Şimdi Ara

Tüketici Mahkemesine Başvuru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam;

    7 Mart 2015 de Mudodan 4.000 tl ye koltuk grubu aldım 13 mart 2015 de ürünü getirdiler ancak hem ürün ayıplı geldi hemde salona çok büyük geldi bende hemen ertesi gün iade başvurusu yaptım ve eksper gönderildi mudo tarafından.Gelen eksper ürünün sıkıntılarını gördü ve nakit iade istediğimizi raporuna yazdı..Ancak mudo merkez tarafından iade sebebi haklı bulunmayıp nakit iade değil sadece değişim veya hediye kartı vereceklerini söylediler..

    Tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum çünkü 14 günlük cayma hakkım olduğu mudonun sitesinde bile yazıyor,ne yapmam gerekiyor nerden başvurabilirim ve hangi belgeleri sunmam gerekir ?

    Teşekkürler..



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.