Şimdi Ara

Turbo revizyonu veya ses balansı yaptırmayın!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
3
Favori
63.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2,5 yıl önce ikinci el olarak aldığım punto 1.3 multijet aracımı bakım için yetkili servise götürdüm, bakımdan sonra turbonun değişmesi gerektiği söylendi, (1800-2100 d/d arasında hafif bir kalın ıslık sesi vardı) yanlış hatırlamıyorsam eğer 1200 küsür lira bir masraf çıkarmışlardı. Değiştirmezsem kısa sürede araca çok büyük zarar vereceğini söylediler, yaptırmadım ayrıca piyasada orjinali 700-800 tl gibi bir fiyata satılan turboya işçilik hariç 1200 küsür tl fiyat çekmeleri bana ilginç gelmişti. Tam 2,5 yıldır sorunsuz bir şekilde aracımı kullanıyorum, arıza var dendiğinde aracım 75 bindeydi şu an 110 binde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    2,5 yıl önce ikinci el olarak aldığım punto 1.3 multijet aracımı bakım için yetkili servise götürdüm, bakımdan sonra turbonun değişmesi gerektiği söylendi, (1800-2100 d/d arasında hafif bir kalın ıslık sesi vardı) yanlış hatırlamıyorsam eğer 1200 küsür lira bir masraf çıkarmışlardı. Değiştirmezsem kısa sürede araca çok büyük zarar vereceğini söylediler, yaptırmadım ayrıca piyasada orjinali 700-800 tl gibi bir fiyata satılan turboya işçilik hariç 1200 küsür tl fiyat çekmeleri bana ilginç gelmişti. Tam 2,5 yıldır sorunsuz bir şekilde aracımı kullanıyorum, arıza var dendiğinde aracım 75 bindeydi şu an 110 binde.

    ben mahallem yakin olmasindan dolayi sanayide cok tanidigim var gider gelirim ara sira orda sahit oldugum bi cok konu bi dolu seyler var

    ben istisnalari ayiryim ama genelde sanayi esnafinin buyuk bi kismi vijdansizdir arastirmadan etmeden kimseye guvenmemek lazim.

    bu tur adamlarin politikasi seni telasa vermektir tm geregini yapin lafini koparabilmektir .gerisi malumm ...




  • Merhaba Yazınıza çok üzüldüm İnsanları bilinçsiz şekilde yönlendiriyorlar biz mekanik turbo olarak her yaptığımız revizyonda 1 yıl garanti veriyoruz bu işi yapanlar artmaya başladı bizimde değerimiz belli oldu eğerki yapılan işi önemsersen hakkını laırsın mekanikturbo olarak şu ana kadar hiçbir müşterimizden şikayet almadık nedenmi biz bu işi turkiyede ilk yapanlarız mekanik turbo olarak verdiğimiz hizmetler açık ve net bu tarz şikayetler almamanız için mekanik turboyu tercih edin derim isteyene gün içinde 0212 472 46 69 numaradan hizmet verebiliriz...


    Not: biz fabrikanın orjinal parçalarını kullanmaktayız..

  • sahtekar usta kurbanı olmuşsunuz anlaşılan geçmiş olsun
    vicdansız adamlar! Bedava kazanıyoruz ya biz parayı (!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guzel paylasım tesekkurler
  • Valla bizim turbo (focustaki garret) 2 salyangoz bi mil bir kaç bilye yada ona benzer bir şeyden oluşuyor yılların üstadı :) hatta aynı turbolu dizel motoru citroen peugeot volvoda kullanıyordu zamanında . Şimdide değiştiğini sanmıyorum. Araştırdıkta gittik. Ustanın başında bekledik fotoğraflar çektik. Çıkarıp taktığı parçaları da gördük. İyi usta, iyi parça, iyi balans düzgün turbo tamiri, biri eksikse alırsınız yakın zamanda tamir edilen turboyu elinize . Bizim turbo aşağıdaki gibi bilmeyende öğrensin. Arabayı çalıştırınca 30 sn kadar bekleyin ilk 1-2 kilometre çok yüksek devire çıkmayın , dururken de araba bi 20-30 saniye çalışsın. Hava filtreniz temiz olsun, yağ değişimini geciktirmeyin. Kolay kolay sorun çıkmaz .


    http://www.ismakinalari.org.tr/tr/article.asp?id=11



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyahus -- 18 Temmuz 2014; 12:35:04 >




  • Aracınızı kullanmayı düşünüyorsanız kesinlikle turbo revizyonu YAPTIRMAYIN. Revizyon yapanların hemen hepsi Çin malı parçalar kullanıyor. Garett dahil olmak üzere turbo üreticileri ürettikleri turboların bazı parçalarını satmıyor dolayısıyla revizyon yapanlarda orjinal olmayan parçalarla yenilemek zorunda kalıyorlar. Turboların yenisi artık eskisi kadar pahalı değil, yetkili servislerin verdikleri fiyatlara aldanmayın gidin piyasadan orjinal turbonuzun fiyatını sorun genel olarak 1.6 litreye kadar dizel araçların orjinal turbosu 800 - 1.500 TL aralığında. 1.6 hdi turbosu GT 1544v orjinal olarak 1.100 TL, aynı turbonun İzmir üretimi olarak görünen yan sanayisi 600 TL. Bu turbo için en ucuzundan revizyonuna 400 TL'den aşağı istemezler, içindeki değiştirecekleri parçaya göre 650 TL'ye kadar fiyat çekerler, sözüm ona garanti verirler ama garantiden tekrar gittiğinizde tekrar paranızı almak için bin türlü neden ve bahane sıralarlar, parasız yapsalar bile ustanıza tekrar sök tak işçiliği verdiğiniz yağ, filtre vs değiştirdiğiniz için en az 200 TL tekrar ödersiniz. Alın yenisini direk takın kafanız rahat etsin. Aracınızı kısa zamanda satacaksanız bile alın yeni olarak yan sanayi takın ama KESİNLİKLE TURBO REVİZYONUNA PARA VERMEYİN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbulur -- 13 Ekim 2015; 13:33:05 >




  • Faydali konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Aracınızı kullanmayı düşünüyorsanız kesinlikle turbo revizyonu YAPTIRMAYIN. Revizyon yapanların hemen hepsi Çin malı parçalar kullanıyor. Garett dahil olmak üzere turbo üreticileri ürettikleri turboların bazı parçalarını satmıyor dolayısıyla revizyon yapanlarda orjinal olmayan parçalarla yenilemek zorunda kalıyorlar. Turboların yenisi artık eskisi kadar pahalı değil, yetkili servislerin verdikleri fiyatlara aldanmayın gidin piyasadan orjinal turbonuzun fiyatını sorun genel olarak 1.6 litreye kadar dizel araçların orjinal turbosu 800 - 1.500 TL aralığında. 1.6 hdi turbosu GT 1544v orjinal olarak 1.100 TL, aynı turbonun İzmir üretimi olarak görünen yan sanayisi 600 TL. Bu turbo için en ucuzundan revizyonuna 400 TL'den aşağı istemezler, içindeki değiştirecekleri parçaya göre 650 TL'ye kadar fiyat çekerler, sözüm ona garanti verirler ama garantiden tekrar gittiğinizde tekrar paranızı almak için bin türlü neden ve bahane sıralarlar, parasız yapsalar bile ustanıza tekrar sök tak işçiliği verdiğiniz yağ, filtre vs değiştirdiğiniz için en az 200 TL tekrar ödersiniz. Alın yenisini direk takın kafanız rahat etsin. Aracınızı kısa zamanda satacaksanız bile alın yeni olarak yan sanayi takın ama KESİNLİKLE TURBO REVİZYONUNA PARA VERMEYİN.

    Tesekkurler ayni sorunlari yasadim turbo tamiri diye acaip paralar istiyorlar. Faydali paylasim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende revizyon yaptırdım bir hafta sonra tekrar ötmeye başladı. Yeni turbodan başkası yalan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba beyler bilgilendirme amacli basimdan gecenleri yazicam 2013 linea 1.3 95 bgr
    Aracim 180bin de ikitellide yener turbo da 6 ayda 3 kere revizyon yapildi ilkinde 650 tl alindi 3 ay sonra yine ayni ikinci de 1200 tl verdim 2 ay gitti garantili dediler kivirdilar tekrar 1200 verdim 1 haftada ayni oldu aman diyorum sokme takma yag bakim derken bana 5 bin lirayi gecti
    Suan 3700 borg wagner marka sifir aldim saat gibi motorumda sikinti varmis falan filan haram zikkim olsun baska bisey demiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demekki türk ustalarına para kaptırmak haram
  • 1544 850liraya ulan beeeee paralara bak
  • Sanayide esnaf kalmadı boş beleş tak vida ver 50 sök vida ver 100

    Eminim o milin birşeyi yok açıldığında nasılsa toplatsanda parayı alabileceği için tazgaha düştü ne istersem verecek kafasıyla iş yapıyorlar
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.