Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.141
Cevap
120
Favori
340.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    O saha dolabı ile sizin sh kodu birbirini tutuyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    gidip baktım saha dolabına hocam. kod falan yok. sadece huawei marka logosu var. google maps linkini attım hocam.
    https://www.google.com.tr/maps/@40.2122668,28.3648894,3a,29.8y,230.45h,78.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQNL1TlxhTKqwZPFw7WRqFQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=tr
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Zaman içerisinde silinmiş olabilir. Dolabın bu olduğundan emin iseniz, söz konusu dolaptaki kapasitenin arttırılması için talep oluşturabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    4-5 sene önce bu bölgede türk telekom görevlileri ellerinde turuncu renkli kabloları yer altına döşüyorlardı. arada bir görüyorum Türk telekom görevlisi araba ile gelip, o dolabı açıp bir şeyler yapıyor. dolaptaki kapasitenin arttırılması için talebi nasıl yapabiliriz. ne dememiz gerekiyor veya nerelere yazmamız gerekiyor?
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Yeni abonelik veya nakil gibi durumlarda, arıza durumlarında vb. telekom ekibi o dolaptan işlem yapıyor. Bir problem olduğu anlamına gelmiyor, kontrol de yapıyor olabilir.

    Öncelikle,https://www.acikkapi.gov.tr/ adresinden, söz konusu saha dolabından hizmet aldığınızı, ancak hizmet kalitesinden memnun olmadığınızı anlatan bir dilekçe yazın. Problemlerinizden bahsedin. Gelecek cevaba göre diğer adımlara geçelim ne dersiniz?
    https://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091-15



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 21 Ağustos 2020; 16:33:21 >




  • Yaklaşık 5 ay önceki şeye bugün anca dönüldü,arandım iyi buraya kadar da.Adam diyor ki bulunduğunuz yerde fiber internet halihazırda var.Dedim yok türk telekom altyapısından sorguladığımda neden hiper net gösteriyor diyorum.Diyor ki var var üsteledi en son tamam teşekkürler dedim kapattım.Böyle saçma bir şey olabilir mi ya daha altyapının nerde nasıl olduğunu bilmiyorlar belli ki.
  • CengizGurkan kullanıcısına yanıt
    Binanızda cihaz var mı telekom un yoksa ankastre kutusu mu var?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    açık kapıdan gelen cevap şu şekilde hocam "Kamu Kurumu Niteliğinde olmadığı için Mustafakemalpaşa Türktelekom Müdürlüğüne bu konu ile ilgili dilekçe ile başvuru yapılması gerekmektedir." ilgili müdürlüğe posta ile dilekçemi yollayacağım.

    açık kapıya şu şekilde yazdım. "Merhaba ben Bursa/Karacabey ilçesinde ikamet etmekteyim. Adresim ....................... Karacabey/Bursa. Benim sorunum internet altyapısı. Altyapı sahibi Türk Telekom firması. İkamet ettiğim apartmanın bağlı olduğu santral/saha dolabına olan uzaklığı 1100 metre civarında olduğundan dolayı alabileceğim maksimum hız en fazla 15 mbps. Ancak ikamet ettiğim apartmanın hemen yanı başında veya arkasındaki apartmanların aldıkları hız 75 mbps ila 100 mbps arasında değişiyor. İkamet ettiğim apartmanın en fazla 100 metre ilerisinde Türk Telekom firmasının büyük bir saha dolabı mevcut. İsteğim ikamet ettiğim dairenin bulunduğu apartmanın altyapısını en yakın saha dolabına bağlantısını gerçekleştirilerek internet altyapısının diğer apartmanlarla aynı hız seviyelerinde olacak şekilde iyileştirilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasıdır."

    bunu dilekçe olarak ilgili müdürlüğe yazsam olur mu?




  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Konudaki geçmiş mesajlar incelendiği takdirde olumlu dönüş yapan açık kapı yetkilileri de var. Bölgeden bölgeye değişen bir durum söz konusu. Bunu ben de anlamıyorum tam olarak.

    Bahse konu dilekçenizi,https://tuketici.btk.gov.tr/ adresinden de gönderebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Xpressmusic34 merhaba ben müstakil evde oturuyorum sadece ADSL var o da 4 mbps veriyor anca ben VDSL2 istiyorum yani Türk Telekom Hipernet istiyorum gelme olasılığı nedir müşteri hizmetlerinden ve btk dan başvuru da bulundum yarın müdürlüğe de başvuruda bulunucam ama hala geri dönüş yapmadılar 5 gün oldu
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Hocam benim durumumda aynı Kütahya merkezde oturmaktayım Türk telekom müşterisiyim gidip konuştuğumda çözüm masasıyla beni teknik ekiple görüştürdü adam bana yakın saha dolabına taşınmanın mümkün olmadığını söyledi. Açıkkapıya da yazdım , 2 tane dilekçe verdim Türk Telekoma,ekstra sürekli şikayet kaydı oluşturuyorum tek düzgün dönüş açıkkapıdan oldu Türk Telekom benim bağlı olduğum saha dolabı ile ilgili çalışma planlandığını projenin onaylanırsa benimde hızımın artacağını söyledi bende farklı bir altyapı olarak baktığımda Türknetin YAPA sını gördüm ona başvurdum onların hızına bakıcam bir de ama Bursada kablonet altyapısı vardı istersen ona bir bak altyapı yoksa da talepte bulun ne olur ne olmaz
    Ekstra eğer saha dolabın değişir veya altyapı olarak şuraya başvurdum hemen gelip çektiler gibi bi durum olursa beni de haberdar eder misin?
  • Powerxman01 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Gelecek cevaba göre adımları konuşalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Honurless H kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Umarım dönüşüm çalışması çabucak tamamlanır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün dilekçe verdim, takip numarası istediğimde bana SMS ile gelecek dedi. Ne zaman geliyor bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rhalith kullanıcısına yanıt
    Kayıt edilip işleme alındığında gelir hocam. Gelmez ise bir hafta sonra dilekçe verdiğiniz yere sorabilirsiniz konunun akıbetini. Cevap süresi ise 15 gündür.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar hocam, bende de aynı sıkıntı var. Kapımın önünde VDSL kutusu olmasına rağmen 1300 metre öteden ADSL geliyor. Açık kapıya şikayetimi yazdım umarım çözerler. Süreciniz ile ilgili gelişmeleri buraya da yazar mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honurless H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar hocam, ben de aynı şikayet ile Türk Telekom il müdürlüğüne gittim. 2 ay önce tt internetim vardı ama şu an internet ya da sabit telefon yok herhangi bir iss de kullanmıyorum. Yeni almayı düşünüyorum.

    İl müdürlüğüne gittim bana hiç öyle çözüm masasına yönlendiriyim sizi demediler. Görüştüğüm kişi bir şey yapamayız yapacak bir şey yok dedi.

    Çok enteresandır çevremdeki tüm evlerde fiber ya da hiper var sadece ben de yok :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpereNN7 kullanıcısına yanıt
    Dilekçe yazabilirsiniz dilerseniz. Yazmışsınız gerçi açık kapıya, gelen cevabı paylaşırsanız seviniriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 4 Eylül 2020; 22:39:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.