Şimdi Ara

TURBO dan Anlayan Arkadaş var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.Malum çok fazla turboyla ilgili yazan yok forumlarda.Öncelikle yardımcı olursanız çok minnettar olurum.Sorunumu şöyle izah ediyim; Aracımda genellikle ısındıktan sonra bir çekiş sorunu yaşıyorum.Aracım 1.4 t-jet 2008 model linea.Araçta LPG var.Fakat bu sorun hem benzin hemde lpg de var.Linea da gösterge paneli ekranında turbo devir göstergesi bulunuyor.Sabahları araç soğukken turbo devrini gösteren çubuklar normal bir şekilde doluyor.Çekişte hiç bir sorun yok.Mesela gaza yüklendiğimde turbo göstergesindeki çubuklar full doluyor.Fakat ısındıktan sonra çekişte düşüş yaşıyorum.Gaza ne kadar yüklenirsem yükleniyim Turbo gösterge çubukları full dolmuyor.Max 4-5 çubuk doluyor.Yani araç soğukken ve ısındıktan sonra turbo aynı performansla çalışmıyor anladığım kadarıyla... istikrarlı değil...Yani turbo araç soğukken tam max devirlenirken sıcakken tam devirlenmiyor...Aceba neyden kaynaklı olabilir bu? Yardımcı olursanız çok minnettar olurum... Teşekkürler...







  • Hem turbo hem Linea.
    "Turbo Linea" gelir birazdan, o sizi aydınlatacaktır.
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Banlandı o sanırım..
  • Turbolu yüksek sıkıştırmaya sahip araçlar. peş peşe yapılan gazlamalardan sonra aynı performansı sergilemez. düşüş yaşanır.

    Sanayi agzıyla şişiyor abiii
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Hahahhaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün şunu farkettim ki sadece LPG de yapıyor bunu.Ama ısındıktan sonra yapıyor.Soğukken LPG de benzinden farksız.Turbo max devir çeviriyor.Fakat ısındıktan sonra maximum 5-6 çubuk doluyor .(Toplam 16 Çubuk var).Isındıktan sonra ne oluyorda turbo basıncı düşüyor.Turbocuya gidiyim diyorum fakat hemen parça değişimine gidecek diye düşünüyorum.Deneme yanılma yoluna gidiyorlar hemen maalesef...Ama ciddi ciddi canımı sıkıyor bu durum....
  • Bu sorun hep lpg de hemde benzin var.Bugün daha netleşti.Benzine aldım yine lpg deki gibi araç resmen yığılıyor.Yahu nedir bunun sebebi? araç ısınınca ne değişiyor ki turbo basıncı düşüyor??EGR sensörünün turbo basıncıyla bir ilgisi var mı? Hani emisyon değerlerine göre (zengin-fakir karışım) turbo basıncında bir düşüş olması mümkün mü?? Arkadaşlar bilenler lütfen bir fikir versin...teşekkürler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • güncel
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.