Şimdi Ara

Türk Telekom 2 günde 145 TL Fatura

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Babamın üstüne olan hattımı Turk telekomun 12 aylık faturasız paketini almak için vodafone dan taşıdım.

    Fakat numaram babamın üstüne olduğu için o taşıdı. Yanlışlıkla faturalı hatta taşımış. Hemen müşteri hizmetlerini aradım işlemin iptalini , hattımın faturasıza çevrilmesini.İşlemi başlattılar.

    İkinci gün mesaj geldi "Faturanız üst sınırınız olan 100 TL ye ulaşmıştır." minvalinde.

    Uygulamadan kontrol ettim 145 TL yazıyor güncel fatura.

    Olayın özeti şu, elinizi kaptırırsanız kolunuzu kurtaramıyorsunuz malesef.


    Edit: Bu arada 1 byte internet bile harcanmadı. Sadece müşteri hizmetleri ile görüşüldü.

    Edit: Müşteri hizmetleri bu faturayı eğer kullanmazsanız ödemezsiniz diyor. Ne kadar doğru ne kadar yanlış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dumura Uğrayamayan Adam -- 11 Ocak 2023; 9:32:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Anladığım kadarıyla Türk Telekom faturalı hatta taşınmışsınız .Daha Faturanız kesilmedi sadece güncel tutara göre konu açtınız doğru mu?


    Baban taşıdığı için bayiye Faturasız hatta taşımı dedi yoksa faturalı hatta mı yada bayi kafasına göre faturalı hatta taşıdı?


    Kullandığınız tarifeye bakın taahhüt olmadığından güncel faturanız yüksek görünüyordur .


    Ortada bir hata yoksa Faturasız hatta geçerseniz geçiş bedeli ve kalan ayın vergileri son çıkacak faturanızA yansır bilginiz olsun .

  • 30 gün mecburen faturalı hatta durman gerekir diyor müşteri hizmetleri. 145 lira fatuırayı kullansanda kullanmasanda ödeyeceksin diyor. BTK ya şikayet ettik bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorularıma cevap vermemişsiniz .

    Babanız Faturasız istedi bayi faturalıya geçiş yaptıysa 1 ay beklemeden geçiş yapmak zorunda .


    Hat Faturalı açılına faturasıza geçmek için 30 gün bekletiyorlar.


    30 gün beklemeden hattınızı diğer operatöre taşıtabilirsiniz.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Anladığım kadarıyla Türk Telekom faturalı hatta taşınmışsınız .Daha Faturanız kesilmedi sadece güncel tutara göre konu açtınız doğru mu?

    - Doğrudur


    Baban taşıdığı için bayiye Faturasız hatta taşımı dedi yoksa faturalı hatta mı yada bayi kafasına göre faturalı hatta taşıdı?

    -Çok anlamadığı için faturalı demiştir. O konuda yanlışlık yok.


    Kullandığınız tarifeye bakın taahhüt olmadığından güncel faturanız yüksek görünüyordur .

    Taahhüt yok. 85 Liralık tarife demiş. Fakat güncel fatura 145 TL görünüyor.


    Ortada bir hata yoksa Faturasız hatta geçerseniz geçiş bedeli ve kalan ayın vergileri son çıkacak faturanızA yansır bilginiz olsun .

    Faturasız hatta geçirmiyorlar. İLk ay beklemeniz gerekiyor diyor.Yani o 145 lirayı ödeyip üstüne 30TL faturasıza geçiş ücreti ödeyip öyle geçebilirsiniz deniyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dumura Uğrayamayan Adam -- 13 Ocak 2023; 15:55:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kararı siz vereceksiniz .

    1- müşteri hizmetlerini arayıp taahhüt verip faturanızı düşürüp indirimli kullanacaksınız .

    2- 30 gün sonra arayıp faturasız hatta geçip istediğiniz paketi alıp kullanacaksınız .

    3-Hattı başka operatöre taşıyın açıldıktan sonra faturasız Telekom tekrar taşıyıp istediğiniz paketi alırsınız .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    hemen taşıyabiliyormuyuz? 3 ay süresi var diye biliyorum ama


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Deneyince gözlerinle görürsün  

  • 1 hafta sonra bile taşınıyor sıkıntı yok. ayrıca kesinlikle böyle yapın, ayrıca online işlemlerden evrak kontrolü yapın faturasız mı seçmiş faturalı mı, biraz da emin konuşursanız bayiniz yanlışlıkla faturalıya taşımış, sizin suçunuz, ben faturasız istemiştim şeklinde müşteri hizmetleri bir şeyler yapabilir. Ayrıca kıst ücret uygulaması ile tam fatura dönemi kullanılmadığı zamanlarda kullanım miktarı ve kullanılan gün baz alınarak ücret hesaplaması yapılması zorunlu. Operatörlerin bu saçma dayatmalarına karşı hakkınızı kullanın. En basit yöntem Bimcell'e geçmek. Çünkü o ayrı bir operatör değil ve tarife değişikliği olarak gerçekleştiriliyor ve genelde TT'den geçişlerde aynı gün aktif ediliyor. (Bim'in evrakları sisteme yükleyip TT'nin onaylamasına bağlı olarak)


    En kötü ihtimalle de tarifenin taahhütsüz 1 aylık ücretinin hepsini alırlar fakat onu da yapamaz kıst ücret uygulamasından dolayı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buracom -- 16 Ocak 2023; 1:2:30 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.