Şimdi Ara

turk.net'e ait çözülememiş sorunlar, yeni ISS'ye geçiş, memnuniyet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her gün, günde 2 kez, saat 12'de, ortalama 4 dakikalığına internetim kısıtlanıyor. İnternete bağlı görünüyorum fakat hiçbir siteye bağlanamıyorum.
    Soruna dair turk.net'e ulaştırdığım son iki ekran kaydının linkleri;

    kayıt 1
    kayıt 2

    İlk kaydın önce cmd metnini paylaşmıştım, bu metni gören kişi ilgili birime iletmiş, ilgili birim de "sorun görünmüyor" demiş. Bu saçma söylemleri üzerine video kaydını gönderdim. Adamların istediği, biz işimiz gereği başında bulunduğumuz bilgisayarda her saniye rapor alalım test yapalım onlara atalım, onlar da sorunu bir şekilde geçiştirsin.
    Diğer arkadaşlar da yazmış, internet kesiliyor, kayıt bırakmak için kendi sitelerine başka operatör kullanarak girmek zorunda kalıyoruz. Sorun oluyor, bağlanılamayan hız testi sitesine girip test yapmamız isteniyor.

    Sabit telefon hizmeti de alıyorum turk.net'ten, bazı numaraları arayamıyorum, cep telefonumdan aradığımda ise sorun olmuyor. Aylar önce oluşturduğum destek kaydına dair üretilen bir çözüm yok.

    Örneğin;
    0850 550 00 00 - bu numarayı aradığımda 3 tonlu bir ses duyuyorum
    0850 333 00 11 - telesekrete düşmesi gereken arama düşmüyor, sessiz sessiz bekliyoruz
    0850 202 33 50 - telesekrete düşmüyor

    Bu numaraları siz de kontrol edebilirsiniz. Hatta eğer turk.net'e ait sabit telefonunuzdan bu numaralara sağlıklı erişebiliyorsanız belirtebilirsiniz.

    Söyler misiniz, "arama yapamıyorum" kategorisinde oluşturduğum destek kaydıma, konuda bahsettiğim sorunları kendilerine bildirdikten sonra neden "Arızanın çözümü adına yapılan çalışmaları 35592238 numaralı destek kaydı üzerinden yapabilirsiniz" şeklinde cevap verilir ve sanki sorun çözülmüş gibi destek kaydı kapatılır? Üstelik yönlendirdikleri 35592238 numaralı destek kaydı "internet arıza" ile ilgili ve telefon sorunuyla alakası bile yok.

    turk.net'e ait çözülememiş sorunlar, yeni ISS'ye geçiş, memnuniyet
    turk.net'e ait çözülememiş sorunlar, yeni ISS'ye geçiş, memnuniyet

    ISS farketmeksizin interneti günlerce bağlanmayan, vadedilen internet hızının yarısını bile alamayan, günlerce bağlantı sorunu giderilemeyen vs. aboneler ve abone adayları var. Bu durumda turk.net ilgilisinin elinden geleni yaptığını düşünüyorum ama elinden bir şey gelmiyorken geliyormuş gibi davranması, sanki biz eksik ve kalitesiz bir hizmet almıyormuşuz da gerçekten mükemmel olan hizmette o anlık/geçici bir sorun oluşmuş hissiyatını müşteriye yaşatması saygısızlığı can sıkıyor. Çünkü çözüm adına ayın sonunda(12'de kesilen internet), 6 ayın sonunda(sabit telefon ile bazı numaraların aranamaması) elde var yine sıfır. Ve tüm bahsettiklerim onlarca destek kaydı arasından son ikisine ait.

    Geçtiğimiz günlerde dikkatimi şu konu çekti;
    GIBIRNET
    Yeni bir ISS sanırım. Taahhütsüz hizmet, paket fiyatları, cayma bedeli olmayışı vs. turk.net'e benzer profilde bir firma. Şu anlık Türk Telekom üzerinden fiber ve VDSL, Superonline üzerinden fiber hizmeti veriyorlar İzmir vs. hariç.
    Sabit telefon hizmetleri yok. Bu eksiği kapatmak için de telefon numarasının mutlucell gibi servis sağlayıcılarına taşınmasını öneriyorlar.
    Forum konusunu biraz inceledim, konuyu açan firma yetkilisi(?) ilgili görünüyor fakat telefon destek hatları olmasına rağmen, bu hizmete ulaşmaya çalışan kişiler, forum konusundaki ilgiliden gördükleri alakayı henüz görmediklerinden bahsetmişlerdi. Altyapısal anlamda gelişmekte ve coğrafi olarak genişlemekteler(İzmir belediyesi ile görüşmeler). Fakat benim gibi turk.net'ten kusurlu hizmet alanlar için değerlendirilebilir duruyor. Sinan Kurmuş'un bir zamanlar turk.net için de söylediği gibi, taahhüt vs. olmadığından istenildiği zaman geçilebilir/terkedilebilir bir ISS GIBIRNET.
    turk.net'in destek kaydıma cevabını bekliyorum 1-2 gün daha, duruma göre hareket edeceğim artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuS.TeR -- 11 Eylül 2020; 21:10:30 >







  • Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Arızanın çözümü için teknik ekibimiz çalışmalara devam ediyor. Bende takibini yapıyorum size bilgi vereceğim.
  • Gıbırnet ne yav töbe töbe




  • Turknet'ten şaşmayın derim nokta
  • Gıbırnet deneyebilirsiniz, bu ara forumda çoğu kullanıcının geçtiğini görünüyor.
  • bende gıbır kullanıyorum
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • *Güncelleme*
    Sorun devam ediyor.

    turk.net temsilcisinin "modem ayarları kaynaklı kesinti oluşuyor olabilir" demesi üzerine 2 seneye yakındır herhangi bir ayarını değiştirmediğim modemimin kurulumunu tekrardan yaptım. Yaptıktan sonra daha önce sıkıntı yaşamadığım bir saat olan 16:00'da da bu sorunu yaşadım.
    Modeme bağlı repeater cihazının olası etkisini ortadan kaldırmak için bağlantısını kestim ve 1 gündür bu şekilde gözlem yaptım.

    Bugün öğle saat 12:00'de yine internet kesildi.
    Dikkatimi çeken, sorunlu olduğu düşünülen modemim yaşanan sorun esnasında tracert testinde google.com'a ve 1.1.1.1'e sorunsuz bir şekilde bağlanabiliyor. Zaten bu yüzden konu bağlığında da "kesinti" yerine "kısıtlanma" kelimesini tercih etmiştim, bağlantım tamamıyla kesiliyor olsa modeme bağlı bulunan telefonuma "bu cihaz internete bağlanamıyor" şeklinde bildirim gelmesi gerekir. Veya bilgisayarda ünlem işareti çıkması gerekir vs. Böyle bir şey yaşanmadığı için modemden şüphelenmeyi yersiz buluyorum.

    tp-link'i arayarak sorunu anlattım, modem arayüzündeki "line attenuation" değerlerini aktardığımda "upstream" için bu değerin fazla olduğu söylendi ve bunu ISS'ye bildirmem istendi.

    turk.net'e ait çözülememiş sorunlar, yeni ISS'ye geçiş, memnuniyet

    Anlık;

    turk.net'e ait çözülememiş sorunlar, yeni ISS'ye geçiş, memnuniyet

    *Konu dışı*
    Şuradaki konuyu incelediğimde problemlerin hepsini yaşıyor olduğumu farkettim. Farklı ISS'ye geçen biri sorunlarının son bulduğunu yazmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuS.TeR -- 19 Ağustos 2020; 14:22:25 >




  • HuS.TeR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu 35592238 numaralı kayıtta saha ekiplerine ilettik. Teknik ekiplerimiz ve saha ekipleri çalışmalarını tamamladıktan sonra sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Hocam merhaba pm göndermişsiniz , benim yaşadığım sıkıntıya benzer görünüyor sıkıntınız, ben Gıbıra geçtım şuan bi sıkıntım yok sizede tavsiyem bu yönde olur.Mağlum nette bi kere sıkıntı çıktı mı birini hallediyorlar yenisi başlıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gıbırnet ismini çokça duyuyorum şu sıralar

    Turknet eski firmadırı tecrübelidir diye düşünsemde son zamanlar tüm eski isp ler aynı vurdumduymazlık ve rezalet içinde gibi

    ne oluyor yahu?

    kablosuz wifi internet hizmet veriyor olsa hiçbir firmaya bakmam
    bu nedir yahu THH bile müşteriyi haklı bulsa isp ler hukuk tanımıyor
  • vitriol kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda çözüm uzmanlarımız size yardımcı olacaktır. Sorununuz çözümlenmezse PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • *Güncelleme*
    Sorun devam ediyor.

    "Arama yapamıyorum" şeklinde açtığım destek kaydım ısrarla kapatılmaya ve "İnternet Arıza/ Sık Sık Kopma" destek kaydına taşınmaya çalışılıyor.
    Konu ile alakalı hiçbir çözüm üretilmiyor/paylaşılmıyor.
    Bugün bu konu ile alakalı olduğunu tahmin ettiğim(çünkü destek kaydına bir soru yönelttikten kısa bir süre sonra gerçekleşti) bir çağrı aldım, telefon 2 kere çaldı ve açtım. Açtığımda karşı taraftan ses duyamadım, 10 saniye kadar bekledim ve sesinizi alamıyorum diyerek kapattım.
    Normalde telefon ile arandığımda, akabinde ne için arandığım destek kaydında belirtilirdi.
    Fakat bu aramaya istinaden ilgili destek kaydına sadece "Sizi aradım ancak yanıt alamadım" şeklinde cevap verilebildi.
    Anladığım şey, internet arızalarında "modemi aç kapat, kablo ile bağlan, arıza kaydı oluşturalım, tt destek ekibi gönderelim(tt arızayı kontrol eder: HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR)" şeklinde küçük ama şirin kaçamakları var fakat yaşadığım telefon sorunu konusunda hiç olmadığı kadar çaresiz gibiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuS.TeR -- 21 Ağustos 2020; 13:40:19 >




  • HuS.TeR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızın çözüm sürecinin daha fazla uzamaması için önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • *Güncelleme*
    Sorun devam ediyor. İki kayıt da an itibariyle 15 gündür aktif ve çözümlenmemiş durumda.

    "Arama yapamıyorum" şeklinde açtığım destek kaydımla ilgili olarak ilk kez TT ekibi yönlendirildi, gelen ekip kontrolleri yaptı ve kendilerinde bir problem olmadığını tespit etti. Buna rağmen sorun devam ediyor.
    İletişim kuramadığım numaralara bir yenisi eklendi: 0850 888 18 79
    turk.net üzerinden yaptığım aramada duyduğum ses:https://vocaroo.com/4a2BblZPRyS
    Olması gereken:https://vocaroo.com/k6hVbGpDEd2

    "İnternet Arıza/ Sık Sık Kopma" sorunuyla ilgili kendi altyapımdan tamamıyla emin olmak için, modemimde bir sorun olmadığını düşünmeme rağmen farklı bir modem temin ettim ve 72 saat boyunca test ettim, aynı sorunları gözlemledim ve yine turk.net'e raporladım.




  • HuS.TeR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gelen bilgiye istinaden teknik uzmanlarımızda gerekli çalışmaları yaparak sizinle iletişime geçecektir.
  • *Güncelleme*
    Telefon ve internet hizmetiyle ilgili iki sorunum da çözülemedi.
    Bu şekilde kullanmaya devam edemeyeceğim için 23 aylık turk.net aboneliğimi bitirme kararı aldım ve ISS'yi değiştirdim.
    turk.net'i kullanırken yaşadığım sorunları bir kaç günlük kullanımımda gözlemlemedim. Bu sürede turk.net kullanmaya devam ediyor olsaydım belli zamanlarda 8-9 kere internetim kesilecekti.

    *Yeni Sorunlar*
    - 2-3 gündür turk.net hizmetini iptal ettirmeye çalışıyorum. Mail adreslerine 3 kere eksiksiz dilekçe ve eklerini sağlamama rağmen neden "Ekler eksik olduğu için hizmetinizi sonlandıramıyoruz" içerikli mail'ler otomatik bir şekilde cevap olarak gönderilerek oyalamaya ve faturalandırmaya devam edildi?
    -Attığım üçüncü mail'e de "belgeler eksik" yanıtı vermelerinden sonra hiçbir ek belge göndermememe rağmen, bugün "hizmetiniz sonlandırıldı" sms'i nasıl geldi?
    -Hizmetim ayın 11. gününde sonlandırılılmış olmasına rağmen, 88 TL'lik (tam ay) fatura neyin nesi?
    -Forum görevlisine faturanın izahını sorduğumda, aldığım "hizmetinize ait mail adresi .. olarak görünüyor, siz belgeleri farklı mail adresinden gönderdiğiniz için hizmetiniz iptal edilememiş" içerikli ortaçağ cevabı ne anlama geliyor?
    -Sisteme kayıtlı mail adresim online işlemler'de görülebilirken, belgeler bu mail adresinden yollanmışken, forumdaki görevlini bahsettiği "hknsezen@windowslive.com" mail adresi de nereden çıktı?
    -Sistemdeki mail adresim, belgeleri gönderdiğim mail adresinden farklı ise, hizmetim nasıl iptal edildi?
    -Hizmetim iptal edildiyse, forum görevlisi hâlâ neden bahsediyor?

    Soru işaretlerine rağmen, cevaplarını merak etmiyorum çünkü bu süreçte yeterince yoruldum ve kalan enerjimi gerekirse "tüketici hakları"na harcayacağım.

    *Yeni ISS*
    GIBIRNET, TT altyapısıyla internet hizmeti, whatsapp ve telefon hattından da müşteri hizmeti veriyorlar.
    Taahhütsüz/cayma bedelsiz.
    Geçiş oldukça rahat ve hızlıydı.
    turk.net 35 Mbit fiyatına 100 Mbit veriyorlar.
    turk.net'e ait çözülememiş sorunlar, yeni ISS'ye geçiş, memnuniyet

    Yeni aboneliklerde kurulum hizmetininin tamamını TT veriyor. Yani TT ekibi "saha dolabı - bina - modem" arasındaki tüm bağlantıyı kendileri yaparak hizmeti hazır hale getiriyor.
    Küçük sorunları turk.net'e kıyasla daha hızlı çözebiliyorlar çünkü gece saatlerine kadar ulaşabileceğiniz canlı destekleri var. turk.net'e sorun iletme ve turk.net'ten yanıt alma arasındaki uçurum korkunç.
    Büyük sorunları zamanla göreceğiz, turk.net'te fazlasıyla oluşmuştu. Çoğu TT ile alakalı dedik ve sineye çektik. Bu sorunlar yetmedi altyapı ile alakasız, direkt turk.net ile ilgili çözülemeyen sorunlar da yaşadık. Böyle durumlarda ISS'yi zaman geçmeden değiştirmek gerekiyor.

    Ekleme: Henüz 2 aylık turk.net'liyken yazdığım yazıyı şuradan görebilirsiniz. Ne güzel yazmışım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuS.TeR -- 13 Eylül 2020; 0:7:13 >




  • Hayırlı olsun bende bugün yada pazartesi firma değiştireceğim büyük ihtimalle şuanda İnternetim yok. Kestiler:(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HuS.TeR kullanıcısına yanıt
    Peki nasıl iptal edebiliriz? Israrla iptal etmiyorlar hattımı. Pandemi sürecinde bunlar yüzünden evden çıkıp faks mi çekeceğim. Defalarca mail atmama rağmen elimize gelmedi diyorlar. Buradaki @TurkNetDestek ise PDF formatında yollamışsınız, o yüzden işleme alınmamış diyor. Cimer'de şikayet oluşturdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Cidden çok iyi yormuşlar sizi, ben de daha dün türknet abonelik başlangıç işlerini iptal ettim. Bu konuyu okuyunca iyiki de geçmemeşim dedim. Gıbırneti ben de yeni gördüm geçmeyi düşünüyorum ama biraz daha araştırmam gerekli.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.