Şimdi Ara

Türk Telekom arıza kaydına ekip yollamıyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
1.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sağlayıcı ile alakası yok diyor müşteri hizmetleri. Ben buraya geçmeden hat değerlerim mesafeye göre çok iyiydi. Hatta vaadedilen hızı alamazsın dediler ama alıyordum TT'de iken o derece iyiydi. Buraya geçince bağlantı koptu. Nasıl sağlayıcı ile alakası yok orayı da anlamadım. Tamamen saçmalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Zaten sinyal ölçme işini gelenler yaptı. Cat6 kablo var tesisatta o kadar panoya bağlı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom müdürü ile görüştüm. Santralden itibaren inceledik bir sorun yok dedi. Bizlik bir şey kalmadı şu anki sağlayıcınız halledecek kalanı dedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlantı sağlandı. Hızımı 2 Mbps'ye sabitlemişler. Aboneliğimi iptal ettirdim. Bu konumda gerçekten sağlıklı bir bağlantı alamayacağım. Hiç kimse yardımcı olmuyor. Boşuna dilekçe işleri ile de uğraşmayacağım. 14 Mbps hız alırken sağlayıcı değiştiriyorum. Hat değerleri kötü diye 2 Mbps'ye düşürülüyor. Hiçbir şey anlamadım. Buraya sağlam bir altyapı gelmeden internet bağlatmayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 9 Ağustos 2024; 20:36:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun hocam.

  • Home ofis çalışıyorum,bütün işim internetle 11 gündür internetim kesik,mağdur olduğumuzu,kaybımız olduğunu defalarca belirttik,her gün şikayet ediyorum 2 kere genel merkezden arayıp,şu gün yapacağız diyip gelmediler,onun yerine otomatik ekiplerimiz ilgileniyor mesajları,bu kadar sorumsuz bu kadar rezil firma görmedim,sözleşme bittiiği anda alternatifin en iyisine geçeçeğim,bıktık artık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca burdaki arkadaşlar bu sorun devam ederse nasıl bir yol izlemem gerekli,paylaşırlarsa sevinirim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sokağımızdaki telefon hattını inşaat iş makinesi koparttı.
    4441444 ve 4440375 numaralarını aradık keza ikisi de aynı sistem. Müş hiz kişiye belirtince o da bu nolardan artık arıza kaydı alınmadığını, 08003140003 noya sesli kayıt ile bırakabileceğimizi söyledi.
    Biz de bu yeni noya bıraktık. Hatta tekrar arayınca mevcut arıza kaydınız vardır diyor sistem.
    3 gün oldu ve merkez telekom binasına gittik ama kayıt bırakmamış olarak görünüyormuşuz nedense. Fakat noyu arayınca otomatik ses mevcut kaydımızın olduğunu söylüyor.
    Telekom binasında yeni kayıt oluşturuldu şimdi bekliyoruz bakalım ne olacak.
    Sistemlerinde bir sorun var uyuşmazlık var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.