< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (157. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Merhaba. İlk sorduğunuz hangi birimdendi, sonraki sorduğunuz hangi birimdendi? İmat bekleniyor demek iş programına alınması ve yapım sürecine geçilecek olması ile ilgili. Askıya alındı diyen neye göre dedi, imalat sürecinde diyen neye göre dedi onu bilemeyiz tabi.
Müsait vaktiniz olursa bağlı olduğunuz müdürlüğün planlama birimi ile de görüşebilirsiniz. Aradığınızda hangi birimle görüşmüştünüz hocam ilk ve sonraki?
-
Heralde Açık Kapıdan çok fazla yazdım ki artık Açık Kapı bile Türk Telekom İl Müdürlüğüyle iletişime geçin diyor. CİMER BTK'ya başvurun diyor BTK'dan kopyala yapıştır cevap alıyorum ilk şikayetim kapandı itiraz ettim epey ve ikinci şikayetime hafta başından bu yana cevap gelmiyor, her akşam Türk Telekom'dan SMS geliyor şikayetiniz inceleniyor diye. Türk Telekom Sakarya İl Müdürlüğünü telefonla darlamak isterdim ama internette bulduğum numaraların hiçbirine ulaşamadım. Büyükşehir belediyesi ya da ilçe belediyesi aracılığıyla Türk Telekomu darlamak mümkün müdür?
-
Müsait vaktinizde Sakarya Telekom müdürlüğüne gidip planlama ile görüşebilirsiniz hocam mesai saatleri içerisinde.
-
Aslında ikisi de planlama birindeydi. İmalat aşamasında diyen ön talepleri oluşturan kız. Askıya alındı diyen tanıdık vasıtasıyla ulaştığımız yine aynı birimdeki amirdi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bahsettiğiniz kişi o birimin amiri ise onun sözüne itibar edebilirsiniz o halde hocam sonuçta ondan daha üst bir kimse yok o birimde.
O halde ön talepleri alan kişi neye istinaden o bilgiyi verdi? O da farklı bir konu tabi.
-
Xpress Hocam Şuanda Gıbırnet Kullanıyorum Türk Telekoma Geçmeyi Düşünüyorum Ancak Btk Üzerinden Başvuru Yaptığım Vakit Acaba Geri Bir Dönüş Alabilirmiyim?
-
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/156710577 burdanda sizinle konuştuğum zaman yani bir çağre bulmam gerek çünkü kendi işimi çok zaman bekleyerek yapıyorum buda beni rahatsız ediyor
-
Şuanda Kdkya Başvurdum Bekliyorum
-
Altyapı talebinizi iletmenizde bir mahsur yoktur.
tuketici.btk.gov.tr üzerinden taleplerinizi iletebilirsiniz ya da bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne talebinizi dilekçe yoluyla da iletebilirsiniz.
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Bu formu doldurmayı unutmayın.
Kdk ya ne şekilde başvurmuştunuz? KDK konusunun ilk mesajındaki tüm adımları yaptınız mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 11 Şubat 2024; 21:42:51 > -
Okumadım hocam eger olumsuz olursa onu uygularim pek fazla zamanım yoktu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
KDK ana konusunun ilk mesajındaki tüm adımları tamamlamadı iseniz başvurunuza olumsuz yanıt gelmesi çok olasıdır.
Konunun ilk mesajını inceleyip kendi başvurunuzla karşılaştırın hocam.
-
-
Akşam olduğu için tam çekemedim belli olmuyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@XpressMusic34 hocam arkadaşın attığı resimde ki kablo harici tel kablosu olabilir mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bakır kablo sabit dursun diye içerisindeki çelik bu. Bununla tutturulur direkten direğe veya binadan binaya. Bu fotoğrafta binanın balkon demirine mi sabitlenmiş anlamadım tam fotoğraftan.
-
Evet balkon demirine sabitlenmiş ağaç üstünden geçirmişler kabloyu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O sıkıntı değil, siz arıza kaydı bıraktınız mı? Sistemde arıza kaydınız var değil mi?
-
Millenicom kullanıyorum arıza kaydı açtılar link verdiler ordan takip edin diye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir gelişme var mı bu kaydınız ile ilgili?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X