Şimdi Ara

Türk Telekom hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17.09.2024 Tarihinde Türk Telekom Mağazasından Kendime 505 24* **** nolu hattı satın aldım. Fakat çekim kalitesi 2 mbps altında olduğu için memnun kalmadım hattı taşımak istedim fakat yeni hatlarda 3 ay boyunca numara taşımanın mümkün olmadığı sebebiyle hattı taşıyamadım. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradığımda bana sadece 90 TL cayma bedeli ile faturasıza geçiş yapabileceğim söylenmesi üzerine işlemi onayladım ve faturasız hatta geçişimi sağladım. Üstelik 1 ay bile olmamıştı hattı alalı. Gerek Konuşmada gerekse internette acayip sorun yaşadım defalarca arayıp şikayet oluşturmama rağmen hiç bir düzelme olmadı. Arama kayıtlarım sistemde mevcuttur. Son fatura olarak bana 940 TL fatura gönderilmiştir nedenini öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradığımda bana 300 TL cayma bedeli yansıtıldığı mı öğrendim. Zaten çekim kaliteniz düşükken bide bu kadar fatura göndermeleri ne kadar doğru bilmiyorum. Yatırdığım fatura ücretimin iadesini talep ediyorum aksi halde tüketici mahkemesine ve adliyeye şikayette bulunacağım. İnternet hızlarını ekran görüntüsü olarak paylaşmaktayım. Bu faturamı iade alabilmem mümkün mü Türk Telekom hakkında Türk Telekom hakkında Türk Telekom hakkında Türk Telekom hakkında

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • 940tl olan faturanın suretini kişisel yerleri silerek ekleyebilir misiniz?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hattı faturasıza çevirdim şimdi nerden alabilirim bu sureti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Müşteri hizmetlerinden istedim onlar mail olarak atınca sizi tekrar etiketleyip atarım olur mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tamamdır

  • Biraz önce aradılar faturada yanlışlık yok dediler mail olarak da gönderdiler. Buraya bırakıyorum ekran görüntülerini Türk Telekom hakkında Türk Telekom hakkında Türk Telekom hakkında

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Faturada bir yanlışlık yok. Yeni hat açılışlarında SIM kart ücreti ve yeni hat vergileri vardır. Taahhüt süresi dolmadan veya 1 yıl geçmeden faturasız geçiş yaptığınız için bu ücretler (SIM kart ve yeni hat vergisi) son faturanıza yansıtılmıştır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt

    Normalde taksite böldükleri şeyleri topluca talep etmisler. Mesela faturalı devam etseydin bunlar taksit taksit her ay kesilecekti ama faturasıza gecince hepsini tek seferde talep etmisler. Yapacağın su, hangi banka ile calisiyorsan onunla öde bu borcu. Sonra da banka üzerinden taksitlendir. Biraz faiz isler ama daha kolay ödersin

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yok ödedim zaten hatta Kuveyt Türk de 2 talimat verdim 500 TL bonus verdi üstüne de naystan 200 verdi 250 kadar da ben ekledim ödedim sorun olmadı çok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt

    Gecmis olsun :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.