Şimdi Ara

Türk Telekom e-sim etkinleştiriliyor sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 15 Pro Max telefonumda e-sim almak için genel müdürlük şubesine gittim. Qr kod okuttuk ve etkinleştiriliyor yazısında kaldı. 1 saat civarı böyle kaldıktan sonra Türk Telekom şubesi ile görüşün uyarısı verdi. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda e-sim gözüküyor sorun yok dedi ama e-SIM’e geçmeden önceki fiziksel kart hala çalışıyor başka bir telefona taktığımda. E-SIM’e geçmeme ragmen şebeke gelmiyor diğerinde. Ama fiziki kartta hala çalışıyor.


    BTK’yı aradım sorun yok hattınız imei ile eşleştirilmiş bir sorun yok diyor.



    iphone kullanıp da e-sim eklerken “etkinleştiriliyor” yazısında kalanlar nasıl çözebildi? Yardımcı olabilir mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Başka bir şubeye giderek yeni qr kod ile sorunu çözdüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık internetten numara taşıma, yeni hat alımı ile e-SIM’e geçiş yapılsa güzel olacak, bu hattın amacı da bu zaten.

    Hattınız hayırlı olsun hocam
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • onuryildirim kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam aynı sorunu bende yaşıyorum siz qr kodu fiziki olarak mı teslim aldınız yoksa onlar pc den yani sistemden okutup öyle mi hallettiler sorunu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Janci J kullanıcısına yanıt
    2 ayrı şubede de bilgisayardan okuttular qr kodu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türkiye'de e-sim olayı şaka gibi bir şey. Hiçbir faydası yok ve amacını da anlamış değilim zaten. İnsanların e-sim tercih etmesi için BAYİYE gitmemesi gerekiyor. Numara taşımak veya hat satın almak istediğim operatörün internet sitesine girip birkaç işlem sonunda QR kodunu okutup hattı açtırabiliyor olmam gerekiyor, e-sim için neden şubeye gideyim? Telefon değiştirirken taşıması ayrı bir dert yine şubeye gitmek gerek falan ... beni dertten kurtarıp hayatımı kolaylaştırması gereken e-sim hayatımı daha da zorlaştırıyor Türkiye'de.

  • Yurtdışından alınmış kayıtlı telefonumda Vodafone fiziksel sim kart çalışıyordu. Bugün Turkcell e-sim'e geçti. Turkcell Wifi çalışıyor ama hat etkinleştirilmiyor. Saatler geçti, birkaç kez e-simi silip yeniden ekledim ama olmadı. Kayıt sırasında iki imei'de kaydetmiştim. E-sim'in sim1 ya da sim2 de çalışması bir fark yaratıyor mu ?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom E-Sim
    geçen hafta açıldı
    Daha Fazla Göster
  • TurkishByte kullanıcısına yanıt
    Kayıtlı cihazlarda operatör değişikliğinde hemen aktif olmuyor şebeke, sabaha düzelmiş olur ara ara uçak moduna alıp kapatın sabah yine gelmemişse btkyı arayıp geçiş yaptığınızı söyleyin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TurkishByte kullanıcısına yanıt

    şefim aynı durumdayız.

    bende fiziki sim takılı değil. esim, 2.imei de. 1 boş.

    süreç nasıl geçti?

    hattınız açıldımı?

  • aksinaletinsan kullanıcısına yanıt
    Başka bir şubeden tekrar e-sim yaptırdım oldu benimkisi. Yapan yer yapamamış maalesef.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aksinaletinsan kullanıcısına yanıt
    Ben BTK’yı aradım, sonrasında birkaç saat içinde hat açıldı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • güncelleme; sadece esim kullanmak için
    yurtdışı 2imei de kayıtlı telefonumla
    türkcell esim e numara taşıdım
    verdikleri saatte(17) açılmadı
    sildim yükledim, açtım kapadım vs
    çağrı merkezi, 24 saat beklemeniz lazım dedi!
    açılmazsa btk yı arayın dedi.
    sabah(9) da halen kaplıydı.
    uçak modunu açtı kapattım, hat geldi!
    yani 1 gece beklemek gerekiyor diyebiliriz.
    cevap verenlere teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekom bayileri eSIM QR kod alma ücreti için 500-600-700 TL gibi rakamlar istiyordu biz de müdürlüklerde 50 TL olduğunu duyunca oraya gittik. Türk Telekom çalışanların %70’i mevzuu anlamıyor. İlk girdiğimiz çalışan iphone 16 pro max cihazın eSIM desteklemediğini söyledi. BTK’yı arayın dedi aradık. BTK da bizlik değil operatörle görüşün dedi. Sonra başka bir çalışana gittik muhtemelen qr kodu manuel olarak girdi ve durum çözüldü. Saniyesinde hat açıldı. 50 TL ödedik çıktık. Tabii fahiş fiyat isteyen tüm bayileri de cimer’e şikayet ettik.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Prolesor kullanıcısına yanıt
    Hocam benden 400 tl istediler. Müşteri hizmetlerini aradım serbest piyasa koşulları dedi şaka gibi. Sonra müdürlükten para vermeden yaptırdım. Bizim insanımız cidden bir garip.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Akıllı saatte vs. kullanmak için esim mecburiyeti olunca kullanılır ama onun dışında telefonda esim kullanımı bizim yurtiçi operatörler için bana amaçsız geliyor. Hani yurtdışı hatlar vs. için kullanıyorum ama telefon değiştirirken vs. gideceğim bayiye yok QR okutacağım, yok para vereceğim. Tamamen eski düzenin devam etmesi ve bayilerin operatörlerin kazanması için yapılmış bir şey. Devlet de sanırım vergisini alıyordur bu işlemlerin içinde. :)

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.