Şimdi Ara

Turbo Nedir?Nasıl Çalışır? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
1.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    benm rakibim hondanın accord 2.0ı sen şimdi çarptırma lafı ona bakarsan halamın bıyıkları olsa amcam olurdu

    2.0 da turbo yok ki ona benim gibi şöför verseler seni geçer ayrıca 2.0T bi araba örneği wer de şamarlasın seni
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    benm rakibim hondanın accord 2.0ı sen şimdi çarptırma lafı ona bakarsan halamın bıyıkları olsa amcam olurdu

    2.0 da turbo yok ki ona benim gibi şöför verseler seni geçer ayrıca 2.0T bi araba örneği wer de şamarlasın seni

    vectra 2.0GT (K)




  • eline sağlık kardeş yaralı bi bilgi olmuş
  • seni geçmesin o
  • yawaş geçsin,, geri geri;)
  • Vectra GT 150HP miydi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan

    Vectra GT 150HP miydi?

    ewt güselim
  • o arabanın 0-100 fabrika werisi olarak 9sn felandı sanırım senin araban düz vites olsaydı sözüm olmazdı ama otm
  • güncel
  • Hayır "güncel" değil
    Topik sahibinin verdiği bilgiler güncel değil, üstelik de hatalı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    güncel
  • bilgilerde herhangi bir hata yoktur. yukarıda konunun intercooler sistem olduğundan bahsedilmiş. intercooler denen bu sistem bütün bu yukarıda olan işlemlerden sonra turbodan cıkan havayı kendi içine alır ve ardından motora ulaştırır. daha soguk şekilde. aynı mangaldaki köze üflemek gibi. ayrıca turbo nun gerçek adıda turbo charger dır.

    gelelim araç neden stop edilmez.

    turbo mili ve bunlara bağlı olan pervaneler turbo çeşidine göre dakikada yaklaşık 75.000 ila 300.000 arasında devir almaktadırlar. tahmin edersinizki bu muazzam devir sayısına ulaşmak için çok iyi yağlama gerekmektedir. yağlama borularıda basınçlı yağ vericek şekilde tasarlanmışlardır. tıpkı bahçe sularken hortumun ağzını sıkmanız gibi. siz motoru stop ettiğiniz zaman yağlama sistemi durur. borular içinde ki yağ, ya çok dar olan boruları tıkar. yada aniden kesilir. buda turbonun daha az yağlanmasına ve sonucunda milin yatak sarmasına vs turbo ile ilgili birsürü arızaya neden olabilir. bu yüzden araç durdurulduktan sonra belli bir süre beklenmelidir.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.