Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.817
Cevap
107
Favori
319.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    Merhaba.
    1.Binanızın iskan belgesi var mı? İskanı alınmamış binalara fiber kutusu konulmuyor. Ayrıca bina geneli talep gerekir. (Bu konuda daha detaylı bilgi edinmek için ve güncel mevzuatı görmek için:https://forum.donanimhaber.com/kazi-ruhsati-asfalt-kazi-yasagi-nedir-internet-altyapi-taleplerinde-imar-planinin-onemi-nedir--154095590
    2.Hat değerlerinize baktım. Snr değerlerinizdenbirisi düşük ve bu yüzden sorun yaşıyorsunuz.
    Kısa süreli çözüm önerisi : Hızınızı 2 kademe azaltarak (60 bandına çekerek) SNR değerinizi yükseltebilirsiniz böylece yavaşlama olmayacak.
    Uzun süreli çözüm önerisi : Binanıza kadar gelen kabloyu yenilemeniz gerekiyor. Telekom kutusundan (binadaki ankastre) itibaren dairenize kadar eksiz bir şekilde örneğin cat5 cat6 kablo ile yenileme yapacaksınız. Bu yenileme ile değerlerinizde olumlu yönde oynama olacaktır. Masraf yapmak istemiyorum diyorsanız hızınızı birkaç kademe azaltarak sağlıklı bir şekilde kullanabilirsiniz.

    3.Telekomun olduğu yerde genelde superonline olmaz, superoline oldugu yerde telekom olmaz ama ikisinin de olduğu lokasyonlar var. Değişken bir durum kısacası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Mart 2023; 18:34:35 >




  • Mr.G kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde port olmadığı için abonelik alamıyorsunuz. Dilekçe örneklerine bakarak port talebinde bulunun. En az 6 aylık bir süreç ama daha erken sonuçlandığı oluyor.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Telefondan Şanliurfa diyarbakir bölgesi olarak 09.01.2020 olaral cikiyo eger harita filan cikiyosa göremiyorum pc den girmem lazim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Liste şeklinde yayınlanıyor.
  • Bizim müdürlük dilekçe almadı sagolsun
  • RefiUlunay R kullanıcısına yanıt
    merhabalar,
    bu başvuruyu bireysel olarak kendi daireniz için mi yaptınız yoksa bina tamamı olarak mı dilekçe verdiniz ?
    ben de evime fiber istiyorum ona göre gidip dilekçe ile başvurayım .
    ayrıca binaya fiber kabloyu çekerken binanın önünü yada bina içinde bir yeri kırıp kazdılar mı ?
    dairenize kadar gelen eski kabloları da değiştirdiler mi ?
    değiştirdilerse nasıl yaptılar ?

    teşekkür ederim simdiden.
  • Merhaba,
    Bu güzel bilgiler için teşekkürler.

    Dilekçe için verdiğiniz telekom iletişim adreslerinde sadece mağazalar çıkıyor.
    Ben İstanbul kartal seçtiğimde satış yapan bayi listesi çıkıyor.
    Müdürlük olarak liste gelmiyor, ben arama motorundan bir sayfa buldum
    www.turktelekom.com.tr
    İletişim > Destek > Türk Telekom
    https://www.turktelekom.com.tr/destek/sayfalar/iletisim.aspx

    Burada müdürlükler yer alıyor ancak bildiğim kadarıyla bizim bu bölgeye ( maltepe , kartal vs ) Küçükyalı telekom müdürlüğü bakıyor. Bu listede küçükyalı hiç yok.
    En yakın Acıbadem gibi duruyor.




  • müzikadamı kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
    Küçükyalı telekom müdürlüğü faaliyetlerine devam ediyor. Belki listede yok ama dilekçenizi oraya vermelisiniz. Dilekçe takip no almayı unutmayınız. Evrak kayıt veya operasyon büro ya teslim edebilirsiniz. Elbette en öncesinde erişim planlama ile irtibat kuracaksınız. Onlar sizi yönlendirecekler.
  • FBNURTEN F kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Başka bir forum arkadaşımıza sormuşsunuz ama ben de cevap vermeyi istedim.
    Öncelikle başvurular bireysel olabileceği gibi topluca da olabilir. Binada kırılacak delinecek yerler elbette olabilir, olmayabilir.
    Bina içindeki kablolar binaya aittir, telekom yenilemez. Yenilerse yenileme ücretini eliTT kapsamında alır.

    Forum arkadaşımız da cevaplayacaktır.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Dilekçeleri kayıt edip teslim alma zorunluluğu var her kurumda olduğu gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FBNURTEN

    merhabalar,
    bu başvuruyu bireysel olarak kendi daireniz için mi yaptınız yoksa bina tamamı olarak mı dilekçe verdiniz ?
    ben de evime fiber istiyorum ona göre gidip dilekçe ile başvurayım .
    ayrıca binaya fiber kabloyu çekerken binanın önünü yada bina içinde bir yeri kırıp kazdılar mı ?
    dairenize kadar gelen eski kabloları da değiştirdiler mi ?
    değiştirdilerse nasıl yaptılar ?

    teşekkür ederim simdiden.
    Merhabalar hocam.

    Hem bireysel hemde bina adına başvurdum. Sizinde öyle yapmanızı tavsiye ederim. Bu ilk başvurun değildi toplamda 9 yıl boyunca sürdü. Bunun 7 yılı fiber içindi. 2 yıl ise ADSL için uğraştık.

    Bina sakinleri mevcut olan bakır yoluyla ADSL kullandıkları için doğalgaz borusunun yanından delinip kablolar çekildi.

    Binanızda düşük akım panosu varsa kırmaya gerek yok veya hiç altyapı yok ise kırma vs. olmuyor, CAT kablonun geçtiği yuvayı kullanarak çekebiliyorlar.

    Binanın mehnolü maalesef kaldırım taşlarının bayağı altında kaldığı için binanın dışında kazı yapıldı. Eğer menhol görünür noktadaysa bu durumu yaşamazsınız.

    Dairelere gelen eski kablolar duruyor, isteyen hala ADSL kullanabilir. Binada altyapı yok ise eski kabloları söküp aynı noktadan fiber kabloyu geçiyorlar.




  • RefiUlunay R kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirmeler için çok çok teşekkür ederim.
  • Merhabalar Hocam

    İstanbul / Pendik / Yurtsever Sk da ikamet ediyorum. 4 katlı aile bınamız var.Turknet firmasından 50 Mgbs hız alıyorum.(Santrele uzaklığım 282 Mt.) Fiber konusunda Turknet tamamen Turktelekom insayatifinde olduğunu belirtiyor.Turktelekomda belirttiğiniz bölge için fiber konusunda çalışma gözükmüyor öncelik hattı hiç olmayalara olduğunu belirttiler.Bende internet sitenizde altyapı sorgulama da yanımdaki binanın 85 Mgbs aldığını söylediğim gerekirse hattımın ilgili saha dolabına aktarılmasını istedim o da nafile.Twitter dan yazdım destek kaydı açtılar sonuç nafile.
    Ben bu fiber hattın ilgili müdürlüğe dilekçe yazsam sizce faydası olacak mıdır ?


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • saracevic kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Maalesef daire sayısı çok yetersiz. İhtimal baya düşük. Tüm kat sakinleri telekomdan fiber almayı taahhüt edip dilekçe hazırlasanız bile süreç uzun olur diye düşünüyorum. Ayrıca Türknet firmasının telekom ile fiber anlaşması yok. Binanıza fiber gelirse Türknet kullanamazsınız.

    Şöyle bir şey tavsiye edebilirim. Binanızda (varsa) telekom ankastre kutusundan dairenize kadar cat5 veya cat6 kablo çekebilirsiniz ek olmayacak şekilde. Böylece hat değerlerinizde iyileşmeler olacaktır. Masraf yapmak istemiyorum diyorsanız dilekçenizi hazırlayıp teslim ediniz. Ancak düşük bir ihtimal bu dediğim gibi. Diğer binaları da ikna edebilirseniz belki çalışmalar hızlanabilir. Dilerseniz müsait bir anınızda bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne giderek erişim planlama ile yüz yüze görüşebilirsiniz.
  • Bina sakinlerinden imza topliyicam Saha dolabi için arkadaşlar tc gereklimi isim soy isim yeterli olmaz mi.? Vekaleten ismimi soy ismimi tc adresimi kullandigim firmanin verdigi 8 işe başliyan numarasini yazicam ama sakinlerin ismi soy ismi imza kafi mi yoksa tc leride şart mi.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Tc şart değil. İsim soyisim imza telefon yeterli olur. Bağlantı kalitemiz arttırılsın şeklinde de yazabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tşk ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah rica ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün Türk Telekom İlçe Müdürlüğü ile görüşmüştüm. Altyapı mesafesinin 251 metre olduğu söylendi. Saha dolabına 60 metre yakınım ama kablolar dolaşarak gittiği için 251 metre oluyor. 35 Mbps hızında kopmalar olabileceği ve 24 Mbps hızında sorun çıkmayacağı bilgisi verildi. Benim daha yüksek hız almam gerekmez miydi, bunun için ne yapmam gerekir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LittleEinstein -- 21 Ocak 2020; 15:14:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LittleEinstein L kullanıcısına yanıt
    Bu kapsamı dahil ederek erişim planlamaya dilekçe vereceksiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.