Şimdi Ara

Türk Telekom e-sim etkinleştiriliyor sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 15 Pro Max telefonumda e-sim almak için genel müdürlük şubesine gittim. Qr kod okuttuk ve etkinleştiriliyor yazısında kaldı. 1 saat civarı böyle kaldıktan sonra Türk Telekom şubesi ile görüşün uyarısı verdi. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda e-sim gözüküyor sorun yok dedi ama e-SIM’e geçmeden önceki fiziksel kart hala çalışıyor başka bir telefona taktığımda. E-SIM’e geçmeme ragmen şebeke gelmiyor diğerinde. Ama fiziki kartta hala çalışıyor.


    BTK’yı aradım sorun yok hattınız imei ile eşleştirilmiş bir sorun yok diyor.



    iphone kullanıp da e-sim eklerken “etkinleştiriliyor” yazısında kalanlar nasıl çözebildi? Yardımcı olabilir mi?




  • Başka bir şubeye giderek yeni qr kod ile sorunu çözdüm.
  • Artık internetten numara taşıma, yeni hat alımı ile e-SIM’e geçiş yapılsa güzel olacak, bu hattın amacı da bu zaten.

    Hattınız hayırlı olsun hocam
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • onuryildirim kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam aynı sorunu bende yaşıyorum siz qr kodu fiziki olarak mı teslim aldınız yoksa onlar pc den yani sistemden okutup öyle mi hallettiler sorunu

  • Janci J kullanıcısına yanıt
    2 ayrı şubede de bilgisayardan okuttular qr kodu.
  • Türkiye'de e-sim olayı şaka gibi bir şey. Hiçbir faydası yok ve amacını da anlamış değilim zaten. İnsanların e-sim tercih etmesi için BAYİYE gitmemesi gerekiyor. Numara taşımak veya hat satın almak istediğim operatörün internet sitesine girip birkaç işlem sonunda QR kodunu okutup hattı açtırabiliyor olmam gerekiyor, e-sim için neden şubeye gideyim? Telefon değiştirirken taşıması ayrı bir dert yine şubeye gitmek gerek falan ... beni dertten kurtarıp hayatımı kolaylaştırması gereken e-sim hayatımı daha da zorlaştırıyor Türkiye'de.

  • Yurtdışından alınmış kayıtlı telefonumda Vodafone fiziksel sim kart çalışıyordu. Bugün Turkcell e-sim'e geçti. Turkcell Wifi çalışıyor ama hat etkinleştirilmiyor. Saatler geçti, birkaç kez e-simi silip yeniden ekledim ama olmadı. Kayıt sırasında iki imei'de kaydetmiştim. E-sim'in sim1 ya da sim2 de çalışması bir fark yaratıyor mu ?

  • TurkishByte kullanıcısına yanıt
    Kayıtlı cihazlarda operatör değişikliğinde hemen aktif olmuyor şebeke, sabaha düzelmiş olur ara ara uçak moduna alıp kapatın sabah yine gelmemişse btkyı arayıp geçiş yaptığınızı söyleyin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.