Şimdi Ara

Türk Telekom e-sim etkinleştiriliyor sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: __kadıköyRAP__ Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 15 Pro Max telefonumda e-sim almak için genel müdürlük şubesine gittim. Qr kod okuttuk ve etkinleştiriliyor yazısında kaldı. 1 saat civarı böyle kaldıktan sonra Türk Telekom şubesi ile görüşün uyarısı verdi. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda e-sim gözüküyor sorun yok dedi ama e-SIM’e geçmeden önceki fiziksel kart hala çalışıyor başka bir telefona taktığımda. E-SIM’e geçmeme ragmen şebeke gelmiyor diğerinde. Ama fiziki kartta hala çalışıyor.


    BTK’yı aradım sorun yok hattınız imei ile eşleştirilmiş bir sorun yok diyor.



    iphone kullanıp da e-sim eklerken “etkinleştiriliyor” yazısında kalanlar nasıl çözebildi? Yardımcı olabilir mi?




  • Başka bir şubeye giderek yeni qr kod ile sorunu çözdüm.
  • Artık internetten numara taşıma, yeni hat alımı ile e-SIM’e geçiş yapılsa güzel olacak, bu hattın amacı da bu zaten.

    Hattınız hayırlı olsun hocam
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • onuryildirim kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam aynı sorunu bende yaşıyorum siz qr kodu fiziki olarak mı teslim aldınız yoksa onlar pc den yani sistemden okutup öyle mi hallettiler sorunu

  • Janci J kullanıcısına yanıt
    2 ayrı şubede de bilgisayardan okuttular qr kodu.
  • Türkiye'de e-sim olayı şaka gibi bir şey. Hiçbir faydası yok ve amacını da anlamış değilim zaten. İnsanların e-sim tercih etmesi için BAYİYE gitmemesi gerekiyor. Numara taşımak veya hat satın almak istediğim operatörün internet sitesine girip birkaç işlem sonunda QR kodunu okutup hattı açtırabiliyor olmam gerekiyor, e-sim için neden şubeye gideyim? Telefon değiştirirken taşıması ayrı bir dert yine şubeye gitmek gerek falan ... beni dertten kurtarıp hayatımı kolaylaştırması gereken e-sim hayatımı daha da zorlaştırıyor Türkiye'de.

  • Yurtdışından alınmış kayıtlı telefonumda Vodafone fiziksel sim kart çalışıyordu. Bugün Turkcell e-sim'e geçti. Turkcell Wifi çalışıyor ama hat etkinleştirilmiyor. Saatler geçti, birkaç kez e-simi silip yeniden ekledim ama olmadı. Kayıt sırasında iki imei'de kaydetmiştim. E-sim'in sim1 ya da sim2 de çalışması bir fark yaratıyor mu ?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Geçiş Problemi Uyarısı
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • TurkishByte kullanıcısına yanıt
    Kayıtlı cihazlarda operatör değişikliğinde hemen aktif olmuyor şebeke, sabaha düzelmiş olur ara ara uçak moduna alıp kapatın sabah yine gelmemişse btkyı arayıp geçiş yaptığınızı söyleyin
  • TurkishByte kullanıcısına yanıt

    şefim aynı durumdayız.

    bende fiziki sim takılı değil. esim, 2.imei de. 1 boş.

    süreç nasıl geçti?

    hattınız açıldımı?

  • aksinaletinsan kullanıcısına yanıt
    Başka bir şubeden tekrar e-sim yaptırdım oldu benimkisi. Yapan yer yapamamış maalesef.
  • aksinaletinsan kullanıcısına yanıt
    Ben BTK’yı aradım, sonrasında birkaç saat içinde hat açıldı.
  • güncelleme; sadece esim kullanmak için
    yurtdışı 2imei de kayıtlı telefonumla
    türkcell esim e numara taşıdım
    verdikleri saatte(17) açılmadı
    sildim yükledim, açtım kapadım vs
    çağrı merkezi, 24 saat beklemeniz lazım dedi!
    açılmazsa btk yı arayın dedi.
    sabah(9) da halen kaplıydı.
    uçak modunu açtı kapattım, hat geldi!
    yani 1 gece beklemek gerekiyor diyebiliriz.
    cevap verenlere teşekkür ederim.
  • Türk telekom bayileri eSIM QR kod alma ücreti için 500-600-700 TL gibi rakamlar istiyordu biz de müdürlüklerde 50 TL olduğunu duyunca oraya gittik. Türk Telekom çalışanların %70’i mevzuu anlamıyor. İlk girdiğimiz çalışan iphone 16 pro max cihazın eSIM desteklemediğini söyledi. BTK’yı arayın dedi aradık. BTK da bizlik değil operatörle görüşün dedi. Sonra başka bir çalışana gittik muhtemelen qr kodu manuel olarak girdi ve durum çözüldü. Saniyesinde hat açıldı. 50 TL ödedik çıktık. Tabii fahiş fiyat isteyen tüm bayileri de cimer’e şikayet ettik.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.