Merhaba arkadaşlar öncelikle iyi forumlar. Yaklaşık 20 gün önce bir anda internetim gitti ve Turk Net'e destek kaydı açtım. Sorun binadan kaynaklı denildi bende onların dediğine bakarak eve 2 kez elektrikçi çağırıp sorunu bulmaya çalıştım fakat bulamadılar. Bunun ardından 20 günde bir çok kez yine destek kaydı açtım her seferinde müşteri kaynaklı ankastre arızası denildi. Benim bu sorunu çözmem için nasıl bir yol izlemem lazım eve gelen elektrikçiler binaya giren değerde zayıflık olduğunu söylediler kabloların sağlam çalıştığını söylediler. Şuan ev telefonum tamamen çalışmıyor internetim ise 2 megabit ve hat değerleri aşırı düşük olarak geliyor. Sorun ankastredeyse bunu nasıl anlayabilir ve nasıl çözüme kavuşturabilirim.
Firma değiştirmeyi deneyebilirsin.
Kısa ve kesin çözüm :
…………./……./
TURKNET İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. Almakta olduğum ..........................................numaralı telefon hattına ait bireysel adsl hizmetimin iptal edilmesini talep ederim.
Ad Soyad: Telefon / Abone No: GSM: E-posta: İMZA
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
Firma değişikliği aklımda fakat hangi firmaya geçeceğimi bilemiyorum sonuçta arıza ankastreden kaynaklıysa hangi firmanın yardımı dokunur bilemedim.