Şimdi Ara

Türk Telekom (Avea) rezalet ötesi !.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
3
Favori
4.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djcool

    Evet sizinki hakikaten çok acayip bir durum. Benim hattımda 31 Mart'ta tamamen iptal edilmişti. Ve bana da en başta müşteri temsilcisi usulsüz yurt dışı araması yapılmış demişti. En son hattımı aktif ederlerken bunu genel merkezden arayan kişiye sordum neymiş usulsüz kullanım diye. Sonuçta hattım benden habersiz kullanıldı ve ne amaçla kullanıldı hala bilmiyorum, bu söylemin standart söylem olduğunu açıkça belirtti müşteri temsilcisi tarafından. Hattınızda usulsüz bir kullanım gözükmüyor dendi.

    Sadece telsiz vergisi ödenen hatları temizlemek mi istiyorlar anlayamadım. Bunun haricinde müşteri temsilcilerinin hem 4441500'de hem genel merkezdekilerin kibar ve saygılı olduğunu söylemek isterim. En sinirli cümlelerimde bile bir saygısızlık yapılmadı bana karşı.

    Yoğun şikayet edin bence, böyle haksızlıklara boyun edilmemeli. Ve lütfen sonucu paylaşın, aynı durum başına geleceklere çok faydalı oluyor bu yazılanlar. Kolay gelsin.

    Tekrar teşekkürler djcool

    Yazık ki benim de tahminin -usulsüz yurtdışı arama kullanım- gibi tabiri caizse "uydurma" tabirlerle (hiç kimse ve hiç bir firmayı karalamak istemem ama) koca firma kendilerine kazanç sağlamaya çalışıyor gibi gözüküyor. Ama pek tabii ki bu kabul edilemez, sebepsiz sonuç olmaz; durduk yere ısrarla söylediğim gibi insanların sinirlerini altüst etmeye, paralarını, zamanlarını çalmaya kimsenin hakkı yok!

    Müşteri temsilcileri meselesine gelirsem, son ana kadar saygıda kusur etmemeye çalıştılar yani en azından öyle gözükmeye çalıştılar hep. Ama velakin son bağlandığımız genel müdürlükteki kişi en hafif tabirle sinirlerimi laçka etti. Güya kibar davranıyor tavırlarda ilgisizlik, açıklamasız, meseleyi geçiştirmeye çalışarak görüşmeyi sonlandırma niyetindeydi zerre yardımcı olmak, konuya açıklık getirmek şöyle dursun aksine adeta dalga geçercesine yada saçmalar bir halde nedenine anlam veremediğimiz bir tavır içerisindeydi. Bir genel müdürlük çalışanı artık sıfatı vs nedir bilemiyorum ama böyle olursa diğerlerinden ne beklenir acaba?!

    (bu arada şunu da söylemeden geçmeyeyim ben hiç bir sert,uygunsuz,saygısız... ifadede de bulunmadım son anda dahi...)

    Evet buradan mutlaka sizleri de haberdar edeceğim süreçten ve nihai durumlardan, teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 10 Nisan 2016; 19:29:24 >




  • Bugün BTK ve BİMER yayınlamaya ve durumun incelemeye alındığını bildirdi. ( Umuyoruz ki gerekenleri yapacaklardır ve savcılık, dava, mahkemeler gibi yollarla uğraşmak zorunda kalmayacağız. )

    Sikayetvar.com ve sikayetim.com platformları ise (zaten beklentimizin bu 2 siteden çok olduğunu söyleyemeceğiz) ilgili yazıyı içerisinde uygunsuz hiçbir ifade olmamasına rağmen redaksiyon yaparak en hafif tabirle durumun ciddiyetten uzaklaşmasını ve anlamsızlaşmasını sağladılar, bunu 2 kez sikayetvar.com'a ilettim hatta öylesine komik bir hale getirmişlerdi ki ilk yazdıklarımı, düzeltimesini söylememiz üzerine bir işlem yapılmayınca silip tekrar benzer bir anlatım yazmak zorunda kaldık ama bunu da yine "redaksiyon" adı altında anlamsızlaştırmışlar. Durumu tekrar birime ilettim, bakalım bu kez değiştirecekler mi?

    (ki daha önce de belirttiğim ve çok kişinin de söylediği üzere bu 2 platform yalnızca çok kısıtlı oranda sesinizi duyarabilmenizi sağlıyor ve neredeyse uygunsuz birşey olmamasına rağmen onu da istediğiniz gibi yapamıyorsanız iyice anlamsızlaşıyor. Ayrıca çok daha acayip ve üslubu kötü nice şikayet yayınlanırken, binbir zahmetle hazırlamaya ve sıkıştırmaya çalıştığımız şikayetimizin mahvedilmesi hiç hoş olmuyor. Zaten bilindiği üzere bu 2 sitede çoğunluğu çözüme de kavuşmuyor artık yazık ki!...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 11 Nisan 2016; 20:15:44 >




  • Tekrar selamlar herkese, Türk Telekom (Avea) durumu tam iyi hallediyorlar derken, rezaletin 2. perdesini açtı! Şöyle ki,

    Bundan önceki ilgili durumumuzdan bilindiği üzere, özetle hattımız hiç bir sebep yok iken ilk önce geçici olarak hizmet dışı sonra tamamen kapalı hale getirilmişti. Bunun üzerine ilgili görüşmeler (TürkTelekom, BTK, Bimer, sikayetvar.com...) sonunda 20.4.2016 Avea genel müdürlüğünden arandık ve "hattın en geç birkaç saat zarfında aktif olacağını ve içinde 74,09 TL bakiyemizin de tanımlı olduğu" iletildi. Bunun üzerine telefonu çeşitli aralıklar ve defalarca kapa-aç yapmamıza rağmen halen hattın olmadığını gördük ve düşündük ki herhalde diğer güne sarkacak. Ama diğer gün gördük ki hala bir değişiklik yok.

    Asıl önemli inanması güç durum ise, akşam saatlerinde deneme yaparken bizi büsbütün şaşkınlığa uğratan ve sinirlerimizi iyice altüst eden bir durumla karşılaştık, benim hattımı başka bir şahıs kullanıyordu. (-bu kişileyle konuştuk ve o da durumun farkında-)

    Durumu hemen müşteri hizmetlerine ilettik o gün ve bugün tekrar (22.4.2016) gördüğümüz ve anladığımız kadarıyla "acil olarak talep oluşturduk" diye söylenmesine rağmen bu sürede hiçbir işlem yapılmamış. Ayrıca Türk Telekom (Avea) ise benim hattımı ne hakla ne nasıl bir başka şahsın kullanabildiğini de açıklamamaktadırlar. Şimdi bu hattımı kullanan kişi, tarafımıza herhangibir suç, yükümlülük isnad eden, oluşturan herhangibir durum(lar)da bulunacak yada bulunmuş ise asıl olarak bunu da belirtelim bu bizim sorumluluğumuzda olmadığını ve tekrar incelenmesini ve gerekli tüm yasal işlemlerin yapılmasını çeşitli yasal birimlere ilettik.

    Artık son duruma göre de, savcılığa suç duyurusu ve dava açılması gibi diğer yasal yollara da gidebiliriz. Bu kadarına pes dedirttiler! Gerçekten çok sinirliyiz, haftalardır zamanızı çaldıkları, sinirlerimizi harap ettikleri yetmezmiş gibi, bir de bunu yaptılar. Çok teşekkürler Türk Telekom (avea) gerçekten inanılır gibi değilsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 22 Nisan 2016; 20:07:43 >




  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    O kişi ile görüşebiliyorsanız online işlemlere girsin abonelik sözleşmesi var orada bayi vs kim aktif etti ise tüm bilgiler mevcut kaşeli abonelik sözleşmesi var rica edin oradan pdf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    O kişi ile görüşebiliyorsanız online işlemlere girsin abonelik sözleşmesi var orada bayi vs kim aktif etti ise tüm bilgiler mevcut kaşeli abonelik sözleşmesi var rica edin oradan pdf


    Teşekkürler ama bunun bize pek bir faydası olacağını sanmıyorum zaten anladığımız kadarıyla (nasıl oluyorsa? bayi bu işi yapan o da nasıl ve ne hakla bunu yapabiliyorsa göreceğiz)

    İşte en son bugün konuştuk o kişiyle iyi niyetli birine benziyordu ama kim bilebilir ki... Sonra işte son olarak kullanmayım madem artık dedi, ben biraz açık bırakın sizi Avea ararsa gerekenleri iletirsiniz dedim ama kimse aramamış dediğine göre ve dediğine göre de o da görüşmüş birkaç yerle.

    Zaten bunu o kişinin yapmasına ne gerek var, Türk Telekom-avea bilmiyor mu takip etmiyor mu kimin ne yaptığını!..

    Evet aslında tam anlamıyla herkes bihaber kendi içlerinde bile, hiç uzatmayım tüm diğer şeyleri anlatmaya kalksam ne kelimeler ne zamanım yeter...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 22 Nisan 2016; 20:42:51 >




  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Avea bu sağı solu belli değil daha sistemleri bile düzgün değil neyse de numara belli nasılsa arayın kişiden rica edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Avea bu sağı solu belli değil daha sistemleri bile düzgün değil neyse de numara belli nasılsa arayın kişiden rica edin

    Evet dediğim gibi "açarsa" ve "anlayıp yapabilirse" ve de imkanı varsa söylerim ama bunun bizim için herhangibir veri oluşturacağını ve şu an için bir faydası olacağını sanmıyorum, eğer iş yargıya intikal ederse ozaman bir ihlal var mı yada tamamen bir yanlışlık mı ( ki o da nasıl oluyorsa?!) ozaman ancak ortaya zaten çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 22 Nisan 2016; 20:54:31 >
  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Yapamazsa *952# den şifre alsın siz yapın en azından şuan ki kişi nasıl almış hangi bayi kim nasıl açmış hattı öğrenirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Yapamazsa *952# den şifre alsın siz yapın en azından şuan ki kişi nasıl almış hangi bayi kim nasıl açmış hattı öğrenirsiniz

    teşekkürler dediğim gibi açarsa denerim anlatmayı, zaten yasal bazı birimlere başvuru yaptık onlar da inceleyecektir ama tabii bizim de görmemiz iyi olabilir
  • Hayır hattı başkasına satma nasıl olabilir bilemiyorum hat halen benim üzerimde, zaten Türk Telekom hattınız açık diyor, iyi de kullanan ben değilim bir başkası dedim ben de ilk aradığımda...

    Biz hattımız açılacak restart yapalım arasıra gelir derken (ki son söylenen buydu) bir bakıyoruz ertesi gün bir başkası kullanıyor hattı gerçekten inanılmaz değil mi? Bu ülkede bazı insanlar nasıl para kazanıyorlar nasıl iş yapıyorlar anlam veremiyorum, bir de sözde acil olarak işaretlendi iyi ki acil acil olmasa demek ki nolacaktı?!

    Durduk yere hattı kapatırlar niye noldu deriz anlamsız ve asılsız gevelerler,
    sonra bekleyin haber edeceğiz derler, bekleriz hatta yazarız günler sonra dayanamayıp sonra bir bakarız ki bu kez tamamen kapatmışlar,
    daha sonra yasal birimler görüşmeler vs sonunda günler sonra ararlar hattınız açıldı ve içinde 74,09 TL bakiyeniz tanımlı derler,
    iyi en azından bitti bu iş diye seviniriz,
    ama sonra ertesi gün bir bakmışız ki benim hattımı bir başkası kullanıyor!

    Yani böyle insanlara böyle kurumlara nedir ki? Aslında çok şey denir de...

    Zaten dediğim gibi bu artık tabiri caizse suyu çıkan meseleyi, gerekli yasal yolların tümüne taşımayı düşünüyoruz kim sorumluysa ortaya çıksın, bu kadar da olmaz dedirttiler her seferinde tebrikler!..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 22 Nisan 2016; 21:43:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djcool

    Gerçekten inanılmaz. Ben de şikayet ettiğimde arayıp hattınızı aktif hale getirdik demişlerdi ama getirilmedi aynı şekilde. Daha önceki mesajlarımda bahsettim sanırım. Sizin olay çok acayip. 2 günde bir yeni bir şikayet yazarım btk'ya yerinizde olsam.

    Evet biz de zaten hiçbir anlam veremedik, nasıl alakbullak olduğumuzu anlamışsınızdır ve tahmin ediyorsunuzdur sanırım

    ve evet şuan için BTK ve BİMER'e tekrar ilettik durumu ve dediğim gibi yargıya intikalini de düşünmekteyiz, çünkü çok ciddi bir durum
  • Türk Telekomda orman kanunları gecerli devlet göz yumuyor bunlara..Zaten ddvlet ortaklı.
    Biraz şehre inip medeniyet bulim diyenlere Turkcell önerilir..diğerleri kafasîna göre sehir eşkıyası..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc

    Türk Telekomda orman kanunları gecerli devlet göz yumuyor bunlara..Zaten ddvlet ortaklı.
    Biraz şehre inip medeniyet bulim diyenlere Turkcell önerilir..diğerleri kafasîna göre sehir eşkıyası..

    headkoc anlıyorum sizin de muhtemelen kızdığınız bir durum söz konusu olabilir ama ben hiçbir firmayı karalamak kötülemek istemem yalnız tüm süreç başından sonuna her yanıyla kabul edilemez! Kabul edilemez yanı bir yana zaten bunlar kanun nezninde de suç !..

    Evet halen ve çok uzun zamandır kullandığımız Turkcell ve Vodafone'da hiç böyle bir durum olmadı, ister istemez çok kişinin aklına haliyle neden Türk Telekom (avea)'da böyle şeyler oluyor olabiliyor diye geliyor

    Meseleyi başından sonuna neresinden bakarsanız bakın; akılalmaz derecede absurd, yakışıksız, lakayıtça ve üstüne hak ve kanun ihlalleri... Bu durum Türkiye'nin böyle büyük firmalarından birine gerçekten hiç yakışmıyor

    Hadi yine iyi niyetle yaklaşalım diyelim yine, "bir yanlışlık olmuştur diyelim" ,
    ama başta ilk yapılan zaten tam bir komedi açıkça kanun ve hak gaspı, durduk yere kimsenin hattını kapatamazsınız, herhangibir aykırı durum var ise bunu ispatla mükellefsiniz ,
    sonra ilgili BTK ve BİMER ..vs sonrası; - tamam hattınız açıldı, bakiyeniz 74,09 TL tanımlı, aktivasyon da birkaç saate olur - denildi ,
    peki sonra ertesi gün hattımı bir başka şahsın kullandığı görüyorum!
    hemen müşteri hizmetlerini arıyoruz tabii ki afallamış bir halde,
    ama aradan saatler geçiyor hatta gün ve tekrar arıyoruz "hani acil olarak işaretlemiştiniz" diyoruz, hep basmakalıp üslup ve sanırım hala da birşey yapmamışlar

    yani "bu kadar yanlışlıklar silsilesi" (nasıl oluyorsa artık) bir araya gelmiş olabilir mi? ve de diyelim geldi bunu en kısa zamanda düzeltmek ve açıklığa kavuşturmak sizin yükümlülüğünüzde...

    Bakalım haftaya durum ne gösterecek ama gerçekten artık çok ama çok sıkıldık bu meseleden ve sinirlerimiz son durumla artık iyice yıprandı, eğer BİMER yada BTK tarafından bir yaptırım, inceleme, soruşturma... olmazsa
    (çünkü son durum dediğim gibi çok ciddi hattımı bir şahıs kullanıyor, bu yüzden tarafımıza doğacak istemediğimiz, suç teşkil edecek, yükümlülük oluşturacak durumlar olabilir)

    biz de buna göre konunun yargıya intikalini sağlayacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 23 Nisan 2016; 19:48:27 >




  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Koskoca kurum köşebaşındaki işportacı gibi hareket ediyor gerçekten de.

    Başka birine sizden habersiz kullandırılan hattınızın sim kartını eski bir telefonda falan takılı tutup, hattı aranmaya açık pozisyonda tutmuyor muydunuz acaba? Sim kart öyle boşta ve kenarda mı duruyordu aylarca?
  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Hazırkartlar genelde lira yüklenmediğinde kapanır bu da 6 ay aktif 3 ay pasif toplam 9 aylık süreçte lira yüklemesi yapılmadığında olur.
    Diğer bir durum ise avea'nın belirli kuralları vardır. Mesela vodafone usulsuz kullanım sonucu kapatılan hatlar vardır. Nedir bu aradıkça usulsuz TL kazanımı yani ceparan kampanyası gibi. Avea ne çeşit bir yasak var bilemiyorum.
    Diger bir durum ise hattın başkasına ait olup durumu farkettip kapatırmasıyla olur.
    Bir de savcılık yoluyla kapanır.
    Bayinin evrakları genel merkeze eksik göndermesinden
    Yada evraklarda sahteciliğin farkedilmesi durumunda kapanır.
    Bunların harici kapama söz konusu olamaz.,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 24 Nisan 2016; 10:27:05 >
  • headkoc H kullanıcısına yanıt
    Senin dediğin durum şu Turkcell harici diğer operatörler çağrı merkezleri taşeron firmalardır. Bu gibi yerlerde firmalar çok çağrı alıp para kazanmaya bakar. Müşteri memnunyeti düşünmezler. Aldıkları eleman vasıfsız ve 2 haftalık eğitim ile çağrıya çıkarılırlar. Karşınıza gelen müşteri temsilcisi size saçma sapan cevaplar vererek çağrıyı sonlandırmak ister olay bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-1938

    Senin dediğin durum şu Turkcell harici diğer operatörler çağrı merkezleri taşeron firmalardır. Bu gibi yerlerde firmalar çok çağrı alıp para kazanmaya bakar. Müşteri memnunyeti düşünmezler. Aldıkları eleman vasıfsız ve 2 haftalık eğitim ile çağrıya çıkarılırlar. Karşınıza gelen müşteri temsilcisi size saçma sapan cevaplar vererek çağrıyı sonlandırmak ister olay bu.

    Vodafone ve Türk Telekom faturayı keserken avukata verip icrayla uğraştırırken hiç Taşeron değil gayet net 1.elden hizmet hizmete geçiyorlar..

    Bunlara tövbe ettim Şehir Eşkıyası gaspçı böyle olur işte Sorun sıkıntı olduğunda banane Para almaya gelince ver paramı..
  • Bakın saygıdeğer arkadaşlar, mesele bazılarınca tam anlaşılmadı sanırım madem sordunuz "tekrar" kısaca anlatmaya çalışayım

    Mevzu bahis TürkTelekom (Avea) hattımı 7 seneyi aşkın kullanmaktaydım, yalnızca son zamanlarda bu operatörü çok aktif kullanmadığmızdan, kapanmaması için yalnızca TL yüklemesi yapıyorduk. Yukarda da ısrarla ve defalarca belirttiğim gibi, söylenilen "usulsuz yurtdışı arama" tamamen asılsız ve yanlış/yalandır. Zaten hat süresiyle de ilgili bir sorun yoktu -yani hiçbir süre aşımı vs-

    ve evet tabii ki bu hat telefonumuzdaydı devamlı (bir telefonum çift SIMli zaten), yalnızca dediğim gibi çok aktif kullanım söz konusu değildi son zamanlarda. Özetle süre yada usulsuzlükle alakalı hiç bir müdahilimiz yada sorunumuz, sorumluluğumuz hiç olmadı.

    Durum böyleyken sebepsiz durduk yere kimsenin hattını kapatamazsınız ve bakiyesine el koyamazsınız, varsa aykırı bir durum bunu ispatla mükellefsiniz, yoksa bu kanun ve hak gaspıdır!
    (Zaten yine dediğim gibi BİMER ve BTK sonrası, avea müşteri hizmetleri/genel müdürlük birkaç defa arayarak hattımızın açıldığını ve bakiyemizin 74,09 TL olarak tanımlı olduğunu söylediler son olarak... yani aykırı bir durum olsa son görüşmemiz bu şekilde olmaz.)

    Şimdi "1881-1938" nickli arkadaşın söylediklerinin diğer kısmına da değineyim, hat şu an "daha önce de defalarca" dediğim gibi benim üzerimde zaten müşteri hizmetleriyle bunu konuşmamızda da epey afalladık "hattınız açık beyefendi şunu almışsınız" vs dendi; e dedim benim hattımı şu an başka bir şahıs kullanıyor, sonra -sizin hattınız aynı dediğiniz gibi telefonunuzda mı- diye sordular tabii ki dedim;

    "dün akşam genel müdürlüğünüzden bir yetkilinin hattın açıldığını ve bakiyemizin tanımlı olduğunu ve de birkaç saate en geç açılacağını söylediklerini" söyledim ben de...

    Zaten biz de bu yüzden saatlerce telefonun aç-kapa yapıyorduk niye gelmiyor hala hat diye...

    Kısacası bu 2.kısmın da özetiyle; -hattınız açıldı, bakiyeniz tanımlı, aktivasyon için restart yapın- derken ertesi gün hattımın bir başkası tarafından kullanıldığını görüyorum

    Bir bankaya kredi kart yada hesap bilgilerimizi birileri kullanıyor derseniz, banka hemen inceler ve hesabı-veri akışını-transferi durdurur/kapatır, ama ne hikmetse (sözde acil olarak işaretlenmişti) Türk Telekom- avea üzerinden saatler hatta günler geçmesine karşın hala bir işlem yapmışa benzemiyor, bundan doğacak herhangi sorumluluk Türk Telekom ve o şahsa aittir bunu da bir kez daha buradan belirtelim.

    Son olarak tüm konuyu yine aynı şeyi tekrar söyleyerek özetliyorum;
    Meseleye başından sonuna neresinden bakarsanız bakın; akılalmaz derecede absürd, yakışıksız, lakayıtça ve üstüne hak ve kanun ihlalleri... Bu durum Türkiye'nin böyle büyük firmalarından birine gerçekten hiç yakışmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 24 Nisan 2016; 22:57:51 >




  • Tekrar merhaba. Konudaki son durum şöyle oldu;

    Bu akşam şansa bir kapa-aç yapayım bakalım dedim, (çünkü hala kimse konu hakkında bir bilgilendirme, bildirimde bulunmadı) bir baktım ki hatta sinyal geliyor, açılmış, aktif...

    Yalnız şimdi işin "yine" absürd ve hoş olmayan kısmına gelirsek, hattımızdaki 74,09 TL olan bakiyemiz yok! Hattımı kullanan kişi geçtiğimiz günlerde içini neredeyse boşaltmış. 9 TL kadar konuşma bakiyesi + internet paketi alınmış kalan MB, GBlar vs neyse orasını dinlemedim bile...

    Pek tabii ki hemen Türk Telekom (avea) müşteri hizmetlerini aradım, hattımı başkası kullanıyor olduğu zamandaki bakiye yani kullanılmış olan bir hesap olduğunu ilettim "yine". Zaten bunları günlerdir biliyorlar ama hala kimse dediğim gibi aramadı bile, ben dediğim gibi şansa gördüm tekrar aktif edildiğini.

    Yani biri olsa diğeri olmuyor, baştan beri bu kaçıncı tuhaflık gerçekten bıktık artık!... Bu kez nasıl olduysa aktifliği sağlamışlar ama bakiyemizin başkası tarafından kullanılmış hali gözüküyor hala...


    Durduk yere insanların başı nasıl ağrıtılır, nasıl zamanları çalınır, nasıl kanun hak ihlalleri yapılır baştan sona birbirinden acayip bir süreç; sizin gibi biz de hayretle izliyoruz.

    Neyse birkaç gün daha bekleyeceğiz bakalım (bu kez acil denilmedi, -hoş denildiğinde de acil bir işlem yapılmamıştı ya- bu kez 48 saat gibi bir ifade kullandı görevli) ona göre artık "başka bir şey de çıkmazsa başımıza tabii", artık biz de ona göre hareket edeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 27 Nisan 2016; 0:46:39 >




  • Konuyu tamamen okuyamadım çünkü çok uzun ve vakit az. Bu sebeple birkaç öneri yapacağım.

    - Yeni hat alacaklar hatlarını mutlaka Türk Telekom ana grup mağazalarından alsınlar. Yandaki liste dışında bulunan mağazalardan hat almayın ve numara taşıma yapmayın.https://www.turktelekom.com.tr/destek/Sayfalar/ofis-ve-bayi-arama.aspx

    - Doğu illerinde maalesef bazı bayiler hatları olur olmaz kişilere kullandırabiliyor. Açık hat artık yasak olduğu için çok az kullanılan veya hiç kullanılmayan hatları, hat hareketine bakarak tespit ediyorlar ve bunları art niyetli kişilere kullandırabiliyorlar. Kullandırdıkları kişiler forum için sıkıntı yaratacağından açık olarak yazmıyorum, anlayan zaten anlamıştır.

    - Türk Telekom hattın hangi ilden kullanıldığı rahatlıkla tespit edecektir. Normalde hattı hemen kapatması gerekir ancak hattı yasa dışı kullanan kişi takipteki bir kişiyse o hat kapatılmaz ve soruşturma devam ederken hattın asıl sahibine bilgi verilmez. Bu durumda bir hatta sahipseniz size geçiştirme cevaplar vereceklerdir. 3 operatör içinde durum böyledir.

    - Operatör size yardımcı olmuyorsa BTK'ya şikayet edin, o zaman ilgilenmek zorunda kalırlar.https://sikayet.btk.gov.tr

    - 4-5 yıl önce herkesin kimlik bilgisi çalındı ve birkaç hafta önce bir internet sitesinden herkesin bilgileri yayımlanmaya başladı. Bu sayede bayiler art niyetli olmasa bile o kimlik bilgilerini kullanan adınıza sahte kimlik hazırlayabilir ve o kimlik bilgileri ile bayiye gidip sim kart değişimi diyerek sizin hattınızı kullanmaya başlayabilir.

    - Türk Telekom'da eğer işlem yapacaksanız kayıtlara geçmesi açısından web sitesinden işlem yapın. 10 gün içinde ilgili birim geri dönüş yapacaktır. Mobil kısım için şikayethttp://www.avea.com.tr/web/hakkimizda/TuketiciSikayetleri

    - Eğer durumunuz acil ise ve hattınızın çalıştığını düşünüyorsanız operatörün müşteri hizmetlerinin kayıp / çalıntı hat departmanına bağlanmaya çalışın. Bu departman ayrıdır ve müşteri hizmetlerinden çok daha fazla yetkiye sahiptir.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.