Cevap için teşekkürler. Kullanıcı adı ve şifrem mevcut. Hatta size yaşadığım bir sorunu aktarayım. Superonline fiber altyapısından Millenicom taahhütlü pakete abone oldum. 24 mbps ile bağlantı yapıldı, servis Zte ZXHN H267A modemi taktı, internet sinyali alındı, kullanmaya başladım. Servis gittikten sonra kendi Airties 5750 modemime ONT'den çıkan cat5 kabloyu WAN portundan taktım, Millenicom kullanıcı adı ve şifremi girdim, hiç ikiletmedi, canavar gibi çalıştı. 1 gün sonra internetin 100 mbps hıza yükseltilmesi için başvurdum, 1 Mayıs itibarıyla talebiniz yerine getirilecek diye SMS geldi. 1 Mayıs saat 02.00'de hızım 100 mbps'e yükseltildi ve Airties 5750 internete bağlanmaz oldu. ZTE modemle sorunsuz bağlanıyor. Neden olabilir? Airties 5750 1200 mbps'e kadar hızı destekliyor. Bir ayar falan mı yapmam lazım? 24 mbps hızda hiç bir ayar yapmadan çalışmıştı. Bunun üzerine Airties modem yerine sahibindende 2. el olarak satılan TT'nin archer c5v router'ından alsam mı diye düşünmeye başladım. |
TÜRK TELEKOM FİBERNET/HİPERNET - ANA KONU (652. sayfa)
-
-
-
Adresinizde türk telekom gpon var. Yalan olduğu da yok hocam sadece yeni optik kablo çekilecek.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
benim anlamadığım ilk fotodaki sarı kablo zaten bağlıydı. Neden onu kopartıp siyah kablo çektiler. Mantıksız geldi açıkçası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Endişelenmeniz gereksiz. Siyah renkli OBK (dahili tesisat optik fiber kablo) var. Bizzat kullanmaktayım. Bu yassımsı, yaklaşık 2*3mm (yani dikdörtgen) kesitli bir kablodur. Alt ve üst yüzelerinde birer kanal vardır, bir bakıma elektrik kablosunu andırır. Ancak sert bir kablodur. Üzerinde de büyük olasılıkla Türk Telekominikasyon A.Ş. ve daha bir sürü tanımlama bilgisi basılıdır.
Sizdeki sarı kabloyu neden kopartmışlar, ya da kim kopartmış bilemem. Belki o sarı optik kablonun aşağıya giden bölümünde bir sıkıntı vardı, onun için size yeniden OBK çekildi ama bu sefer elde siyah renkli olanı olduğundan o çekildi.
Ancak kopartılan o sarı kablo da şimdi çekilen siyah kabloda da size fazlaca pay bırakılmamış. Yani ONT kutusunu en çok 50-60 cm. öteye bir yere monte etmek durumunda kalacaksınız. Özellikle T.Telekom ekipleri kendileri hat çekerse, arada en az 1 hatta 1.5 metre kablo payı bırakırlar.
-
Evet kablo biraz sert gibiydi sanırım. Saolun cevaplar için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç başvurup da VDSL altyapısının güçlendirilmesini sağlayabilen oldu mu acaba?
Hattaım eskiden 97 falan kaldırıyordu artık 82 kaldırıyor çünkü abone sayısı arttı.
Acaba VDSL saha dolaplarına güçlendirme çalışması yapıyorlar mı olsa 100 mbps alacağım ama işte kaldırmıyor.
-
Merhabalar herkese. Bu paketlere daha üst hız tanımlanması için arıza kaydı mı bırakmak gerekiyor? 24'ü 28'e mi çekiyorlar?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srvngrc -- 8 Mayıs 2022; 22:48:56 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
diğer konuda sordum, buradan da sorayım.
"Geçtiğimiz aylarda Beylikdüzünde reklam panolarında baya reklamlarını gördüm Turktelekom fiber beylikdüzünde diye.
Beylikdüzünde (Barış Mah. yada civarı Adnan Kahveci vs.) buralarda Turktelekom fiber kullanan var mı? FTTH yada FTTB şeklinde."
-
benimde maksimum hız desteği baya düştü. çünkü yoğunluk var. sanırım fiber gelmeden bu iş düzelmeyecek.
-
Abone sayısı artıyor sürekli hız azalıyor bari fiber gelmiyorsa şu saha dolaplarını güçlendirseler de
100 mbps kullanalım rahatça vdsl ile. Hocam evde 4 kişiyiz vallahi billahi 50 mbps yetmiyor herkes aynı anda video izleyince hız çok düşüyor.
75 mbps paketler varmış Türk Telekomun yeni çıkmış daha taahhüt bitmeden geçemiyorum
-
2 aydır fiber kullanıyorum. bildiğiniz rezalet. turknetten geçmiştim ttnete. altyapım ttnet fiber. 2 yılda taahhüt verdim. her gün en az 2 kez kopma oluyor.modemi yeniden başlatınca düzeliyor. kayıt açıyorum sorun giderildi deniyor 1 hafta sonra yine aynı. dün gece aradım dedimki netim yok. bana diyorki 70 mb hız görüyorum. ulan dedim turknet kullanırken böyle sorun yaşamadım ben birde altyapı size ait yazık. cayma bedeli 1100 küsür tl çıktı. ama yinede iptal ediyorum. bıktırdın 2 ayda rezil firma.
-
bugün 100 mbit'e geçtikten sonra hat değerlerim biraz tuhaflaştı. snr margin değeri 30 üzerindeyken 10'lara, path mode fast'ten interleaved'e geçti. ekran görüntüsü bırakıyorum, aslında eskiden upstream neyse downstream'de öyleydi.
ve geçişten sonra 1-2 saatlik kullanım sonrası internet hızı feci düşüyor. 1 mbit bile alamıyorum. modemi kapatıp açınca 100 mbit'e dönüyor ama 1-2 saat sonra tekrardan düşüyor hız. telekom ile iletişime geçtim ve arıza kaydı bıraktım ama bir de buraya sorayım. benim yapabileceğim birşey var mı? ve telekom bana geri döndüğümde nasıl iletişim kurmalıyım?
-
Taahhütümün bitmesine 15 gün kaldı be arayan var ne soran ne yapmalıyım sizce zam gelecek mi haziranda
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
twitterden yazin ararlar ,telekom destek bolumune yazin taahut uzatmak istiyorum diye ararlar 136 tl ye 100 mb alin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gelecek3535 -- 28 Mayıs 2022; 23:39:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O fiyat ile uzatırlar mı gerçekten? Twitter dan mesaj mı atmam gerekiyor üye bilgilerimi verip
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vdsl2 ile 100mbit aldım ama wifi den bir türlü 35mbit üstüne çıkamadım. Normal beton içinden telekom (dsl) tesisatı var.
Kablolu olarak 70-80-90 dolaşıyor. Var mı başına gelen acaba ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Aynen,telefon numarasi yazin oradan ulasirlar...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar doğru yere mi yazıyorum emin değilim ama;
Yukarıdaki ekran görüntüsünde, ilk başta yazan Tivibu'lu paketi düşünüyoruz birisi için de. 119 TL olan pakette Tivibu Uydu yazıyor.
Aynı paketi Tivibu IPTV seçerek de kullanabiliyor muyuz tam emin olamadım.
Fiyatta bir değişim oluyor mu?
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X