Artık fatura ödemelerimi aksatmayacak bu yüzden ne fazladan ceza ödemesi yapacak ne de hattım kesilecekti. Otomatik ödeme talimatında sorun yaşanması halinde bankam beni arayacaktı. Bir gün sonra, günlerden Cumartesi de olsa bankam beni aradı. O zaman Türk Telekom’un müşterilerini bilgilendirme ihtiyacı hissetmeden kafasına göre nasıl çalışmalar yaptığına bir kere daha şahit oldum. Neye sevinip neye üzüleceğimi bilemedim. Bankamı kutlarken, Türk Telekom’a bir kere daha kızdım.
Türk Telekom sonunda ADSL müşteri numaralarını değiştirmeye karar vermiş. Hem de müşterilerine haber verme ihtiyacı hissetmeden. İnternet üzerindeki forumlardan konuyu araştırdığımda, benim gibi bir çok insanın daha aynı konudan müzdarip olduğunu, yeni müşteri numaralarını öğrenerek bir an önce bankalarına otomatik ödeme talimatlarını vermek istediklerini gördüm.
Bilgi almak için 444 0 375 ‘i aramaya karar verdim. Telefona çıkan Türk Telekom müşteri hizmetleri yetkilisi, müşteri numaralarının değiştiğini bildirerek, kendisinden yeni müşteri numaramı öğrendim. 19 ile başlayan eski müşteri numaramın, 18 ile başlayan yeni bir müşteri numarasına dönüşmüş olduğunu gördüm.
Aslında bu konu bile, Türk Telekom’un nasıl keyfi davrandığını, müşterilere bakış açılarında hala çok önemli değişiklikler olmadığının bir göstergesi.
Herşeye rağmen sabırla suçu kendimde aramaya çalışıp, Türk Telekom’un aslında müşterilerine hizmet vermek için elinden geleni yaptığına kendimi inandırmak istiyordum. Türk Telekom’un bir web sayfası var, orda kesin bu duyuruyu yapmışlardır dedim kendi kendime. Sonrawww.TurkTelekom.com.tr adresine giderek “ADSL müşteri numalarının değiştiğini ve müşterilerin yeni numaralarını öğrenmek için neler yapması gerektiği” şeklinde bir duyuruyu aradım. Ama nafile. Türk Telekom web sayfasından bu önemli konu hakkında bir tek bilgilendirmeye rastlayamadım. Menü’de yer alan “Duyurular” bölümüne gittim. Yine yok.
Demek ben normal bir kullanıcı imişim. Hiç te suçlu değilmişim. Türk Telekom’un en son verdiği duyuru 16 Nisan 2004 tarihinde yapılan hız artırımı idi. Türk Telekom’un güncel dünyayı 3 ay geriden takip ettiğini görünce tek yaptığım hafif bir gülümseme oldu.
Ama ben sizlere neler yapmanız gerekitğini anlatayım. ADSL Müşteri Numaralarınızı öğrenmek için
• Bir kalem ve kağıt hazırlayınız • Halihazırda müşteri numarası olarak bildiğiniz müşteri hatırlayıp hatırlamadığını kontrol ediniz.
Hatırlamıyor iseniz, ADSL faturanızdan numaranızı hatırlayınız. Faturanızı da bulamadı iseniz, ADSL hattınızın üzerine kayıtlı olduğu telefon numarası size yeterli olacaktır. • 444 0 375 nolu Türk Telekom ADSL Müşteri Hattını arayınız • Telefon’da çıkan görevliye yeni müşteri numaranızı öğrenmek istediğinizi söyleyiniz. • Yeni müşteri numaranızı kağıda yazın.
Daha sonra yapacağınız işlemlerden biri de eğer bankanıza otomatik ödeme talimatı verdi iseniz, ADSL müşteri numaranızı güncellemeniz olacaktır. Alıntıdır turk.internet.com Yazar: Mehmet Taşnikli
Evet 19 lar 18 lere dönüşmüş sanırım.. Ama benim de ödeme talimatım vardı, 18 ile başladıgı için bi sorun yok, telekoma gittim bugun her ihtimale karsı, sizinki değişmemiş beyefendi dedi, ben dedim böle bişi duydum, değişti de sizinki değişmedi ve değişmeyecek sorun yok dedi, o sıcakta gittim dolastım bunu örenmek için ..444 0 375 i aramıştım çünkü hadi şimdi bu sıcakta yollara düşmeyeyim diye, telefondaki adam telekom müdürlüğünüze gidip sorun biz göremiyoruz diyor , bişi değişmemiş göremiyorlar, neyse sorun halloldu faturamı da ödedim, sorun yok herkesten dikkatli olmasını diliyorum, yanlışlık olmasın dikkatli olun, yoksa bi bakarsınız başkasının adsl faturasını ödemişsiniz valla ..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme