Şimdi Ara

Türk Telekom Online İşlemler Uygulaması Giriş Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, kullanmış olduğum Android 11 sürümlü Samsung A21s telefonda online işlemler uygulamasına giriş yapmak için "Şifre Al" seçeneğine basmama rağmen sms olarak şifre gelmemekte bu yüzden giriş yapamıyorum. Uygulamayı kaldırıp yeniden yükledim, telefonu kapatıp açtım fakat değişen olmadı halen giriş şifre gelmediği için giriş yapamıyorum. Bu sorunu 2 gündür yaşamaktayım. Benim gibi aynı sorunu yaşayan, çözüm bulabilen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim. İyi günler.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Online İşlemler Uygulaması Giriş Sorunu

    Türk Telekom Online İşlemler uygulamasına giriş yapamıyorsanız, bunun nedeni "Türk Telekom mobil abonesi olmadığınız için giriş yapılamamaktadır" hata mesajı olabilir. Bu mesaj, Türk Telekom mobil abonesi olmayan kişilerin uygulamaya giremeyeceğini belirtir.

    Uygulamaya giriş yapabilmek için Türk Telekom mobil abonesi olmanız gerekmektedir. Mobil aboneliğiniz yoksa, Türk Telekom bayilerinden veya resmi web sitesinden bir abonelik satın alabilirsiniz.

    Ayrıca, şu sorunları yaşıyorsanız da uygulamaya giriş yapamayabilirsiniz:

    • İnternet bağlantınızın olmaması
    • Uygulamanın güncel olmaması
    • Cihazınızın uyumlu olmaması

    Bu sorunları gidermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    • İnternet bağlantınızı kontrol edin.
    • Uygulamayı güncelleyin.
    • Cihazınızın uygulama ile uyumlu olduğundan emin olun.

    Bu adımları uyguladıktan sonra hala uygulamaya giriş yapamıyorsanız, Türk Telekom müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Şifre ŞİFRE SIFRE yazıp 9520 gönderip şifre almayı denediniz mi?
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    evet denedim, işe yaramadı maalesef.

  • Tt bayii yolu göründü sana dostum
  • Yeni mi geçiş yaptınız telekoma sim kart bloke tarzı bir durum var ortada.
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt

    Hayır, yeni geçiş yapmadım. Sim kartı başka bir telefona taktığımda mesaj geliyor fakat benim kullanmış olduğum telefonda mesaj gelmiyor.

  • gokan90 G kullanıcısına yanıt

    Telefondaki bildirimler kısmına bakın hocam bildirimleri online işlemler için kapatmış olabilirsiniz veya izin seçeneklerine göz atın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nostalji16

    Telefondaki bildirimler kısmına bakın hocam bildirimleri online işlemler için kapatmış olabilirsiniz veya izin seçeneklerine göz atın.

    onlarda açık

  • gokan90 G kullanıcısına yanıt

    Senin telefona hiç mi mesaj geliyormu ?

    farklı numaradan vs engelleme yapmış olabilirsiniz

  • Farklı bir sms uygulaması kurun cihazınıza. Google mesajlar vs ba

    İş yerinde samsung telefonlarda başıma çok geliyordu . Bazılarında iki sms uygulaması oluyor o da karıştırıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoşanBalık -- 5 Haziran 2022; 16:36:27 >
  • Arkadaşlar öncelikle sorunuma olan ilginiz için teşekkür ederim. Bahsettiğim sorunu Samsung uzaktan erişim yoluyla yetkili telefonuma bağlanarak sorunu çözdü. Uzaktan yardım aşamasında birkaç yere girip ayarları filan kontrol edildi, değişiklik yapıldı bunlar işe yaramayınca verilerimi kaybetmeden sıfırlama işlemi yapıldı. Şu an sorunsuz mesaj gelmekte. Uzaktan erişim için Samsung Tutor adlı uygulama yüklü olması gerekmekte.

    @krkmz1666 : Evet telefonum başka yerlerden mesaj alabiliyordu.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.