt

    Hocam modeminizin arayüzündeki Dsl kısmının fotoğrafını atabilirseniz yorumlayabilirim. Büyük ihtimalle mahallenizdeki Dslam kutusuyla ilgilidir. Her gün aynı saatlerde gidiyorsa modemle yada binadaki kutunuzla ilgili sorun olduğunu sanmam.

  • qu4dro Q kullanıcısına yanıt

    Dün yine olayın tekrar etmesi üzerine Türk Telekom'u aradım. Bu sefer ekiplerimiz baksınlar dediler ve gece 03.30'da sms geldi sorun giderilmiştir diye. Bugün yine 22:46'da kontrol edeceğim. Sorun devam ederse tekrar yazacağım, çok teşekkürler.

  • @qu4dro



    Buyur hocam Dün gece birden net gitti. Ondan sonra sms geldi santralde sorun yok problem sizin binada diye.. Halbuki hiçbir sorun yok.

    Donanım Versiyonu:

    TD-W9970 v3 00000001



     TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970
  • 4007 kullanıcısına yanıt

    Hocam hat değerlerin çok kötü. Zaten kopmanın sınırında. Bağlantı sabit kalıyorsa büyük şans. Yine de doğrulamak için bi bu siteden mahallendeki saha dolabına olan uzaklığına bak. Ben 400 metrede 47 48 mbps alıyorum. Eğer seninki 400 den fazlaysa sorun sende olmayabilir. Ama büyük ihtimalle binandaki tesisatta sorun var. Evinde başka telefon fiş yeri varsa onları da dene. Yine düzelmezse elektrikçi çağırıp binanın altındaki kutudan eve kadar kabloyu yenilemesi gerekiyor. Büyük ihtimalle sorun çözülecek. Üstte bir arkadaş daha vardı. Değerlerin onunkine benziyor ayrıca.

  • qu4dro Q kullanıcısına yanıt

    Hocam müteahhit benim zaten. TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970 

    Tesisatı 1. kalite den telekomun taşeronları ile çektirmiştim. Dün gece birden internet gitti. Sonra telefonuma otomatik olarak arıza kaydı sms si geldi ki böyle bir talebim olmadı. 1 saat geçti gece saat 2. Bizde sorun yok sorun sizin binada diye sms attılar. Şimdide modem arızalı deniyor. Ancak o sözde arızalı modemden yazıyorum  TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970 Tekrar açtırdım gece 12 de Şimdi sms attılar işleme başladık diye. Yine kafadan sms atacaklar problem sizde diye.

  • 4007 kullanıcısına yanıt

    Hat kesinlikle sıkıntılı hocam eğer siz binadaki altyapıdan eminseniz TT 'nin ilgileniyoruz dediğine inanmayın :D

    Hatta tekrar arıza kaydı açın. Eve kadar gelip ölçüyorlar. Bi evden, bi de binanın altındaki ankastreden sinyali ölçüp sorunu söylerler normalde.

    Dün gece bu siteden mesafeyi sorgula demişim ama siteyi koymayı unutmuşum :)

    https://netspeed.com.tr/altyapi-sorgula//




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qu4dro -- 26 Ocak 2021; 14:38:28 >
  • qu4dro Q kullanıcısına yanıt

    Üstat sorguladığımda altyapı bilgisi bulunamadı diyor. İyide ben nasıl internet alıyorum üstadım TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970  Şimdi internet bazen gidip geliyor. Kapatın açınca düzeltiyor. Şimdi bunlar düzgün olduğunda gelirse derler sıkıntı yok diye..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,
    Maalesef td-w9970 v3 modem kullanıcısıyım.
    Bir iş için dynamic dns kullanmam gerekiyor ancak modemde tanımlı olarak yalnızca Dyndns ve no-ip firmalarının hizmetleri var. Burayı değiştirip örnek olarak duckdns veya cloudns kullanabileceğim bir ayar yapma şansım var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Üstat bu hatayı alıyorum. Gece yarısı bir baktım net gitti. Müşteri hizmetlerini aradım. Modem firması güncelleme yaparken brick olmuş dediler. Arada bir wifi gidip geliyor kendiliğinden. Tanılama internet bağlantı testi yaptığımda aşağıdaki hatayı alıyorum. Sıfırladım hızlı kurulum yaptım ama nafile..







     TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970







     TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970




  • 4007 kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Cihazın garantisi var mı?
  • onur5545 kullanıcısına yanıt

    Hocam inanılmaz hızlısın  TTNET VDSL MODEM TP LİNK TD-W9970  Maalesef 2017 de taahhüt lü olarak almıştım. Sanırım bitmiştir

    Donanım Versiyonu:

    TD-W9970 v3 00000001




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4007 -- 28 Ocak 2021; 22:31:0 >
  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.