Bu lanet olası firma hiçbir şekilde sorun çözmeye yanaşmıyor. sırasıyla müşteri hizmetleri, bölge müdürlüğü, btk ve en son olarak linkedin üzerinden şirketin ceo'suna mesaj atmak suretiyle şikayetimi ilettim.
müşteri hizmetleri ezbere konuştu. bölge müdürlüğü şikayet dilekçesini "bir şey değişmez" diyerek almadı. btk tarafında kopyala yapıştır cevaplardan ileri gidilmedi. ceo'ya iletilen şikayetten sonra önce genel müdürlükten sonra bölge müdürlüğünden aradılar, telefonuma "adresinize altyapı gelmiştir" şeklinde sms geldi, nakil işlemi başvurusunu tekrar aldılar. "port olmaması" sebebiyle yine bağlayamadılar. internet hizmeti veren bir firmadan internet hizmeti alamamak muazzam bir deneyim gerçekten. bir çıkar yol bilen varsa lütfen cevaplasın. bu lanet olası adamları daha nereye şikayet edebilirim.
HİZMET BAŞLIĞI : DİĞER HİZMET ALT BAŞLIĞI : TELEFON VE INTERNET SERVIS SAGLAYICILARA ILISKIN BASVURULAR
Bir bu kalmis. Buraya da yaz.
Oraya da yazdım. Teşekkür ederim.
HighsenbergH
kullanıcısına yanıt
Gidip il müdürlüğünde yüz yüze konusmayi deneyin altyapi bölümüyle. Kolay bir sorunsa hallediyorlar hemen ama yeni portluk yer yoksa falan listeye alicaklar sirayla artik biri iptal edince. Ayrica Turkneti deneyin belki santralde YAPA vardir yakinsaniz iyi internet alirsiniz pprt sorunu olmadan
mcrew
kullanıcısına yanıt
Hocam selam, ben de bunu yazmaya girmiştim, siz yazmışsınız bile. Teşekkür ediyorum.