Şimdi Ara

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ CEVABI GELDİ TEKNOSA...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
13.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burada 1,5 ay kadar önce TEKNOSA BOZUK TELEFON SATIYOR DİYE BİR YAZI BIRAKTIM. NATİLUS TEKNOSA dan alınan bir NOKİA telefonun eve götürülüp şarza takıldıktan sonra arızalı olduğunu kendi kendine konuşma sırasında kapanıp 20 dakika asla çalışmadığını, duruken kendi kendine kapandığını, defalarca başvuruya karşılık TEKNOSA nın alıp özür dileyip değiştirmek yerine servise gönderdiğini yazmıştım..D.H. F.. daki arkadaşlarım hatırlayacaksınız..Yeni telefon alıp eve getirceksiniz bozuk çalışmıyor...Peki ne olacak ? Geri almayız...Değiştirmeyiz..Servise yaptırıp kullanacaksınız..İşte bunu kabul etmedik. Üsküdar Tüketici hakem heyetine başvurduk. Bir ay sonra KARAR...TELEFONUN YENİ SAĞLAM AYNI MODEL MARKA TELEFONLA DEĞİŞTİRİLMESİNE VEYA PARASININ GERİ ÖDENMESİNE karar verildi...İsteyene karar numarasını tarihini yazarım..Lütfen yeni diye alıp eve götürüp bozuk çıkan malları sineye çekmeyin..SERVİSE GÖTÜRÜP YAPTIRMASI GEREKEN BOZUK MALI SATAN...Siz değilsiniz..Burası Patagonya değil Türkiye...Hakkınızı aramayı biliniz.. Bütün D:H:F daki arkadaşlarıma tam 1,5 ay sonra bu ibretlik havadisi yazmaktan mutluluk duyuyorum..Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 23 Mayıs 2012; 12:08:55 >







  • Sizi gerçekten tebrik ediyorum.Bu kazanmanızdan dolayı değil.Çoğu kullanıcı hakkını aramıyor.Ne olacak canım diyor yada bir sürü prosedür var ben uğraşamam deyip firmalar nasıl davranırsa onu sineye çekiyor.Sizin gibi bilinçli kullanıcılar gibi herkes hakkını arasa sonunda onlarda pes edip yasal zorunluluklarını yerine getirecekler.

    Tekrardan sizi kutlamak istyorum
  • Tebrik ederim en iyisini yapmışsınız aldığınız 0 ürünü servise verip kullanmak yerine.
  • Arkadaşlarım Forumdaki bir çok arkadaşlarımız yasal haklarını bilsinler diye ısrarla bu konuyu üstlerde tutmak gerekli , şahsi düşüncelerinizi yazı altına ekleyiniz..Saygılarımla.
  • Bu yazıya mutlu son..Dün TEKNOSA Natilus a BOZUK TELEFON TESLİM EDİLİP YENİ TELEFON TESLİM ALINDI...İnşallah buda bozuk çıkmaz...Eve bir yazı gelmiş..11 Haziranda postaya verilmiş..22 hazirande eve geldi..Sayın müşterimiz Müşteri memnuniyeti sağlanması için telefonunuzu değiştireceğiz. fatura, aksesuar, kullanma kılavuzuu ile birlikte aldığınız mağazamıza getirmenizi rica ederiz..Yazıyor.. AYLARCA UĞRAŞTIĞIMIZDAN , servise şutlandığımızdan , TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ kararından hiç bahsedilmiyor...Aylardır uğraştık..Çok şükür...Boyun eğmedik..Bütün arkadaşlarıma ilanımdır..Teknosa dan .YENİ TELEFONU DÜN TESLİM ALDIK... BOZUK TELEFONU YENİ TELEFON ALMAYA GELEN MÜŞTERİNİN ELİNE TUTUŞTURUP ERTESİ GÜN ŞİKAYET GELİNCE GİT SERVİSE YAPTIR , Muhatabınız servis...DEMEK AYIPTIR...AYIPTIR. Burası Patagonya değil..Servise götürmek benim değil bozuk telefonu sağlam diye satanların görevi...Benim muhatabım parayı verdiğim yer...Servis daha sonraki konu.....Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 24 Haziran 2012; 23:21:56 >




  • Tebrik ederim arkadaşım,aslında bu tip olaylarda millet olarak hakkımızı aramıyoruz, teknosa gibi rezil firmalarda bu yüzden işin çakallığına kaçıyor, nasıl olsa sineye çekerler,hakkını aramazlar diye bu pervasızca hareketlere kalkışıyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evkura ne demeli, adamlar tuketici hakem heyeti kararina ragmen iade alip yenisini vermyorlar. Tuketici hakem heyeti kararlari belli bir meblaya kadar kesindir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar burada anlattığım olayın devamı...TEKNOSA dan aldığımız ikinci yeni telefon yine bozuk çıktı..Yeniden hakem heyetine başvurup iki ay beklemek istemedik. Servise götürüp teslim ettik..YENİ DİYE ALINAN İKİNCİ TELEFON YİNE BOZUK....Nokia C6 - 01 ..Tam on gündür serviste tamir bekliyor...Bilginize sunuyorum..Teknosa dan telefon alırken bir defa değil 3 defa düşünün...Özür dileyip geri alma yok, değişme yok...Direk servise postalanıyorsunuz....Biginiz olsun...Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 30 Temmuz 2012; 17:53:57 >
  • Arkadaşlar burada yazdığım NATİLUS TEKNOSA dan aldığımız BİRİNCİ BOZUK ÇIKAN Nokia C6 - 01 TELEFONUN YERİNE VERİLEN ikinci bozuk telefonu BU GÜN SAAT 10, 30 DA SERVİSTEN TAMİR EDİLMİŞ OLARAK TESLİM ALDIK..Normal çalışıyor .. Bütün arkadaşlarıma saygılarımla ilanımdır....
  • bana nokia servisin kendisi istersen THH ye git deyecek kadar terbeyesizleşti. telefon kaydıda duruyor.
    ne yapayım gideyim mi?
  • Ben de Teknosa'dan ekim ayında fujifilm fotoğraf makinesi almıştım, eve geldim bozuk çıktı, götürdüm, ukala teknosa çalışanları önce kıvırmaya çalıştılar sonra baktılar ki çetin çıktım , makineyi alıp servise gönderdiler, dediler ki arıza varsa tamir olup gelir, ben dedim ki ben tamir değil iade istiyorum dedim.. neyse gel zaman git zaman servis iadeyi kabul etti ve paramı anca kurtardım. Benim şikayetçi olduğum konu Teknosa çalışanlarının ukala burnu havada her şeyi biz biliriz siz bilmezsiniz tarzındaki yaklaşımları.. noldu kabak gibi aldın işte iadeyi.. ve noldu 1 müşterini kaybettin, o olaydan sonra teknosa nın kapısından içeri bile girmedim ve girmem de. Bahsettiğim Teknosa Ankara Ankamall'daki alt kattaki Teknosa'dır.
  • aynen dediğin gibi ankamall da en alt katta.
    ukala olduklarını bende gördüm, hele bi tanesi psikolji ögrencisiydi, canımı fena sıkmıştı.
    bazen sorun başka yerlerden kaynaklanıyor (maaş, çalışma şartları, şirket politikası, arsız şef sorunları... gibi) sonrada çalışanlara yansıyor olabilir.
    sorunun ne olduğunun bulunması lazım.
  • Ben teknosadan wireless modem almistim. Eve geldim cihaz ip adresi almiyor. Ttneti aradim, modemi teknik servise gosterdim, ayni seyi soylediler. İp adresi almiyor cihaz.
    Teknosaya geri goturdum, teknogaranti kapsaminda cihazi alip direk yenisini verdiler.
    Sizin yasadiginizin benzerini vatanda yasamistim. İlla kutuyu istiyorlar. Yirtik bile olsa almiyorlar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketici hakları hakem heyeti anlaşılması zor bir karar verebiliyor.


    Geçmişte benim başıma GREYDER marka su geçirmez ayakkabılarda başıma geldi. İki çift su geçirmez ayakkabı aldım. Altı ay sonra ayakkabı tabanı yarılarak su almaya başladı. Firma yenisiyle değiştirdi. Atmosfer şartlarına göre fazla giymediğim ayakkabılar 2.5 yıl sonra aynı sorun tekrarladı. Hakem heyetinde firmayla karşı karşıya geldim, müdür fatura olmadığı için bir şey yapamıyacağını söyledi. Halbuki benim 10 yıl faturayı saklama mecburiyetim yok, kanunen firmanın 10 yıl saklama zorumluluğu var. Beyazıt'ta ayakkabıcılar odası varmış ordaki bilir kişi ayakkabıların üretim hatası olmadığını bu zaman içersinde kırılma ve yıpranmalar olabileceğine karar vermiş. Tüketici hakları hakem heyetide bilirkişinin kararına göre oy birliğiyle benim şikayet dilekçemi red etti. Bilir kişi ayakkabı tabanından numune alıp test bile etmemiş. Lastik taban, eksik lateks maddesimi kondu yoksa eksik başka bir maddemi kondu bilinmiyor. Tabanı analiz edebilecek bir firma bulamadım. Diğer çift ayakkabıyı kardeşim giydi, başka şehirde yaşadığı için onunda aynı sorunlar başına gelmiş tüketici hakları hakem heyetini bilmediği için ayakkabıları çöpe atmış. Araştırmalarımda, tüketici mahkemesi masraflar için 150 tl istemekte, eğer mahkemeyi kaybedersem firmanın avukat masrafınıda ödemek zorunda kalıcakmışım. Resimlerde sarı çizgiyle belirttiğim kısım ayakkbının yarıldığı yer. Bağcıkları, metal tutacakları iyi taşlanmadığı için çok çabuk yıprandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknown115 -- 12 Şubat 2014; 20:27:19 >




  • Arkadaşlar Merhaba,

    Gold Bİlgisayardan Nikon 3100D model Vip Kaskolu olarak kredi kartı ile taksitli Fotoğraf makinesi aldım. Lensinde oluşan hasar ile ilgili ( Vıp Kaskodan ) cihazı 04.01.2014 tarihinde Gold Bilgisayar Altunizade şubesine bıraktım. Bugün 20 iş günü akşama kadar doluyor ve tüm çabalarım sonucunda hala cihazımı teslim alamadım. Yetkili kişiler telefonla arayıp yalvarırcasına bekleyin 04.02.2014 salı günü teslim edelim diyorlar.

    Sorum şudur ben yasal hakkımı kullanarak ürünü iade edebilirmiyim ya da ürünün sıfırı ile değişimini talep etme hakkım varmıdır?
  • kutunun içinden parçalanmış cihaz cıksa hakem heyetine git öyle değiştiririm diyecek bunlar iyi alıştılar
  • Satış yapan firma aslında değiştirip bu tarz işlerle kendi uğraşması gerekiyor hele birde TEKNOSA gibi zincir mağaza ise.
    Ama bu tarz problemler genelde telefonu üreten firmanın servislere felan yaptığı baskıdan kaynaklanıyor yani bunu üretici firmalar istiyor.
  • VATAN Bahçeşehir den eşime telefon aldık...NOKİA..... tam üç ay kullandı...Sonra ekranı karardı...çarpma, düşme bilmem ne yok....Hemen oraya götürdük..Fatura ve ambalajı ile teslim ettik..Sorgu sual eziyet yok..Hemen servise gönderdiler..Servisten gelen cevap olumsuz ise yenisini verceğiz dediler...Bekledik 5 günde telefon geldi...Gidip VATAN BAHÇEŞEHİR den ekranı yenilenmiş aynı telefonu sağlam teslim aldık...Şimdi benim yada başka birinin bu satıcıya bir şey söylemeye, şikayet etmeye hakkı varmı ? İŞTE İKİ FARKLI SATICI....Tercih bizim arkadaşlar...Mal alırken satıcıyı .seçmeyi bileceğiz....Saygılarımla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    VATAN Bahçeşehir den eşime telefon aldık...NOKİA..... tam üç ay kullandı...Sonra ekranı karardı...çarpma, düşme bilmem ne yok....Hemen oraya götürdük..Fatura ve ambalajı ile teslim ettik..Sorgu sual eziyet yok..Hemen servise gönderdiler..Servisten gelen cevap olumsuz ise yenisini verceğiz dediler...Bekledik 5 günde telefon geldi...Gidip VATAN BAHÇEŞEHİR den ekranı yenilenmiş aynı telefonu sağlam teslim aldık...Şimdi benim yada başka birinin bu satıcıya bir şey söylemeye, şikayet etmeye hakkı varmı ? İŞTE İKİ FARKLI SATICI....Tercih bizim arkadaşlar...Mal alırken satıcıyı .seçmeyi bileceğiz....Saygılarımla..

    Inu vatan değil servis yapıyor vatan yerine servise götürseydin gene aynı şekilde cihazını teslim alırdın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok iyi yapmışsınız hocam , bu firmalara taviz verdikçe işlerini daha kötü yapmaya , müşteriyi daha fazla salak yerine koymaya başlıyorlar , bu devirde hakkını aramayanın hakkını acımadan yiyorlar maalesef.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.