Hocam bu olayla ilgili forumda defalarca konu açıldı.Ben 2017 eylül ayında tarife değişikliği yapmıştım.O tarihte iki faturamın toplamı 40 kusur gelmesi gerekirken 11.50 tl gelmişti.Faturanıza haksız yere ücret yansıtıldığını düşünüyorsanız BTK,Şikayetvara yazıp Tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.
Aynı şey benimde başıma geldi.26.5 TL olan faturam son 3 ay 29.5 tl olarak geldi.Arayıp sorduğumda aynen dediğiniz gibi geçmişte eksik ödemişsiniz şeklinde bir açıklama yaptılar.
quote:
Orijinalden alıntı: Faruk Gürbüz Dalsarar
Hocam bu olayla ilgili forumda defalarca konu açıldı.Ben 2017 eylül ayında tarife değişikliği yapmıştım.O tarihte iki faturamın toplamı 40 kusur gelmesi gerekirken 11.50 tl gelmişti.Faturanıza haksız yere ücret yansıtıldığını düşünüyorsanız BTK,Şikayetvara yazıp Tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.
Eksik yatirdigimi iddia ettikleri faturalarin odeme dekontlarini gonderiyorum bana hala "yapacak bir sey yok yansitilmis bu borc kayit acamayiz" diyor.
Acik acik dolandiriyoruz desinler de bari bilelim.
Bankalara borcu nasil kapayacaklar saniyorsun.
Böyle şeyler Türk Telekom da olur. Kullanmayın, kullandırtmayın.
Aldigim mesajlar ve yapmis oldugum gorusmeler sonucu anladigim: batan bir sirketin masraflari kullananlara bolusturuluyor.
Haram zikkim olsun.
Ben bu eksik hesaplamayı THH taşıdım. Sonuç lehime çıktı konuya THH sonucunu ekledim inceleyin, kuruşunuzu kaptırmayın bu vampirlere