< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 29 Temmuz 2024; 13:44:38 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türk Telekom arıza kaydına ekip yollamıyor (2. sayfa)
-
-
Evet, TT sizi tanımaz. Siz dolaylı yoldan TT'nin müşterisisiniz.
-
Hocam firma arıza kaydına dair bir şey attı. Açıklamada "Islah" olarak gözüküyor. Ne demek oluyor bu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sistem üzerindeki bu ifadelere çok takılmayın hocam. Islah kelime anlamı olarak daha iyi hale getirme, düzenleme gibi anlamlar içeriyor.
-
Benim FTTH dönüşümünü yapan ekip, o VDSL dolaplarının deprem bölgesindeki şehirlere (Hatay, Maraş, Antep vs.) gönderileceğini orada ihtiyaç olduğunu söylemişti.
-
Ben deprem bölgelerinde harabolan internet altyapısının tekrardan bakır altyapılı olarak VDSL ile yenileneceğine fazla prim veremiyorum...
Ama söz konusu saha dolaplarında tadilat yapılıp OFSD (=OPtik Fiber Saha Dolabı) olarak kullanımları teknik olarak mümkün.
-
Bakır altyapısı bitti arkadaşlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sahada çalışan ekipler Telekom müşterisi olup olmadığınıza bakmazlar. Arıza kaydı sisteme düştüğü vakit mesai saatleri içerisinde gelip kontrolleri ve arıza tespitini yapmak durumundadır.
Ya yoğunluk vardır yada saha ekibinin bir ihmalkarlığı. Türk telekom abonesi olmadığınız için malesef doğrudan telekoma şikayet oluşturamıyorsunuz. Servis sağlayıcınızla iletişime geçmeniz gerekli. Eğer saha ekipleriyle ilgili bir problem yaşarsanız imkanınız varsa Telekom bölge müdürlüğüne müracaat etmeniz gerekiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 30 Temmuz 2024; 20:32:51 > -
Hocam bulunduğumuz yer ilçe merkezine 4 km uzaklıkta olan bir köy. TT kullanırken 1.5 günde geliyorlardı arıza kaydı açıldıktan sonra. 10 gün oldu gelen yok. Sıradasınız dediler. Bilmiyorum farklı firmada olduğumuz için kasıtlı mı yoksa yoğunluk mu var...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekipler gelmiş ben evde yoktum. Arıza çözülmedi. Bu paketle stabil hız alamazsınız 4'e düşmesi gerek demişler. Biz TT'deyken 16'lık pakette bu köyde taşındığımızdan beri 2 yıldır 14 Mbps hız aldık. Şu anki firma Net Services diyor ki fiber dönüşüm talebinde bulunun. İlçe merkezinde bile fiber altyapı sınırlı. Sadece yakınımızda olan köyde 80 Mbps VDSL altyapı var. Santrale uzaklık desen 1635 metre.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin arıza baya ilginç bir hal almaya başladı. Fiber dönüşümü mümkün değil yapmazlar, mesafeniz uzak. En iyi ihtimalle saha dolabına kadar fiber gelir, dolap sonrası vdsl olarak devam eder. Ne yapmayı planlıyorsunuz?
-
Twitter TT destek hesabına yazdım. Aradılar il müdürlüğüne bildirecekler. Dediğiniz gibi mi olur ne olur bilmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 31 Temmuz 2024; 13:32:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sizin Telekom ile, bu arıza özelinde muhatap olmanız bir şeyi değiştirmez zira Telekom un bir müşterisi değilsiniz.
Bakın şöyle özetleyelim hocam.
Örnek :
Diyelim ben Donanımhaber internet sağlayıcısından hizmet alıyorum ama altyapı sahibi farklı biri.
Ben arıza durumlarında altyapı sahibi olan farklı birini arayamam, ona başvuramam. Zira benim muhatabım Donanımhaber internet sağlayıcısıdır.
Eğer Donanımhaber internet sağlayıcısı benim problemimi çözmüyorsa veya çözümüne yönelik olarak ilgili altyapı sahibi ile görüşmeleri yapmıyorsa bu problem yine Telekom un değil, Donanımhaber internet sağlayıcısının olur.
Yani burada Telekom un bir kabahati yok, sizin meseleniz tamamen sizin işletmeciniz ile.
Hatta bakın şunu da diyeyim. Diyelim arıza kaydı açtınız ama Telekom ekibi 6 ay gelmedi. Yine problem Telekom un değil ki, sizin zaten telekom ile bir alakanız yok. Sizin işletmeciniz takip edecek bu süreçleri, Telekom ile diyalog kuracak vesaire vesaire.
Telekom sizin arızanızı gidermedi ve sizi mağdur mu etti? Muhatabanız yine işletmeciniz. Onların kendi arasında görüşüp halletmeleri lazım.
İlgili işletmeci Telekom a kayıtlar açmışsa, Telekom yine de işlemleri yapmamış veya geciktirmişse bile yine muhatabınız Telekom değil, işletmeciniz.
Yani tüm bu problemlerde, işletmeciniz ve Telekom veya altyapı sahibi her kim ise onların arasında halletmesi gereken meseleler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 31 Temmuz 2024; 16:53:50 >
-
Dedikleriniz anladım hocam daha önce de bana demiştiniz altyapı talepleri için müdürlükten bilgi alın diye diğer konunuzda. Firma da bana dedi TT ile Twitter destekten veya Açık Kapı sitesinden başvuru yapın fiber için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun çözülmemesine rağmen Türk Telekom sorumluluğunda arıza giderildi diye arıza kaydı kapatıldı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
FTTH talebi iletmenizde bir engel durum söz konusu değildir hocam taleplerinizi elbette iletebilirsiniz.
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Adresi yazıp FTTH talebinizi dile getirebilirsiniz
-
İşletmecinizi arayıp yeniden arıza kaydı açtırabilrsiniz
-
İkinci kez geldi TT çalışanları dışarıdaki kablolarla bayağı uğraştılar. Ev tesisatında sorun var dediler. Elektrikçi çağırdık. Elektrikçi herhangi bir sorun bulamadı. Bu arada santralde bir sıkıntı yokmuş. Bize attılar suçu ama bizim ev tesisatında sorun yok. Bence firma beceriksiz veya kasıtlı yapıyor böyle düşünüyorum Sanırım iptal ettireceğim aboneliği tamamen. Öderim tekrar açtırma parası.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 8 Ağustos 2024; 10:14:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 20 gündür hizmet alamıyorum. 3 ay dolmadan geçilmiyormuş başka firmaya. Böyle bir durumda kalkması gerekmiyor mu? Ne yapmam gerekiyor başka firmaya geçmek için?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kablo tesisatınız nasıl hocam? Detay verir misiniz?
Dışarıdan gelen kablo nerede bitiyor, nasıl bir ek ile devam ediyor? Veya direkt olarak mı bağlı? Splitter var mı? Elektrikçiyi boşuna çağırmışsınız. Gelen sinyali ölçemez, hat yalın ise sinyal var mı yok mu kontrol edemez.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X