7 Mart 2015 de Mudodan 4.000 tl ye koltuk grubu aldım 13 mart 2015 de ürünü getirdiler ancak hem ürün ayıplı geldi hemde salona çok büyük geldi bende hemen ertesi gün iade başvurusu yaptım ve eksper gönderildi mudo tarafından.Gelen eksper ürünün sıkıntılarını gördü ve nakit iade istediğimizi raporuna yazdı..Ancak mudo merkez tarafından iade sebebi haklı bulunmayıp nakit iade değil sadece değişim veya hediye kartı vereceklerini söylediler..
Tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum çünkü 14 günlük cayma hakkım olduğu mudonun sitesinde bile yazıyor,ne yapmam gerekiyor nerden başvurabilirim ve hangi belgeleri sunmam gerekir ?
Teşekkürler..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme