Şimdi Ara

Türk Telekom Hattım E-devlet Mobil Hatlarda Gözükmüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom mobil hattım e-devlet mobil hatlarım bölümünde gözükmüyor. Türk Telekom müşteri hizmetlerini arıyorum inceleme başlatıldı diyorlar 10 gündür bir sonuç alamadım sürekli aynı şeyler söyleniyor BTK 120'yi aradım operatörünüz bu işlemi yapacak diyorlar IMEI kaydettirdiğim telefonumu hattım e-devlet mobil hatlarımda gözükmediği için kullanamıyorum. Türk Telekom müşteri hizmetleri aradığımda bunu e-devlet müşteri hizmetleri çözer deyip aramaya sonlandırıyorlar. E-devlet müşteri hizmetleri aradığımda bunu biz değil BTK çözmesi lazım diyor.

    Bu döngüden çıkamıyorum. Sonuç 10 gündür imei ücreti ödemiş olmama rağmen telefonumu kullanamıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Hızlı çözüm için eğer taahhüt yok ise farklı bir operatöre geçin. Yada dedikleri gibi edevlet üzerinden btk ya yazın, operatör sitesinde sözleşme var kopyasını indirip gönderin. Belki çözüm olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • E devlet üzerinden BTK'nın sunduğu "Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi" üzerinden operatörünüzle iletişime geçin. Olmuyorsa yukarıdaki mesajda belirtildiği gibi farklı operatöre geçin derim. Böyle saçmalıklar insanı yoruyor ne yazıkki.

  • @birber80 @calmdownbro

    Öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim 🙏

    En son TT Mobil de incelenmesi için son bi şikayet kaydı daha oluşturmuştum onun sonuçlanmasını bekledim. Bugün sonuçlandı , “hattınız günceldir” yanıtını aldım. E devletten kontrol ettiğim de hala numaram gözükmüyordu. Hiç bir şey değişmemişti. Boşuna vakit kaybetmişim.

    Hızlı çözüm için farklı operatöre geçmek istedim ama 1 ay önce devir aldığım için 90 gün limitine takıldım. Öneriniz üzerine BTK tüketici şikayet kanalından kayıt açtım.

    BTK temsilcisinin söylediğine göre ;
    TT Mobil 10 gün için de şikayetime yanıt vermek zorun da. Her yanıt verdiğin de sorun devam ederse itiraz etme hakkım var. Her itirazdan sonra bir 10 gün daha bekleme süresi var. 3. kez itiraz ettiğim de araya BTK girecek.TT mobil ve BTK sorunu manuel olarak araların da halledecek.

    Sonuç olarak 31.692₺ IMEI ücretini ödediğim telefonum ; TT mobil yasal sorumluluğu olan numaramı 1 aydır
    e-devlete iletmediği için telefonum hala kapalı hiç bir şekil de cihazı kullanmak mümkün değil. Köşede 10 yıllık bozuk telefon vardı onunla idare etmeye çalışıyorum.

    Bana bu stresi yaşatanlara hakkımı helal etmiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • berbat bir durum btk da kendi ilgilenmemek için elinden geleni yapıyor tt genel merkkeze yakınsan gidip görüşmeyi deneyebilirsin

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk telekom iptal olan hat
    7 yıl önce açıldı
    Türk Telekom Tarife İçi Sorun
    geçen hafta açıldı
    Türk Telekom E-Sim
    dün açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.