Herkese merhaba. Bursa/Yıldırım/Ortabağlar'da 25.06.21 tarihinde başlayan fiber alt yapı çalışması ile beraber internetim gitmiş bulunmakta. İlgili birimlere destek kaydı oluşturduğum halde hala bir çözüme ulaşılamadı. En son evin iç hattı sorunlu denilip 108tl bakım ücreti istendi? Bakım ekibi eve gelip baktığında binaya (kullanan tek kişiyiz) ortalama 70mbps geldiğini 20 sn. bağlanıp sonra tekrar düştüğünü bunun sürekli bir döngüye girdiğini söyledi(D:100Mbps/U:8Mbps paketim). Konu ile ilgili olarak sikayetvar.com ve THH'ye başvuruda attım hala daha sonuç yok. Konu ile ilgili ivedi destek bekliyorum. Destek Kayıt No: 49155804 Devre Numarası : 8819571595 Santral : GÜLLÜK-42 |
Bildirim