Şimdi Ara

Türk Telekom faturalıya geçene 500 dk 2 gb 26 tl (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
249
Cevap
31
Favori
31.811
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • callottemre C kullanıcısına yanıt

    2 haftanin sonunda çikmisti bizde sil süpür


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Bayiye dün gidebildim şehir dışındaydım. Camdan 26tl lik tarifenin yazılarını sökmüşler. O tarifeye geçiş kapandı dediler. Çözüm olarak çıkan faturayı öderiz cayma bedeli olmaz faturasız a taşıyabiliriz ya da başka operatöre taşıyabilirsiniz dediler.

    Ilk faturasız a taşıyorlarmış (hızlı açılsın diye güya fenercell verdiler). Sonra açılınca (hat sahibi değil çocuğu yolladık normalde hat sahibi olmadan yapılmıyormuş sanırım) faturalı tarifesi seçip tt hattı veriyorlarmış daha hızlıymış tt hat.

    Twitterdan yazdım şimdi. 26tl lik tarifeye geçirmezlerse vdf a geri taşicam.

    Edit: Twitter sonrası dönüş yapıp bayinin savunmasını geçerli sayıp burdan başka işlem yapamayız il müdürlüğüne gidin dedi biraz kavgayla kapattım telefonu 5dk sonra +90 lı numaradan üstlerinden biri aradı fiyatta indirimle anlaştık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kriptoymus -- 11 Eylül 2023; 2:6:9 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ankara Kızılay Kumrularda 95lik prime expere geçtim.

    26lık tarife de vardı yapıyorduk dedi ama dün bitmiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibine ve diğer bilgi sağlayanlara çok teşekkürler.. bimcell faturasızdan 20 gb'lik telekom faturalıya geçtim..hem de bayiye gitmeden telefonda hallettiler..vergisi ile 106 lira falan olur ki çok iyi bence..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Hangi bayi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ankara kızılay


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom yetkili merkezde gündüz 150den aşağı paket satmıyorlardı..az önce aradım, sizin haberiniz yok galiba, bakın 95 tl'ye ne aldım, sizin de bilginiz olsun, müşteri kaçırmayın, dedim.. teşekkür etmek yerine bir güzel azarladılar.


    Sistemde açık varmış. Bayii hatalı işlem yapıyormuş falan.


    Bak güzel kardeşim, negüsel söyledin.. sistemde açık.. adı üstünde..açık..kapalı değil.. ayrıca kanunsuz da değil.. paketin fiyatı 196 tl diye mesaj geldi.. taahhüt verdik, 12 ay diye söz verdik diye indirim tanımlandı..ayrıca 5555 nerenin mesaj merkezi? Kaydı kuydu olmayan bir yer mi bu 5555?


    İyi öğrenmişler, elbirliği ile öpmeyi..oğlana 1 gb okul hattı sorıyorum, 170 tl..yuh.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Turizm psikoloğu yeni sim verdiler mi size, yoksa eski sim kartla mi devam ettiniz, bana yeni sim vermediler hala ekran da bimcell yazıyor ve sil süpür çıkmıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Telefonda hallettim, bayiye gitmedim. Haliyle simk kart değişmedi..sil süpürü bilmiyorum ama sim değişmediği için tanımlı kart adının bimcell görünmesi normal sanki..benim için dert değil..bayiye bir daha uğra, sor istersen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vestelcellden geçiş yapan varmı taahhüt süresi bitmeden önce? benim 83 gün var geçiş yaparsam nasıl olur ?

  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Sil süpürü müşteri hizmetlerine sordum. 15gün sonra uygulamaya düşer dedi. Ama ara ara kontrol edin, daha erkende görebilirsiniz uygulamada dedi müşteri temsilcisi. 15gün sonra uygulamada göremezseniz tekrar arayın dedi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Kaldırdım numara bilgisini. Teşekkürler bilgi için

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Telefondan işlem yapmıyorlarmış artık. Türk Telekom sitesinden bayi ilinizdeki bayi bilgilerine bakıp aramayı deneyin isterseniz..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Telefondan işlem yapmıyorlarmış artık. Türk Telekom sitesinden kendi ilinizdeki bayi bilgilerine bakıp aramayı deneyin isterseniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • maviloks kullanıcısına yanıt
    Artık telefondan yapmıyorlarmış. Türk Telekom sitesinden kendi ilinizdeki bayi bilgilerine bakıp aramayı deneyin isterseniz..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prime 20 GB expert paketine bende geçtim. Dün ablamın bimcell hattını da geçirdim. Paylaşan arkadaştan Allah razı olsun. Ordu Ünye Asis iletişim çalışanlarına çok teşekkürler. Forumdan bahsettiler. Bende ordan görüp aradım dedim. 1 dk da hallettiler. Kendilerine teşekkürü bir borç bilirim. Çok faydalı oldu bu başlık; katkı sağlayan herkese çok teşekkürler 😊



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bimcell24 -- 3 Eylül 2023; 18:37:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • callottemre C kullanıcısına yanıt

    Ben Bimcell 'deyken değiştirmiştim. 4545'e AVATAR IPTAL yazdım. Şu an Türk Telekom yazıyor. Linkte ayrıntılı bilgi var 👍🏻

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/dijital-servisler/arama-fatura-tl/avatar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bimcell24 kullanıcısına yanıt
    Birisi yapmıyorlar demiş, siz yaptılar demişsiniz. Nedir bunun sırrı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80s90s 8 kullanıcısına yanıt

    Sabah 9 gibi aramıştım. Sonrasındaki gelişmeleri bilemiyorum. Olmuyor diyen arkadaş yazmış zaten. Ordu olmaz Ankara Kızılay olur, başka şehir olur. Farklı şehirlerden bilgi gelirse Googledan bayi numarası kolaylıkla bulunabilir 👍🏻


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.