Şimdi Ara

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ CEVABI GELDİ TEKNOSA... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
13.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukg


    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    VATAN Bahçeşehir den eşime telefon aldık...NOKİA..... tam üç ay kullandı...Sonra ekranı karardı...çarpma, düşme bilmem ne yok....Hemen oraya götürdük..Fatura ve ambalajı ile teslim ettik..Sorgu sual eziyet yok..Hemen servise gönderdiler..Servisten gelen cevap olumsuz ise yenisini verceğiz dediler...Bekledik 5 günde telefon geldi...Gidip VATAN BAHÇEŞEHİR den ekranı yenilenmiş aynı telefonu sağlam teslim aldık...Şimdi benim yada başka birinin bu satıcıya bir şey söylemeye, şikayet etmeye hakkı varmı ? İŞTE İKİ FARKLI SATICI....Tercih bizim arkadaşlar...Mal alırken satıcıyı .seçmeyi bileceğiz....Saygılarımla..

    Inu vatan değil servis yapıyor vatan yerine servise götürseydin gene aynı şekilde cihazını teslim alırdın

    Önce ne yazıyorum ? Okuyun...""...Servise götürmeniz lazım......""..demek var.....Kendi alıp gönderip yaptırmak var....İşin özü burada....Öteki adamlar sattığı malı iki gün sonra geri almıyor...Servise gideceksin.....Diyor....İŞTE FARKI GÖRÜN DİYE YAZDIM...HİZMET FARKI...ANLAYIŞ FARKI....Ne vatan nede Teknosa babamın şirketi değil..İstanbulda bilmem nerede servise gitmek demek yarım gün demek..Birde geri alması var...Gitti bir günlük mesai.....Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum..Bu şehir böyle..... Kolay gelsin..




  • tebrik ederim en ıyısını yapmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: ukg


    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    VATAN Bahçeşehir den eşime telefon aldık...NOKİA..... tam üç ay kullandı...Sonra ekranı karardı...çarpma, düşme bilmem ne yok....Hemen oraya götürdük..Fatura ve ambalajı ile teslim ettik..Sorgu sual eziyet yok..Hemen servise gönderdiler..Servisten gelen cevap olumsuz ise yenisini verceğiz dediler...Bekledik 5 günde telefon geldi...Gidip VATAN BAHÇEŞEHİR den ekranı yenilenmiş aynı telefonu sağlam teslim aldık...Şimdi benim yada başka birinin bu satıcıya bir şey söylemeye, şikayet etmeye hakkı varmı ? İŞTE İKİ FARKLI SATICI....Tercih bizim arkadaşlar...Mal alırken satıcıyı .seçmeyi bileceğiz....Saygılarımla..

    Inu vatan değil servis yapıyor vatan yerine servise götürseydin gene aynı şekilde cihazını teslim alırdın

    Önce ne yazıyorum ? Okuyun...""...Servise götürmeniz lazım......""..demek var.....Kendi alıp gönderip yaptırmak var....İşin özü burada....Öteki adamlar sattığı malı iki gün sonra geri almıyor...Servise gideceksin.....Diyor....İŞTE FARKI GÖRÜN DİYE YAZDIM...HİZMET FARKI...ANLAYIŞ FARKI....Ne vatan nede Teknosa babamın şirketi değil..İstanbulda bilmem nerede servise gitmek demek yarım gün demek..Birde geri alması var...Gitti bir günlük mesai.....Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum..Bu şehir böyle..... Kolay gelsin..

    Vatanda almaz tüketici haklarına göre bir malın iadesi aynı gün yapılır internetten alımlarda bu sure 7 gündür ondan internetten alımlar hariç 1 hafta içinde ise servise gitmesi gerekir iade olabilmesi için sen teknosaya gotursen oda götürüp servise bırakır kendi başıma geldiği için biliyorum sizede kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eziyet01 -- 1 Şubat 2014; 22:34:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vatan almaz....teknosa da aynı şeyi yapardı...ikiside doğru değil...Birincinin isbatı en üstteki yazdığım destan....İkincisi ise Ben götürdüm...Ben gidip yapıldı teslim aldım...Servisten değil..Bahçeşehir Vatandan...Tel...NOKİA 311 Metalik kırmızı....Müşteri faturası Fazilet..T.... Git oradan öğren...hangi gün vermişim ? Ne zaman yapılıp geri almışım ?...Bizde körü körüne sallama masal yok...Yaşadıklarımızı yazıyoruz...İnsanlar okusun, bir şeyler kapsın diye buradayız..Bilmediğimiz konuda ısrar ve inat yapmıyoruz.....Saygılarımla..
  • merhaba hocam bir sorum olacak. telefonumu 1 yıl önce hepsiburada.comdan aldım. 1 yıl içinde 4 kez aynı arızadan servise gitti ve 2 kere de parça değişimi yapıldı samsung teknik servisinde. şimdi ben bu üründen almam gereken faydayı alamadığım için mağdurum ve bedel iadesi istiyorum. Daha önce hepsiburada.com ile muhattap olmadım hep servise kendim gönderdim telefonu. Bedel iadesi istediğimi teknik servise mi yoksa telefonu satın aldığım hepsiburadaya mı söylemeliyim ? Gelen cevaba göre hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
  • Arkadaşım ben hakem heyetinde çalışmıyorum..Aynı arıza 3 kez tekrarladımı iade isteyebilirdin..Bir yıldır kullanıp 6 kez servise gittikten sonra değişim olurmu ? Hiç sanmıyorum...Hepsi Burada ne diyecek ? Bilmiyorum... Kolay gelsin..
  • 2013 yılı mart ayı sonlarında teknosa dan aldığım cep telefonumu kendim yazılımsal olarak kurcalayarak bozdum. teknosa aracılığıyla telefonu serrvise gönderdim. Kendim bozduğum için garanti dışı işlem gördüğünü tamir için de 350tl istediklerini söylediler. Ben de dışarda daha ucuza yaptırırım diye düşünüp ödemeyi reddettim geri yollayın dedim. Ne olduysa o zaman oldu. Telefonum serviste kayboldu. 4-5 kez garantiye gönderren teknosa şubesine gittim başlarından savdılar. Tamir için azami süre olan 20 iş günü bitince son olarak yine gittim. Çalışanlarda bir pişkinlik, tanımamazlık, en son şubenin müdürü "Sen telefonu kendin bozmuşsun. hiçbir hak iddia edemezsin, git istediğin yere şikayet et" şeklinde bayağı da iddialı bir kaç kelam etti. Normalde şikayet etek gibi bir niyetim yoktu ama o laflardan sonra görüşürüz dedim ben de kendi kendime. 7 mayıs 2013 te tüketici hakem heyetine dilekçe verdim. iki gün önce postacı abi sağolsun getirdi heyet kararını. Şikayetimi haklı bulup fatura tutarımın iadesine karar verildi.

    Benzer sıkıntısı olan arkadaşlara bilgi olması açısından yazdım, zaten gördüğüm kadarıyla çok da yaşayan var aynı sıkıntıları, işin kötüsü bu adamların bu zihniyetiyle daha çok yaşarız böyle sıkıntılar.

    LAFIN ÖZÜ "KORKMAYIN, YILDIRMA POLİTİKALARINA GELMEYİN, BU ADAMLARA KARŞI HAKKINIZI MUTLAKA ARAYIN"




  • kusura bakmayın daha önce sorun yaşamış insanların tecrübelerine dayanarak bilgi almaya çalışıyordum hocam, elbette hakem heyetinde çalışmıyorsunuz. farklı arızalardan veya aynı arızadan 6 defa servise gitmesi,1 yılı dolduranlar için söylüyorum, gerekiyormuş değişim yada bedel iadesi isteyebilmek için. Bende sorun çözülene kadar servise yollamaya devam edeceğim mecburen şuan 6 kere servise girmeden değişim isteyemiyorum. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için bilgilendirme maksatlı yazdım. Çünkü pes eden hakkını aramayan çok insan var. Hatta servis ilk iki şikayetimde beni ciddiye bile almadı. Ayrıca eğer servis sorunlu cihaza sorun yok diyip geri veriyorsa bu durumda anlaşmazlık durumu doğdugundan tüketici hakem heyetine gitme hakkınız oluyor. Yani 4 kere arıza yapsın 6 kere servise gitsin şartı o zaman ortadan kalkıyor. Son olarak hakkınızı arayın arkadaşlar, tüketici hakları bizi korumak için var. Saygılar




  • Aynı arıza GARANTİ SÜRESİ İÇİNDE.. üç kez tekrarlarsa yenisini isteyebiliyorsun..paramı ver istemiyorum diyebilirsin...Değişim yapılıyor biliyorum...Dava açma hakkın var...Tüketici derneklerine bir sor...
  • Teşekkürler taşkafa araştırıyorum, bir kaç kişi hakem heyetinde iade kazanmış. arıza 2 kere bile olsa, servis onarmıyorsa ve bilirkişi arıza var evet diyorsa kesinlikle iade kazanıyorsunuz.
  • taşkafa T kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım merhaba,

    neredeyse 2 yıl geçmiş fakat... bende vatan dan HTC One aldım. 1 yılın içinde 4 kez servise gitti. İlki tamamen ayıplı ürün, yekpare kasası 3-5 gün içinde ayrıldı... 4 kez servise gitti 2 sinde cihaz yenisiyle değişti. Suan telefonumda yine sorun var, destek almak istediğimde servise iletmem söyleniyor. En kısa zamanda hakem heyetine başvurup daha önce servise yazılı ilettiğim ve alamadığım para iadesini hakkımı kullanmak için...
    Bir şey merak ediyorum; Hakem heyetine başvuru yaptığımda cihazı da teslim etmem gerekiyor mu?
    Hakem heyeti; 1 yıl içinde 4 kez servis işlemi gördüğü belgeleri elinizde varsa acele edin, yardımcı olalım diyor. Sizce haklı bulunur muyum? Sizinde benzer durum muydu?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyin_elk -- 26 Haziran 2014; 0:34:21 >
  • Hüseyin bey cihazı teslim etmiyorsunuz..Karar çıkınca cihazı alıp oraya değiştirmeye götürüyorsunuz....Biz 3 ay kadar bekledik...Karar olumlu çıktı...Değişim yapıldı...Yukarıda bir çok topikte çok ayrıntılı yazdım....Kolay gelsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 26 Haziran 2014; 9:57:36 >
  • Tebrikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taşkafa T kullanıcısına yanıt
    Valla helal olsun. Hakkınızla beraber gururunuzu da kazandınız. Onlar sanıyorlar ki bizi red yiyince konu orada kapanacak. Tebrik ederim hayırlı olsun ayrıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu sorunla karşılaşan çoğu insana ilham oldunuz. eyvallah
  • Bana bi yardımcı olun ya hb dan huawei telefon aldım 3 ekimde aldığım gün hoparlorunun sorunlu olduğunu anladım ama geri gondermedim yarın servisine goturecem ilk hafta içinde telfonumda böyle bi sorun var diye mail attım bana hard reset yap demişler ama işe yaramadı ben telefonda yazılımsal bi hata yoksa içinin açılmasını tamir filan istemiyorum direk sıfır değişim isteyegim 1 ay içinde değişim isteme hakkımız oluyormuş tamir yerine ne yapmam gerek bana mesela hoparloru bozuksa tamir ettik filan dememeleri için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu sabah servise verdim öğlen mesaj geldi yedek parça bekleniyor diye servise verirken özellikle not düşürdüm tamir edilmesini istemiyorum diye değişim istiyorum dedim yazılımsal sorun değilse nasıl mahkemeye verecem bunları telefonu almayacam ordan biri bana yardımcı olsun ya sinir oldum bozuk telefon satıyolar hemde değişim yapmıyolar
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.