Hocam o şekilde bakarsan yanıltıcı olur. Belli aralıklardaki satış ivmesine bakmak gerekir. 5 yıl önce ne satıyordu o 5 yıl içinde yükseliş yüzdesi nedir şeklinde. Honda mesela baya toparlamış görünüyor yeni kasa Civic dünyada tutmuş sanki. |
TÜM MARKALARIN 2023 YILI DÜNYA GENELİ SATIŞLARI (2. sayfa)
-
-
Bu artış hızlarını da doğru yorumlamak lazım.
Mesela toyota vw dünyanın her yerinde. Oturmuş pazarları var. Ama Çinliler öyle değil. Byd mesela avrupaya yeni yeni geliyor. Kendini tanıtması, bayii-servis ağını kurması lazım. Chery falan da aynı şekilde. Dünyanın birçok pazarında yoklar. Abd'de yoklar mesela. Pazarlara yerleştikçe, tanınmaya başladıkça diğer markalardan pazar alacaklardır. Ülkemiz en bariz örneği. Chery aylık 5 bin satış yapıyor. Tiggo 4, arrizo falan gelince ne olacak görmek zor değil. 1000-1200 arasına tiggo 4 pro verirlerse özellikle b suvcuk ve b-hb den büyük pazar kaparlar.
Bir de işin üretim tarafı var. Hızlı büyümeyi yakalamak için üretim ağını da genişletmek lazım. O da çok kolay değil. Yeni fabrikalar, yeni arayışlar vs illaki zaman alıyor.
Tabii ne olursa olsun forumdaki gibi toyota vw nokia gibi olacak gibi bir durum yok. Elektrikli araç geçişinde de ivme yavaşlamış görünüyor.
-
Her zaman derim... Seat, skoda, dacia gibi çakma markalar ancak bizim ülkemizde rağbet görür.
-
Satış rakamlarına bakıp mı yazdın bunu hiç sanmıyorum.
-
-
Hayır bizzat kullanıp test ederek yazdım... Mesela şirketin bana verdiği ibizanın trimleriyle, aynı model polonun trimleri arasında uçurum fark var. Ama sorsan vw yapıyor abi kaliteli. Yersen
-
Japonların toplamı 24 milyon.
Listeye bence sen iyi bakmalısın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mazda'nın ölceği görece küçük,ortak motor-platform vs kullanmıyor, oldukça geniş ürün gamı var, her kıtada faaliyeti var ve premium olmamasına rağmen tek tabanca ayakta kalabiliyor.
Türünün tek örneği şu anda.
Ve de gösteriyor ki üretim teknolojisindeki gelişmelerle ve artan tedarikçi rekabeti ile beraber ölçek artık o kadar da önemli değil.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Banane testten kaliteden. Satış sayılarına bakınca sadece bizim ülkede mi satmış görülüyor. Skoda 866 bin arabayı nerede sattı?
-
Sakin ol dostum. Hayırdır ne bu agresiflik ?
-
Konu A iken B ye atlıyorsun mevzu satış adetleri kalite kontrol değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mazda Türkiye de para verip alınacak araba değil,servis olayı müşteriyi takmama kotalı araç satma gibi rezalet uygulamaları var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sacmalamışsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ortada yenilgi filan yok, tarihsel olarak ALMANYA dünya otomotiv sektörünü domine ediyor. İşte profesyonellik…quote:
Orijinalden alıntı: blueSKYLINEAğır yenilgiyi kabul etmenin zamanı geldi, hatta geçiyor bile daswagen efendi,
TOYOTA MOTOR CORPORATION yıllardır dünyanın en büyük otomobil üreticisi, ve globaldeki satışlarda yıllardır 1 numara .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tabi haklısınız ama demek ki globalde durumlar farklı. Küçük pazarlara önem vermiyor bazı markalar. Ya da diğerlerinin dominasyonunu yıkmak zor oluyor bazı markalar için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben bunları türkiye distribütörünün saçmalıkları diye biliyorum markayı onlar batırdı diyen mazdacılar vardı ama yanlışım olabilir emin değilim
-
Türkiye distribütörü rezaletse bu sadece onu bağlamaz dostlar markayı da bağlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam z ye de atlarım c ye de. Sana mı hesap veriyoruz bu forumda ?
-
Mantıksız yorum yapıyorsun napayım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Napayım ? Mesela milletin nasıl yorum yapacağına laf etmeyi kesmekle başlayabilirsin. Tamam mı canım ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X