Türk Telekom internet servis sağlayıcısına taahhütlü aboneyim. İnternet hizmet numaram 8814998844.
17 temmuz 2020'de adres değişikliği sebebiyle internetimin nakli için telefondan müşteri hizmetleri aracılığıyla başvurdum. 11 ağustos 2020 itibariyle hala nakil yapmadılar. Cimer'e de başvuru yaptım ama konuyla ilgilenilmedi. Tam 10 kez müşteri hizmetlerini aradım ve nakilin yapılmama sebebini açıklayamıyor. Teknik arıza varmış diyor bekleyin diyor. Bana nakil için 3 ayrı kez gün verdiler. İşimi bırakıp 3 ayrı gün evde gelmelerini bekledim ve gelmediler. Başvuru sonrası nakil talebiyle ilgili bana kimse ulaşmıyor ve nakil yapmaya gelmiyor. Var olan internetimi de nakil edileceği için dondurdular. Düzenli fatura ödeyen bir müşteriyim ve tam 25 gündür mağdur ediliyorum. Hattımı nakledemedikleri için kapatmalarını istediğimde 1000 tl üstü cayma bedeli çıkarıyorlar. Hem de hattımı nakledemiyorlar.
SAMSUN TELEKOM BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BENİM HATTIMI NAKLETMİYOR. Sağlıkçıyım. Corona döneminde boş alkış şovu yaptı Türk Telekom. Alkış yerine vazifenizi yapın lütfen, 25 gün oldu!
Burası mobil operatörler bölümü konuyu internet servis sağlayıcılar kısmına açın.