Şimdi Ara

Türk Telekom (Avea) rezalet ötesi !.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
3
Favori
4.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, bugün (artık dediğim gibi başka birşey çıkmazsa umarız tabii ) nihayet mutlu sonla bitti sanıyoruz.

    Bugün genel müdürlükten daha önce görüştüğümüz yetkili aradı, bu hattımızın başkası tarafından kullanılması kaynaklı aradaki farkı sisteme gireceğini iletti. Hattın bir başka şahısca kullanılmasında da bir yanlışlık olduğunu ve zaten dün aktif edebildiklerini ama haber edemediklerini söylendi.

    Özetle, şuan hattımız aktif/açık ve bakiyemiz tam.

    (hattımı bir süre kullanmış olan kişi için herhangibir artık yasal işleme de gerek yoktur diye umuyoruz, çünkü zaten yetkili de Türk Telekomca durumun bilindiğinden de dolayı bir sorun olmayacağını söyledi ve zaten ilgili durumu BİMER ve BTK nezdinde de ilettiğimiz için "olursa" herhangibir yükümlülük tarafımıza oluşmayacaktır diye çok kişi tarafından teyit aldık.)

    Her ne kadar günler hatta haftalarca bu birbirinden acayip işlerle uğraşmak zorunda kalsak da, yine de Türk Telekom (avea)'nın konuyla ilgilenen ve çözüm getiren yetkililerine; bununla birlikte görüşleriyle, desteğiyle paylaşımda bulunan Donanımhaber ailesine de teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewlf -- 27 Nisan 2016; 18:51:57 >




  • Hatta kullanın detaylarını incelesene online işlemlerden kimi aramış kim aramış hepsi çıkıyor faturasız hatta bi kullanım detayı bide tl kullanım detayı olması lazım ayrı ayrı 6 sendir kullanmaya kullanmaya unuttum faturasızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Hatta kullanın detaylarını incelesene online işlemlerden kimi aramış kim aramış hepsi çıkıyor faturasız hatta bi kullanım detayı bide tl kullanım detayı olması lazım ayrı ayrı 6 sendir kullanmaya kullanmaya unuttum faturasızı

    evet döküme baktım da bu bizim için ne ifade edebilir? Birkaç numara ve internet, mesaj kullanımı vardı işte...

    Ama bir veri oluştursun diye hem bunu hem son durumu yine de BTK ve BİMER'e tekrar ileteceğim
  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Sikintiki numaralar vs olmasin daha sonra basini agritmasinlar akla bin turlu sey gelir insankari rahatsiz edip sapiklik yaparlar vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Sikintiki numaralar vs olmasin daha sonra basini agritmasinlar akla bin turlu sey gelir insankari rahatsiz edip sapiklik yaparlar vs

    Bizim görüşmelerimize ait zaten bir veri yok gibi o kişinin görmesi adına (baştan beri söylediğim gibi son zamanlarda zaten bu hattımızı aktif olarak kullanmıyorduk)

    Tabii ki kim bilebilir de normal, düzgün birine benziyordu az da olsa konuştuğum kadarıyla, yine de teşekkürler. Ben bir sorun teşkil etmemesi adına süre ve görüşme bilgilerini BİMER ve BTK'ya ileteceğim dediğim gibi zaten
  • Merhaba, aynı sorun benim de başıma geldi. Mayıs ayının başında TL yüklediğim ama 1 yıldır kullanmadığım kapalı vınn'da takılı duran hattıma yapılmış. İçinde 30 lira kadar bakiye varmış 12 liralık 3 ayrı sms paketi alınmış. Tarifesi değiştirilmiş, paketler bitmiş olarak görünüyor ancak kullanım detaylarına baktığımda 9221'e handset adlı bir numaraya gönderilen sms dışında hiçbir şey göremiyorum. Normalde ücretsiz olarak kullanılmış da olsa orada çıkması lazımdı. Hat kayıp çalıntıdan dolayı kapatılmış olarak görünüyor, bu sabah 2 müşteri temsilcisiyle görüştüm yurtdışı çağrı trafiği/kötüye kullanımdan dolayı kapatılmış dedi, ben hiç kullanmadığımı belirtince sim kart değişikliği yapılmış dedi ancak online işlemlerden sim kart değişikliğinin evraklarını göremiyorum. Hat ailemdeydi onların da telefonları mikrosim, hat normal sim olduğu için takıp bakamıyorlar çalışıp çalışmadığına.

    İçime kurt düştü, başta avea kullanılmayan hatları elemek için yapıyordur böyle diye düşündüm ama şimdi meraklandım, savcılığa suç duyurusuna gerek var mı, hat babam adınaydı onu da yormak istemiyorum. E-devletten baktığımda habersiz açılmış bir hat vs görünmüyor. Bu arada aynı kimlikle avea hatlarına ait işlemler sadece 1 bayiden yapıldı. Yani başka bir avea bayisinde aynı kimlik bilgileri yok. Ana bayiydi işlem yaptığımız bayi de. Online işlemlerde abonelik sözleşmelerinde belge de göremeyince iyice aveanın işgüzarlığı olduğunu düşünmeye başladım.

    Ne yapmalı şu anda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U. -- 5 Haziran 2016; 19:36:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Başınıza bir iş gelmeden önce en kısa sürede savcılığa suç duyurusunda bulunun. Aktif olarak kullanılmayan (TL yüklenmeyen değil, telefona takılıp sinyal almayan) hatları tespit edip bunları anlaşmalı bayiler sayesinde sim kart değişim yöntemi ile ele geçiriyorlar ve farklı amaçlar için kullanıyorlar. Genelde bu hatlarla yurt dışıyla iletişim kurup sonra hattı imha edip atıyorlar.
  • Durumu operatöre bildirdim, savcılığa suç duyurusunda bulunmadan önce isterseniz bizdeki incelemenin tamamlanmasını bekleyin dediler. Önceki sim kart halen elimde, TT sisteminde sim kartımın değiştiği görünüyor ama sim kart değişikliğiyle ilgili belgeleri ne ben ne onlar online sistem üzerinden göremiyor. O yüzden müşteri temsilcisinin dediği gibi 48 saat beklemeye karar verdim. Devamında çözülmezse şikayette bulunacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U.

    Durumu operatöre bildirdim, savcılığa suç duyurusunda bulunmadan önce isterseniz bizdeki incelemenin tamamlanmasını bekleyin dediler. Önceki sim kart halen elimde, TT sisteminde sim kartımın değiştiği görünüyor ama sim kart değişikliğiyle ilgili belgeleri ne ben ne onlar online sistem üzerinden göremiyor. O yüzden müşteri temsilcisinin dediği gibi 48 saat beklemeye karar verdim. Devamında çözülmezse şikayette bulunacağız.

    Bence beklemeyin. O orada bayilerin suçu varsa o bayi suçunu kapatmaya çalışacaktır. Her zaman kullanıcının tarafında olan biri olarak beklemenizi önermiyorum. İsterseniz bana PM gönderin olabilecek şeyler hakkında görüşelim. Günde ortalama 20 arası PM geliyor ve benzer durumlara da denk geliyorum. Operatörler bekleyin dese de beklemeyin.




  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Ben senin yerinde olsam servis yok yazısından sonra Başka operatöre hemen taşırdım
  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Senin başına gelenin biraz değişiği benim başıma geldi.

    Şöyle ki;

    2-3 sene kendi kendine kapansın diye kontürlüye çevirdiğim ve sim kartını kırıp attığım bir hat bir süre sonra -Turk Telekom değil- TURKCeLL tarafından SMS gönderimine kAPatILmış. Bu durumu ben taahhütlü cihaz almaya gittiğimde TurKCell bayisinde öğrendim. Biraz araştırınca benim sim kartını kırıp attığım hat için doğu da -sanırım Diyarbakır, Bingöl, muş veya hiç gitmediğim başka bir şehirden- yedek sim kart çıkartılmış ve o hat üzerinden REkLaM sms'leri usulsüz olarak gönderilmiş. Bu olaylar olurken bir ara 532 müşteri hizmetlerini aradığımda personel "hattınızı en son hangi cihaza taktınız?" ve "en son ne kadar kontür yüklediniz?" sorularını sorunca şaşırmıştım.

    Her hangi bir bayiden yedek sim kart aldım ve bir kaç gün için hattı açık bıraktım. Arayanlar yani benden habersiz yedek sim kart çıkartanlar başkasını ararken karşılarına ben çıkınca şaşırdılar.

    Senin durumunda da muhtemelen böyle bir şey olmuştur. Sonrasında bayiye gidip hattı kapattırınca olay düzeldi. Bu tip aktif olarak kullanılmayan hatları takip edenler var. Hat sahibinden habersiz yedek sim kart çıkartıp hat sahibini sıkıntıya sokuyorlar.

    Ayrıca bu aralar AVEA hatlarını kullanarak reklam sms'leri gönderiyorlar. SMS'in geldiği numaraya bakıyorsun AVEA numarası ama sms içeriğini okuduğunda "şu numarayı arayın" şeklinde başka bir numara yazıyor. Genelde de kontürlü AVEA hatlarını kullanıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 6 Haziran 2016; 18:35:49 >




  • Kesinlikle zaman geçirmeden suç duyurusunda bulunun. Adınıza kayıtlı hat başkasının elindeyken ne yaptığını bilemezsiniz. Ciddi şekilde başınız ağırır. Ben başımdan geçenleri yazmayacağım. Aşağıda direkt suç duyurusu dilekçemi görebilirsiniz. Savcılık Makamının talebiyle sim kart değişiminde kullanılan evraklar ve işlemi yapan bayiinin bilgilerini seve seve vermek zorundalar. Kesinlikle acımayın.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 8 Haziran 2016; 3:37:28 >




  • yeni numaraları da bana denk geldi sanırım.. kimse de görmediğim bulamadığım iş bana denk geldi

    bursa da en buyuk turkcell tim bayisinde üstelik..en işlek yer de..setbaşı tropik bayi..tum avm lerdeki bayiler bile bunların

    hattın için de 300 kusur tl vardı. avea dan turkcell taşımak için gittim

    cuma 16da başvurdum 8-10 saat sonra elimde ki avea hat sinyal gitti.. herhalde işlemleri hızlı yaptı buyuk bayi dedim

    nasıl işse internet bankacılıkları filan bloke oldu.. hat taşınmış gibi ama taşınmadı tabi ki

    yüzde 99 ihtimal bayide çalışan fazla bakiye görünce gitti aveadan ikiz sim kart çıkardı ne de olsa kimlik de elinde

    böylece bende ki hattın gitme sebebi ortaya çıktı

    pzt gunu aveayı aradım sınyal yok diye.. taşınana da gelmedi dedim..zaten geçiş 14 Saat sonra salı sabahı dedi ve hattınız şuan sinyal alıyor dedi avea.. hattın içnde ne kadar var dedim işgillendiğim için

    8,48 dedi.. 300,48 olması gerekli aslında.. küsurattan anladım ..

    avea dan daha detay almadım ..buyuk ihtiamalle parça kontör yaptılar yada mobil odeme ile bir yere aktardılar parayı

    ne yapsam bilemedim.. bayiye gidip müdürle mi halletsem direk siber suçlara gidip ifade mi versem

    300 tl için bu kadar adilik mi olur ya




  • omer14 kullanıcısına yanıt
    Once bayiye git islemi kim yaptiysa onla konus baktin olmuyo yasal yola basvur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ewlf E kullanıcısına yanıt
    Hocam yasal işlemler bu tarz konularda etkili. Sizin durumunuzda tazminat davası açabilir tahminimce tazminatınızıda rahatça alabilirsiniz. Sizden kendi adıma ricam lütfen böylesine çirkin bir durumu üstüne pişkin cevaplar verecek kadar nemrutça hırsız bir şirketi cezasız bırakmayın. Tazminat davanızı açın lütfen. Çok kişinin canını yakıyorlar. Yolunuz açık olsun
  • omer14 kullanıcısına yanıt
    Kardeşim lütfen hakkını ara hırsızlığı bu kadar bariz yapacak kadar arsız adam denk getirse herkezi soyup soğana çevirir ve hem kendi hem çevresindekiler mutsuz olur. Yakalanması ceza alması hem toplum hemde o kişi adına yararlı. Lütfen olayla ilgilenin.

    Ekleme : Bu mesaj omer14 e yazılmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kagoca -- 1 Eylül 2016; 10:45:03 >
  • Tekrar selamlar, aylar sonra rezaletin 2.perdesini sizle paylaşmak istedim, hiç lafı uzatmayacağım; artık bıktırdılar!..

    Daha önce gerek burası, BTK, şikayetvar, gerekse diğer platformlarda dile getirdiğim üzere; Avea ilk önce hattımı durduk yere kapatmış, sonra açıyoruz deyip bir başkası üzerine geçirmiş ve sonra yine tarafımıza bakiyemle birlikte iade etmişti.

    Peki şimdi ne mi oldu? İnternetten acil birşeye bakmak için interneti aktif ettim, google'a yazdım ama o kadar kötüydü ki hiçbirşey açılmadı. İşte burası asıl önemli nokta, hiçbir sayfanın açılmadığı internet bağlantısı için güya Avea benden 25 TL ücret kesti. BTK şikayetim üzerine cevaben 2,5 mb kullanmışız güya! Sayfa açılmıyor ne 2,5 mb'ı? Ayrıca hadi var diyelim (ki kesinlikle yok) 25 TL'ye 2,5 mb değil 2,5 Gb veriliyor, bu nasıl bir soygun zihniyeti, iade verdiklerini mi geri almaya çalışıyorlar?( 2 ay öncede oldu aynısı)

    Artık gerçekten bıktık, sırf bilinsin diye yazdım. Hattımı en yakın zamanda başka bir operatöre geçiriyorum.
    Saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.