Şimdi Ara

Türk Telekom Neyin Peşinde? (Son Ödeme Tarihi İçin Gelen Mesaj) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konuyu biraz araştırdım.

    Ev interneti için konuşuyorum. Eylül, ekim faturasında son ödeme tarihi değişikliği yapılacağı bildirilmiş ve kasım itibariyle değiştirilmiş.

    Mobil için ise 9 ay önce bu konuya yazmışım bildirim aldım diye. Ancak mobilde son ödeme tarihi henüz değişmedi.

    Ekran görüntüsündeki türkçe karakterlerin olmaması pdf uygulaması sebebiyle oluşuyor ama ne yazdığı anlaşılıyor.


    Özetle, son ödeme değişikliği -ev interneti- bana eylül ve ekimde bildirilmiş. Kendini buna göre ayarla denilmiş. Mobilde de bildirilmiş ama henüz değişim olmamış. Ev interneti için ekran görüntüsü ekledim, eylül ayı seçtim.

    Faturada yazan detaylar kanunen tebliğ edilmiş sayıldığı için de kurum yükümlülüğünü yerine getirmiş.

    Bankalar "sözleşme değişikliği" niteliğindeki bildirimlerini ekstre üzerinden yaparlar ve kabul edilmiş sayarlar. Çünkü size tebliğ edilmiştir. Kabul etmiyorsan borcunu öde iptal et diye not düşerler ve bir süre verirler.

    Tabi ev interneti veya mobil gibi taahhüt içeren şeylerde bunu yapmak mümkün olmaz çünkü aslında bu bildirimler biraz kendini buna göre ayarla, paranı kenara koy bildirimleridir. Kredi kartına verilen harcama sözünüzün olduğunu veya iptal etmeme sözü verdiğinizi düşünün. Bu durumda sözleşme değişikliğini kabul etmiyorum iptal edin dediğinizde verdiğiniz taahhüt anımsatılır ve cezası olur.

    Sözleşme değişikliği, son ödeme tarihi değişikliği sebebiyle fesih yapılır mı diye sorulacak olursa-cezasız- ( haklı fesih ) hiç sanmıyorum çünkü " bildirme yükümlülüğü " yerine getirilmiş. Banka için uymuyorsa iptal edersin borcunu ödeyip veya cezasını ödeyip sözünden cayarsın, ev internetinde de taahhüt cezası daha fazla olacağından dolayı paranı son ödemeye göre ayarlarsın veya yok der iptal edersin cezası ile.

    Bildirim bana ulaşmadı diyenler yasal yollardan hakkını arayabilir. Türk Telekom Neyin Peşinde? (Son Ödeme Tarihi İçin Gelen Mesaj)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 6 Aralık 2020; 3:36:58 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Zaten o bildirimi yapmak zorunda kendi kafasına göre değiştiremez diğerlerinin ödeme süresi uzunken neden ve nasıl süreyi kısaltabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    bireysel.turktelekom.com.tr
    Son Ödeme Tarihi Değişikliği > Destek > Web > Türk Telekom
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/web/destek/sayfalar/duyurular/son-odeme-tarihi-degisikligi-hakkinda.aspx


    Ocak 2021 de daha da değişecekmiş hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Ay sonu gelmeden alacakları Bi an önce almak kısacası Türk Telekom Neyin Peşinde? (Son Ödeme Tarihi İçin Gelen Mesaj)  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Ay sonu gelmeden alacakları Bi an önce almak kısacası  

    Ev telefonunda neden son ödemeyi ayın 15-16'i bandına çektiler asıl, zaten abone sayıları az mobilin yanında. Sanırım 22-23 olan kimse kalmadı sabit telefon hizmetinde artık. Baya düşmüşler zavallılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    O kadarını bilemicem kullanmadığım için bilgim yok

    Aboneliğim olsa btk yazar geçerli nedenlerini öğrenirim

    emekli maaşı ile geçinenlere sıkıntı olabilir 17sinden sonra başlıyorlar heralde ödeme


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom 15-20 yıldır ev internetini kullanırdım tak diye kota kalktı fiyat 2 katı dedi tamam eyvallah dedim 3 yıldır başka firmadayım kendileri kaybetti.
    Mobilde ise yillarca kullandim hatta telekomdan başka operatör kullanmadım taki 2 yıla kadar orda da cazip fiyat vermediler tmm eyvallah dedim ve konumdan ötürü de taşıdım.
    1-2 müşteri telekoma koymaz ama bu kafada ilerlersen telekom elinde de 1-2 derken müşteri kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
  • 2 gün gecikmeli ödedik bakalım bu ay ne kadar gecikme faizi üfleyecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ay fatura son ödeme tarihi 8 Aralık olarak kesilmiş neredeyse unutuyormuşum ödemeyi 9 Aralık 00:30 civarında ödedim bakalım aramalar kısıtlanmamıştı umarım hat açma kapama ücreti yansımaz. Çok gıcık etti bu durum beni mis gibi son ödeme tarihimiz vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt

    Aramalar kisitlanmadiysa hat açma kapama ücreti alınacağını sanmıyorum hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı konuyu az önce açtım.. Ne yapmak ve nereye varmak istemekteler?.. Böyle bir şey olur mu.. Çözüm bulunmazsa Turkcell'e geçeceğim. Onlarda en azından fatura kesim tarihleri değişikliği var..

  • Umarım..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.