Şimdi Ara

Türk Telekom Portumu Sistem üzerinden değiştiriyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Oczipka kullanıcısına yanıt
    PM attım. Çözebileceğimizi düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar. Ben de daha önceden Turk.Net ve Oris Telekom kullandım. Turk.nette iken 75 mbit kullanıyordum. Hattımda surekli kopuyordu. Modemden baktigimda port değerleriyle surekli oynaniyordu. 60 50 30 boyle surekli hızı düşürüp bir nevi kullanamıyordum. Turk Telekomun yaptığı çok belli. Alternatif operatörlere olan ilgiyi azaltmak için çabalıyorlar. Daha sonradan Oris Telekom'a geçtim. Oris Telekomda da 50 mbit lik tarife seçmiştim. Ondada aynı durumlar yaşanınca hattımı kapattirdim . Kullanmakta olduğumuz telefon numarasını da kapattirarak kaybetmiş oldum. Sonradan netspeed'e 75 mbit lik tarife için başvurdum. Onlarda hattımı açmayı beceremediler. Üstüne ukalâ müşteri hizmetleri de kendi beceriksizlerinden beni azarladı. En sonunda Millenicomdan vdsl prestijli paket için yeni hat başvurusu yaptım. 3 gun içinde telekom ekibi gelip bağlantıyı yapıp, evden de kabloyu kontrol edip hat değerlerime baktı. Baktığı cihazda 75 mbit tanımlıydı. 10 gün kurulum için bekledim. En sonunda alper beye yazdım ve teknofix ekibini gönderdi. Modeme kurulum yapıldı. Bu sefer 7 mbit tanımlı gözükmekte. Millenicom musteri hizmetlerine söylediğimde bana genel altyapı çalışması olduğunu söylüyorlar. 1 aralık 2018 de başladı gözükmekte ve ne zaman biteceği belirsiz. Altyapı çalışmasının olduğundan bile şüpheliyim. Modeme bir türlü 75 mbit hızı tanimlayamiyorlar. Anladım ki millenicom bağlatmakta pişmanlıktır.
    Abonelik evrakını imzalamadan önce yardımcı olan Alper Bey'de özel mesajıma hiç cevap bile vermiyor ,vermek istemiyor.Demek ki tüm sorunların çözümü için Telekom'a gidip Apelerin kesilmesi gerekiyor. Türk Telekom Portumu Sistem üzerinden değiştiriyor Türk Telekom Portumu Sistem üzerinden değiştiriyor Türk Telekom Portumu Sistem üzerinden değiştiriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torquexd -- 5 Şubat 2019; 16:56:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • torquexd T kullanıcısına yanıt
    Sanırım bu sorun bir kaç güne çözülmezse başka iss lere geçiş yapacağım bunlarla uğraşmak istemiyorum
  • Oczipka kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Yukarida da belirttim onceki saglayicilar o hizlari tanimlayabiliyorken bu millenicom hız tanimlayamiyor. Konuyla ilgileniyoruz , bir gelişme olursa bilgi vereceğiz demekten başka birşey yapılmıyor. Alper beyde biraz ilgileniyormuş gibi yapıyor ama bir gelişme olacağını sanmam. Sorunun kaynağı Turk Telekom'daki Ape'ler. Bu port hızlarının telekom sistemi üzerinden sürekli değiştirilmesine ve kopma sorunu oluşturulmasına belki alternatif operatörlerinde gerçekten yapabileceği bir şey yoktur.Bu port sorunlarının çözümü için sanırım başka bir yöntem deneyeceğim. En etkili yöntem diyebilirim. Buradan ISS'lerin destek hesaplarına vs. yazmakla çözülemeyecek kadar gelişmiş bir sorun maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • torquexd T kullanıcısına yanıt
    Bekleyelim bir kaç gün bir sürü iss var denicez hepsini
  • 75 Mbps Sınırsız Netspeed kullanıyorum geçen ay aynı şey benimde başıma geldi hızım 35 Mbps'ye düştü SNR ise 16'dan 8'e düştü ama ertesi gün düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • torquexd T kullanıcısına yanıt
    Bugün tt ekipleri geldi sorunu onlara anlattım kablo oksitlenmiş falan filan dedi düzelttik dedi ellerindeki cihazla net bağlantımı kestiler bağladılar eski haline döndü hattım şu anlık bir problem yok ama yalama yaptı bence artık bir kaç gün sonra aynı muhabbeti yaşıcam eminim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oczipka kullanıcısına yanıt
    Emin ol tekrar yaşayacaksın. Telekom'daki Ape'ler alternatif iss müşterilerine bilinçli olarak yapıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, ortalama konudan 1 yıl geçmiş bende tam 1 yıldır bu sorunu yaşıyorum, bunun üstüne bu konuyu bulmam iyi oldu.
    Nasıl bir yol izlediniz tam olarak ?

    1 Sene önce turknet kullanıyordum bende hat değerlerim 110 download 40-45 upload olarak gözüküyordu sürekli.
    Böyle hat değerleri olunca tabi en yüksek pakete geçtim.
    Aylarca sorunsuz kullandım yan daireme birileri taşınıp internet bağlatana kadar.
    Sonra 1 ay kadar internetim kesildi hızım düştü 15 - 20 - 35 bu civarlarda gezmeye başladı.
    Paketimi düşürdüm mecbur kaldım bu yıl içerisinde yan komşumun modeminden hat değerlerine baktım.

    35mbps TurkTelekomdan bir paket kullanmalarına rağmen 110 download 40-45 upload olan hat değerleri onlarda gözüküyor.
    Çok ilginç değilmi tam internet bağladıkları gün benim hızım düşüyor ve eskiden aldığım hat değerlerini onlarda görüyorum.

    Turktelekom binasına gittim konuyu anlattım dalga geçer gibi port değiştirilemez imkansız öyle bir şey olmaz v.s dediler kendileri.
    Ardından hat değerlerini açıkladım, tabi açıklayınca sorguya çektiler siz nasıl komşunuzun modemine girersiniz bu yasak v.s v.s diyerek kovmaya çalıştılar.
    Sonrada gidip interneti aldığım yere söyleyin bizi ilgilendirmez dediler çok komik bir durum.

    Turknet belgeli bir şekilde her şeyi ilettim kendileride aynı bu şekilde ekiplere bildireceğini söyledi.

    Cidden Turktelekom bu yaptığı saçmalıktan başka bir şey değil.
    Bir de portun değişmeyeceğini imkansız olduğunu söylüyorlar.

    Şu aşamadan sonra nasıl bir yol izlesem ? Turknet den vazgeçip Turktelekom gibi bir internet sağlayıcı asla kullanmak istemem. 100 mbps için kim bilir ne kadar fatura öderim.




  • ReLoaDeD07 R kullanıcısına yanıt
    Port değişmez, kasıtlı olarak bir işlem yapılıp yapılmadığını da iddia edemeyiz. Çünkü dolaptaki regletlerde etiketleme yapmıyorlar. Hat kimin belli değil.

    İlla kasıtlı bir işlem yapıldığını düşünüyorsanız, taş çatlasa sizi eski/oksitlenmiş regletlere bağlamışlardır. O da bir ihtimal.
    Muhtemelen dolabın kapasitesinden kaynaklı bir durumdur.

    TT de xDSL FTTC için 100Mbps 140-155 arasında (kampanyasına göre).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 4 Haziran 2020; 10:55:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Aynısı benim de başıma geldi. Gece 3 gibi internet 30sn gidip geldi. Max rate 110 mbps'den 33'e düştü. Muhtemelen portu değiştirdiler.

    https://forum.donanimhaber.com/gece-vakti-mafolan-hat-degerleri--143811083#143811083
  • sedateren23 S kullanıcısına yanıt
    Gece 3 te saha dolabına gidip, devreni bulup üstüne de sana yeni port açıp taşıdıysa helal olsun zaten o personele Yeni port bilgilerini firmana ne sebeple iletmiş olabilir?

    Muhtemelen illa bir gıcıklık varsa belirttiğim gibi, sizi eski regletlere bağlamışlardır. Oksilendikçe bağlantı kaliteniz düşer. Saat, zaman fark etmez.
    Ama sanmıyorum, çünkü bu durumu yaşayan TT aboneleri de gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 4 Haziran 2020; 13:31:28 >
  • Konu hortlatmak olacak lakin dün tam olarak aynı şeyi yaşadım. Türknet kullanıcısıyım ve 2 gün önce, 1 aydır süregelen sürekli kopma problemi nedeniyle 7 kere yönlendirilip üstlerinden baskı yapıldıktan sonra TTnet saha ekibi teşrif etti çözüm için. Yaptıkları tek şey port değiştirmekti ve hat değerlerim normale döndü, 50 mbps alamadığım hız tekrar tam 100mbps' e (kapasite 120-125) çıktı. Gece 2-2.30 arası internetim ben offline oyun oynarken gitmiş. Ve o saatten bu saate kadar sürekli kopma, hat değerlerinde rezillik ve hızım ise maksimum 55mbps mevcut 50 mbps oldu.


    Şimdi bu kasıtlı değilde nedir?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kızıl_Şaman -- 17 Temmuz 2021; 14:53:10 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.