Şimdi Ara

Türk Telekom (Avea) rezalet ötesi !..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
3
Favori
4.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 8 Nisan 2016; 23:11:01 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf


    Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.


    burda türk telekomun savunucuları çok seni şimdi topa tutarlar şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134

    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf


    Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.


    burda türk telekomun savunucuları çok seni şimdi topa tutarlar şimdi
    quote:

    Orijinalden alinti: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alinti: ewlf


    Konuyu sikayetvar.com üzerinden kisa da olsa anlattim yayinlanmasini bekliyorum. Ama bu platformda da ayrintili sekilde anlatma geregini duydum.

    6 yili askin süredir kullanmakta oldugum Avea (yeni adiyla Türk Telekom) hattim ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis disi birakildi; bunu müsteri hizmetlerine sordugumuzda ise usulsüz yurtdisi arama gibi anlamsiz ve asilsiz bir ifade kullanildi, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konusmamiz sonrasi bunun asilsiz ve yanlis oldugunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapildigindan arkasindaki ifadeler saniyoruz ki tam olmadigindan, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarini söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandir bu operatoru aktif olarak kullanmadigimizdan, birakin yurtdisi için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadigimizi belirttik, ayrica hat tasima vs soruldu bunun da olmadigini söyledik; ki zaten tüm bunlar, onlarin kayitlarinda mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattimiz açildi ne de bir bilgilendirme yapildi. (web üzerinden uyarmamiza ragmen)

    Biz hattimizin açilacagini ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattin kapatildigini gördük. Inanilmaz bir saskinlik ve sinirle tekrar müsteri hizmetleri aradik ama durumu bastan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldik ve en son güya daha ayrintili bilgi verecek, ilgilenecek kisi olan genel müdürlükten birine aktarildik. Ama bu kez saskinligimiz ve sinirimiz büsbütün artti.

    Söyle ki;
    "hattimizin neden açilmadigini ve bilgi verilmedigini" sordugumuzda telefondaki kisi, yine ayni seyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymis" dedigimizde de "bunu yapamayacaklarini" söylediler.
    (ki belirttigimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmiyoruz, yalnizca kapanmamasi için TL yüklemesi yapiyorduk)

    "e dedik nasil böyle birsey olabilir?! birakin yurtdisini yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanilmadigini" söyledigimizde " o zaman ondan kapatilmistir" gibi inanilmaz saçma bir ifade kullandi.
    Ben de " siz o zaman az kullanilan hatlari böyle istediginizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayip sorsaydiniz" gibi daha da lakaytça bir cevapla karsilastim.
    Yukarida ilk olarak belirttigim ve onlara da söyledigim gibi zaten "biz sizi arayacagiz" diye söylenmisti.

    Sonra "bunun sebebini bize açiklamak zorundasiniz" diye israrla ve defalarca vurguladim ama hiç bir net açiklamada bulunmadilar.

    Sonra bu konusmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hatti tekrar açtirabilecegimiz" söylendi
    Saniyorum bunun ücretini de biz karsilasayacaktik nasil bir is ve nasil bir mantiksa!
    Dedim ki; "peki hattimizi tekrar açtirdigimizda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanimli olacak mi?"
    Telefondaki kisi ise " hayir kapatildigi için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmus bir halde " hattimi sebepsiz, anlamsiz ve asilsiz bir sekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtirmak zorundayiz ve neden bakiyelerimiz sifirlaniyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açiklamada bulunmadilar...

    Bunun üzerine gerekli yasal islemlere basvuracagimizi söyleyerek telefonu kapattim.

    Saniyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir sekilde yine hiç bir açiklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspinin bilinmesi için elimizden geldigince duyurulmasini saglayacagiz ve basta savciliga suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diger diger yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun arastirilmasini ve adaletin yerini bulmasini bekleyecegiz.


    burda türk telekomun savunuculari çok seni simdi topa tutarlar simdi



    Durum hemen hemen tüm ayrıntıları ile böyle asi_genc6134

    Kimin neyi savunduğu benim için önemli değil; önemli olan adaletin yerini bulması ve bu hak gaspının ve de eğer hakkımız teslim edilmezse de çok kişi tarafından bilinmesi...

    Firmanın adının sanının ne önemi var, bizim durduk yere sinirlerimizi harap etmeye, günlerce bekletilmemize ve üstüne resmen gaspedercesine böyle bir tutum ve uygulamada bulunmaya kimsenin hakkı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 9 Nisan 2016; 0:20:53 >




  • Çok haklısın konunda seni destekliyorum
  • E devletten bak o para senindir yeni turk telekom hat aldığında yada açıldığında hattına yüklenir

    Sikayetvar eni iyi çözüm yolu geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    E devletten bak o para senindir yeni turk telekom hat aldığında yada açıldığında hattına yüklenir

    Sikayetvar eni iyi çözüm yolu geçmiş olsun
    teşekkürler arkadaşlar ama hiç sanmıyorum ne Türk Telekom'un ne de sikayetvar'ın herhangibir müdahalede bulunucağını yada durumu neticelendireceklerini...

    not: Türkçe karakter sorunları oluşuyor ne yaptıysam, font değiştirdim olmadı tekrar düzenledim içeriği olmadı bir süre sonra yine bozuluyorlar; daha önce hiç böyle bir sorun olmuyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 9 Nisan 2016; 0:35:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reyes_19

    Sikayet varda benimde tt ile 2 sikayet formu olusturmustum 2 sinede bakmadilar pek ise yaramiyor orasi btk yolun acik basvur konusmalar kayitli nasil olsa olumlu yada olumlu sonuclanir

    evet yazık ki sikayetvar gibi yerler ancak kısıtlı ölçüde sesinizi duyarmaya yarıyor ve neredeyse çoğunluğu ya cevapsız ya da geçiştirme cevaplarla kalıyor

    BTK ise ayrı konu kimi kime şikayet edeceğiz meselesi ondan ise neredeyse hiç bir bekletimiz yok diyebilirim, memleketim ne halde daha bunlar bir kısmı, keşke her kurum her firma her kişi işini etikle, ahlakla, hakkıyla yapsa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 9 Nisan 2016; 0:59:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reyes_19


    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf

    quote:

    Orijinalden alıntı: reyes_19

    Sikayet varda benimde tt ile 2 sikayet formu olusturmustum 2 sinede bakmadilar pek ise yaramiyor orasi btk yolun acik basvur konusmalar kayitli nasil olsa olumlu yada olumlu sonuclanir

    evet yazık ki sikayetvar gibi yerler ancak kısıtlı ölçüde sesinizi duyarmaya yarıyor ve neredeyse çoğunluğu ya cevapsız ya da geçiştirme cevaplarla kalıyor

    BTK ise ayrı konu kimi kime şikayet edeceğiz meselesi ondan ise neredeyse hiç bir bekletimiz yok diyebilirim, memleketim ne halde daha bunlar bir kısmı, keşke her kurum her firma her kişi işini etikle, ahlakla, hakkıyla yapsa...


    Oyle dusunme benim btk ile isim olmadi ama bimere isim dusmustu askerdeyken bazi komutanlari sikayet etmistim ise yaradi
    Hem kaybedecek neyin varki buraya yazdigini kopyala yapistir zamanini bile almaz

    teşekkürler reyes_19

    Zaten avukatımızla görüştük, tüm yasal yollara başvuracağız gibi görünüyor. Zaten tüm bu maddi meseleler kısmı bir yana bunlar çok da önemli olmayan şeyler ama bu durduk yere sinirlerimizin harap edilmesi, zamanımızın çalınması ve hakkımızın gaspedilmesi asıl bizi üzen durum...

    Yazık gerçekten çok yazık!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 9 Nisan 2016; 5:21:24 >




  • Turkcell disindaki firmalara hazirkart konusunda guvenmiyorum fatufalidada sadece tt ve turkcell e guveniyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlreadyTR -- 9 Nisan 2016; 13:24:27 >
  • Btk ya şikayette bulunun

    Ayrıyetten en ucuz operatör olduklarından mıdır nedir müşterilerine varoş semt bakkalı kıvamında yaklaşım sergiliyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemrek -- 9 Nisan 2016; 13:34:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemrek

    Btk ya şikayette bulunun

    Ayrıyetten en ucuz operatör olduklarından mıdır nedir müşterilerine varoş semt bakkalı kıvamında yaklaşım sergiliyorlar
    hocam yine en iyi sonucu alacağınız yöntem, BTK'ya başvurmaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf


    Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.


    burda türk telekomun savunucuları çok seni şimdi topa tutarlar şimdi

    Sen de Vodafone savunucususun. Peki bi farkınız yok. ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurcuHale

    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf


    Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.


    burda türk telekomun savunucuları çok seni şimdi topa tutarlar şimdi

    Sen de Vodafone savunucususun. Peki bi farkınız yok. ;)

    Ben hiç bir operatörü karalamam burda memnun değilsem baska operatöre geçerim
    Ben zamanında ttnet kullandım hiç memnun olmadım ama bi kere burda gelip ttnetı karalamadim burda show yapmanın anlamı yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurcuHale

    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf


    Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.


    burda türk telekomun savunucuları çok seni şimdi topa tutarlar şimdi

    Sen de Vodafone savunucususun. Peki bi farkınız yok. ;)

    Israrla tekrar söylediğim gibi;

    Kimin neyi savunduğu benim için önemli değil; önemli olan adaletin yerini bulması ve bu hak gaspının ve de eğer hakkımız teslim edilmezse de çok kişi tarafından bilinmesi...

    Firmanın adının sanının ne önemi var, bizim durduk yere sinirlerimizi harap etmeye, günlerce bekletilmemize ve üstüne resmen gaspedercesine böyle bir tutum ve uygulamada bulunmaya kimsenin hakkı yok

    Not : Şu an için BTK, Bimer , sikayetvar...gibi birçok yere başvurumuzu yaptık eğer durum sonuçlanmazsa diğer yasal yollara da başvuracağız. Tekrar söyleyeceğim gibi, tüm bu maddi meseleler kısmı bir yana bunlar çok da önemli olmayan şeyler ama bu durduk yere sinirlerimizin harap edilmesi, zamanımızın çalınması ve hakkımızın gaspedilmesi kabul edilemez !..




  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Hatti taşi bakiyen iade olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurcuHale

    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf


    Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.


    burda türk telekomun savunucuları çok seni şimdi topa tutarlar şimdi

    Sen de Vodafone savunucususun. Peki bi farkınız yok. ;)

    Ben hiç bir operatörü karalamam burda memnun değilsem baska operatöre geçerim
    Ben zamanında ttnet kullandım hiç memnun olmadım ama bi kere burda gelip ttnetı karalamadim burda show yapmanın anlamı yok

    Burada show yapan sensin. Biz memnuniyetsizliklerimizi bildiriyoruz sadece. Ama senin yaptığın ise Kimsenin4g'simden memnun kalmadığı bir operatörü sanki en iyi operatörmüş gibi gösterme çabaları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: köfteciŞakir

    Hatti taşi bakiyen iade olsun.

    Hattı taşıma ile bakiyeler tanımlı olabilir mi? Türk Telekom (avea) bile olmaz diyebilecek kadar bir haksızlığa sebep olacakken, diğer operatörlerde böyle bir tanımlama yapılıyor olabilir mi?
    Bilgisi olan varsa memnun olurum hiç tereddütsüz taşırım (ancak Vodafone'a çünkü diğer hattım Turkcell) mümkünse bu durumda...

    Ayrıca lütfen ricam konuda kişisel yada firmasal polemiklerde bulunmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 9 Nisan 2016; 23:31:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurcuHale


    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: BurcuHale

    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: ewlf


    Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.

    6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından, yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.

    (Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)

    Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)

    Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.

    Şöyle ki;
    "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve
    "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler.
    (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)

    "e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı.
    Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.

    "Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım.
    Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.

    Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.

    Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi
    Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa!
    Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?"
    Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi.
    Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...

    Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.

    Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.


    burda türk telekomun savunucuları çok seni şimdi topa tutarlar şimdi

    Sen de Vodafone savunucususun. Peki bi farkınız yok. ;)

    Ben hiç bir operatörü karalamam burda memnun değilsem baska operatöre geçerim
    Ben zamanında ttnet kullandım hiç memnun olmadım ama bi kere burda gelip ttnetı karalamadim burda show yapmanın anlamı yok

    Burada show yapan sensin. Biz memnuniyetsizliklerimizi bildiriyoruz sadece. Ama senin yaptığın ise Kimsenin4g'simden memnun kalmadığı bir operatörü sanki en iyi operatörmüş gibi gösterme çabaları.

    Memnun değilsen geç başka operatöre
    Zorlamı tutuyorlar seni dur operatör de
    Karalamanin anlamı yok
    Her operatör için bu geçerli
    Kim beğenmiyorsa bi operatörü başka operatöre geçer kural budur




  • asi_genc6134 kullanıcısına yanıt
    Bizim memnuniyetsizliğimizi bildirmemizi sen karalamak olarak algılıyorsan bu bizim sorunumuz değil.
    Bir insan para ödediği şirketi neden savunur cidden anlam veremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djcool

    Aynısını ben de yaşadım. Standart tarifede olan kullanmadığım, 2 senedir kapanmasın diye lira yüklediğim bir Avea hattım var, yeni adı Tt. Hat 10 seneyi aşkın süre kullanıldı bu arada. Geçen sene Ağustos ayında bir kaza geçirdim ve uzun süre hattı açamadım, ilgilenmedim. Aralık ayında 270 gün geçmiştir yükleme yapmadan, hat kapanmıştır diye düşünerek açtım. Sim kart aktif değil yazıyordu. Müşteri hizmetlerini aradım, amacım tekrar numarayı nasıl geri alabilirim diye sormaktı. Ama bana hatta bir sorun yok açık dediler, olamaz dedim, sim kartınız arızalanmıştır dediler, en son Kasım ayında yükleme yapmışsınız zaten kapanmaz hattınız 270 gün geçmediği için dediler. Ben de çok uzun süredir yükleme yapmadığımı söyledim. En son yüklediğimde 39 lira vardı. Bunu bitirmişler, üstüne 20 lira yüklemişler, son olarak 10 kuruş varmış. Ben de hattın benden habersiz şekilde kullanıldığını hemen geçici olarak servis dışı bırakılmasını istedim. Sonradan öğrendim ki uzun süre kapalı kalan hatları bazı bayiler yeni sim kart çıkararak kullanıyor. Biliyorum savcılığa suç duyurusunda bulunmam gerekiyordu ama ihmal ettim, umarım ileride yasa dışı bir kullanımdan dolayı başım derde girmez.

    Neyse, BTK 'ya şikayet mesajı yazdım, 2 hafta sonra aradı Avea ve haklı olduğumu, 39 liramın hatta yüklendiğini ve sim kartımın aktif edildiğini söylediler. 1-2 gün sonra hattı kontrol edebildim ama hala sim kart aktif değil yazıyordu. İşlerinden dolayı ihmal ettim, 1,5 ay sonra falan artık yeter uğraşamıycam deyip bir bayiden 8 lira karşılığında yeni bir sim kart aldım. Kimlik fotokopisi verdim. Hemen aktif edildi hattım açıldı. 4-5 gün sonra hatta sinyal olmasına rağmen gelen ve giden aramalara kapatılmış olduğunu gördüm hattın haber bile vermeden. Müşteri hizmetlerini aradım, genel müdürlüğe aktardılar oradan da daha önce mağduriyet yaşamışım şimdi tekrar sim kart değişince ondan kapatmışlarmış. Hattı benim kullandığıma dair imzalı dilekçe, kimlik fotokopisi, aldığım sim kartın resmini falan Fax gönderecekmişim. Ben de kimlik fotokopisi verdim zaten, Fax falan arayamam ben deyip hattımın açılmasını talep ettim. Yok dediler. İnat ettim yine BTK 'ya şikayet yazdım okkalı bir şekilde. 20 gün falan geçti böyle. Bi bakayım hatta ne oldu acaba dedim, o da ne hat tamamen kapatılmış. Yine müşteri hizmetlerini aradım, müdürlüğe bağladılar, istenen belgeleri göndermedim diye kapanmışmış. Sahte belge ile sim kart değişikliği yapılırken aklınız neredeydi, şimdi kimlik fotokopisi karşılığında gerçek sahibi sim kart değiştiriyor hattı iptal ediyorsunuz dedim, adını aldım temsilcinin ve dava açacağımı belirttim. Aynı şekilde tekrar BTK 'ya şikayet yazdım ama bu sefer çok ağır yazdım, dava açacağımı yineledim. Ertesi sabah aradılar, sim kartın üzerindeki rakamları okuttular, sinirli bir şekilde bu konuyu baştan anlattım, haklısınız dediler ve 1 saat içinde 39 lira yüklenmiş halde hattı aktif ettiler.

    Btk'ya mutlaka şikayet yazın. Kullanmadığım bir hat olduğundan rahat davrandım, kapanırsa kapansın dedim ama haber bile vermeden hattı kapatmaları prestij meselesine dönüştü. Dava açıcaktım gerçekten. Sen kimsin Türk Telekom bana ait bir hattı haksız bir şekilde kapatıyorsun? Hala pişmanım savcılığa ilk seferde gitmediğim için ama konu şimdilik kapandı.

    Paylaştıkların için çok teşekkürler djcool

    Ama durum şu ki, bizim durumumuzda hiç bir müdahale, uygun olmayan durum vs yoktu, durduk yere böyle bir şey söylendi ve anlattığımız gibi açıklama istedik hiçbir açıklamada bulunamadılar ve de hiçbir şekilde ispat etmediler aksine geçiştirmeye çalışıp sanki oldu bittiye getirmeye çalışıyorlardı. Bakalım BTK, BIMER ... bu konuda neler yapacak? Gerçekten tam bir trajikomedi, "durduk yere" insanların sinirlerini altüst etmeleri, zamanlarını çalmaları, hattını kapatmak ve içindekileri de iptal etmek (o gün öyle söylendi son olarak) bu kadar kolay mı ?! Bu tam anlamıyla kanun ve hak gaspıdır !..

    Not: BurcuHale ve asi_genc6134 lütfen gerçekten "tekrar" rica ediyorum, lütfen konuda kişisel ve firmasal polemiklerde bulunmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 10 Nisan 2016; 5:17:15 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.