İyi ama hep aynı cevapları veriyorsunuz fakat ortada somut bir gelişme yok, döniüp yine en başa geliyoruz bir ilerleme yok, kaç gün oldu işimiz gücümüz aksadı anlatabiliyor muyum? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Turk Net DNS Sorunu (2. sayfa)
-
-
Merhaba, arkadaşlarım tracert test sonuçlarını network ekiplerimize iletmiştir. Network ekiplerinden bilgi geldiğinde sizinle iletişime geçecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, arkadaşlarım tracert test sonuçlarını network ekiplerimize iletmiştir. Network ekiplerinden bilgi geldiğinde sizinle iletişime geçecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.defalarca tracert ve ping testi yaptım sonuç elde var sıfır hep aynı cevaplar veriliyor ciddi manada artık ayıp denen birşey var !!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, destek kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik ekibimize ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecekler. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, destek kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik ekibimize ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecekler.İlginç bir şekilde sorunun benden olduğunu iddia etmeye başladılar ve bana modemi değiştirmemi öneriyorlar fakat şunu unuttular sanırım TURKNET ile yaşadığım bu sorun süreci devam ederken yanlışlıkla bir ara benim modemin statik ipsini dinamiğe çevirdiklerinde internetim düzelmişti sorunsuz kullanmıştım ta ki ben farkedip tekrar statik ip mi geri isteyene dek starik ip mi bana geri verir vermez sorunlar yine başladı.
Bu duruma göre bence starik ip ile ilgili sıkıntılarınız mevcut geçici olarak statik ip mi tekrar iptal edip dinamiğe çevirin diye mesaj artım ama ilgilenen yok sanırık artık düzeltemedikleri sorundan dolayı TURKNET te bıktı benim gibi!!’
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgnzcn -- 20 Kasım 2020; 14:17:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Verdiğiniz bilgiyi teknik destek arkadaşım ile paylaştım. Tekrar kontrol ederek size bilgi verecek. -
Teknikte ilgilenen yok ki!
Modemden dediler değiştirin dediler onuda değiştirdik sonuç yine koca bir sıfır!!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
modemi de değiştirdim diyorum hala modemden diyor sizin teknik ekip ten Oğuzhan bey ya sabır!!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgnzcn -- 20 Kasım 2020; 17:10:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Verdiğiniz bilgiyi teknik destek arkadaşım ile paylaştım. Tekrar kontrol ederek size bilgi verecek.Statik IP yi dinamiğe çevirdik diyerek müşteriyide yanıltmaya başladılar artık sanırım sizin elemanlar.
ekteki görseli incelerseniz ne demek istediğimi anlarsınız!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, farklı bir modem ile denediğinizi ancak sorunun devam ettiği bilgisini paylaştım. Tekrar kontrol ederek size dönüş yapacak. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, farklı bir modem ile denediğinizi ancak sorunun devam ettiği bilgisini paylaştım. Tekrar kontrol ederek size dönüş yapacak.Birde şu hız sorunumu düzeltsinler artık eski haline dönmesini istiyorum kısa kısa 56k dönemine geri gideceğim böyle kısarlarsa:
Arızadan Önceki hızım 75Mbps
Arızadan Sonraki hızım 59Mbps
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgnzcn -- 26 Kasım 2020; 13:18:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, hat değerlerinizdeki düşüklük için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz? Teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri kontrol ederek bilgi verecektir. -
Saniyelik DNS kopmalarını ben de yaşıyorum birkaç gündür. Her gün yeni bir entrika. Açtık bakalım destek kaydını.
-
Evet yaklaşık bir haftadır bende de aynı sorun var ilk başta elle dns girip bir nebze idare ediliyordu ama artık o da yok otomatik dns zaten imkansız gibi sürekli gecikme ana bilgisayar çözümleniyor uyarısı ve bağlantı sorunları veriyordu google dns vs. denedim sorun yoktu artık o da anlık gidiyor oyunlarda 10 dakika da bir bağlantı gidiyor tekrar bağlan demek zorunda kalıyorum internet bağlı görünüyor ama dns anabilgisayar çözümleniyor hatası veriyor kısa sürede düzeliyor bir zaman sonra gene aynısı vs. vs. hat değerlerim iyi ama turknet in dns ile alakalı büyük problemleri var 3 gündür oyun felan oynayamıyorum desteğe yazdım arıza kaydı bıraktım buradan iletişime geçtim ama yok sorun gorunmuyor diyorlar ve bana dns adresi göndermişler bunu girin diye şaka gibi. yıllardır sorun yoktu kullandık ama böyle sorun olduğunda da destek veya yardım sıfır elimden gelen bir şey de artık yok modemi değiştirdim iç tesisat zaten yeni cat6 çekildi hat değerlerim normal ama yok çözüm bulamıyorlar. Şu anda araştırıyorum millenicom a geçmeyi düşünüyorum pazartesi ye kadar bekleyecem düzelme olmazsa mecburen taşıma işlemini başlatıcam.Bu arada diğer firmaları kullanan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum milleni com netspeed gibi alternatif sunarsanız sevinirim
-
Hızım
Kayıtı BTK üzerinden açtım arıza öncesi 75 megabit olan hızımın geldiği nokta arıza sonrası tamı tamına 20 megabit kayıp ile 56 megabit.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Sorunun çözüm süreci uzarsa benimle PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz. -
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? Ben sorunu ilgili birime kontrol etmeleri için ileteceğim. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarım yerleşik operatöre iletti. Gelen bilgi de şu an için 60 Mbps'e kadar hizmet verilebileceği bilgisi paylaşılmıştır. Arkadaşlarım kullanamadığınız günler için 56.60 TL indirim sağlamıştır. İyi günler dilerim. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarım yerleşik operatöre iletti. Gelen bilgi de şu an için 60 Mbps'e kadar hizmet verilebileceği bilgisi paylaşılmıştır. Arkadaşlarım kullanamadığınız günler için 56.60 TL indirim sağlamıştır. İyi günler dilerim.Eski hızımı vermeyi beceremediniz sanırım bunun yerel operatör ile alakası varsa BTK ya onuda şikayet ediyorum şimdi ve bu mesajınızı da delil olarak gösteriyorum...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgnzcn -- 27 Kasım 2020; 16:18:21 > -
Merhaba, altyapı yerleşik operatör sorumluluğunda olduğundan dolayı müdahalede bulunamıyoruz, yerleşik operatör saha ekiplerini kontrol etmeleri için yönlendiriyoruz. Ancak kontrol sonrasında altyapı kaynaklı sorun olmadığı bilgisi verilmiştir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X