Vodafone uygulamanızda en altta tarife bölümünden tarifem ve taahhütlerime girerseniz taahhüt detayimda cayma bedelini görürsünüz. Benim de 115 lira cayma bedeli var bunu yakıp geçeceğim bugün. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cycloner -- 2 Mart 2024; 9:18:20 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (20. sayfa)
-
-
Bende dün önce Vodofone gidip bir iki soru sordum tarifem kısmında cayma bedeli 176TL mesela ekstra bir ödeme çıkarmı dedim taşıma olursa çıkmaz dedi, Geçebileceğim en uygun tarife ücreti nedir dedim 300TL'na 22+2gb olan bir paket söyledi...
Bende çıkıp TT bayisinden yeni hattı aldım 25+5GB 250TL olan paketi bakalım yarın açılır diye düşünüyorum.
-
Turkcell'den geçiş yaptım, 950 TL cayma bedeli çıktı, internet sitelerinde 24 ay prime dijital avantajlardan faydalanabileceğim yazmaktayken 12 ay tanımlandı. Buna ilişkin kayıt oluşturdum ancak 20.02.2024 tarihinde değiştirildiği iddia ediyor ama internet sitelerinde halen 24 ay diye yazıyor. 12 ay olarak bilseydim (avantajlarla birlikte cezai bedeli karşılar diye düşündüm.) en azından cezai bedel ödemeyeyim taahhüt bittikten sonra o dönemde en avantajlı operatör hangisiyse ona geçiş yaparım diye beklerdim.
Aynı sorunu yaşayan var mı?
BTK'ya şikayet ettim daha önce BTK şikayeti yapan oldu mu? BTK'dan herhangi bir sonuç çıkar mı?
-
Magduriyetinizi tüketici hakem heyetine ekran görüntüleriyle sunmanızı ve Twitter üzerinden Türk Telekom'a da hakkınızı aramanız gerektiğini öneririm.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam BTK'yı aradım 10 günde cevap vermek zorundalar, işleyişe tam olarak hakim olmamakla beraber verilecek karara göre tüketici hakem heyetine şikayet etmenizi tavsiye ediyoruz dediler. BTK'dan çözüm bulunabiliyor mu? yoksa BTK sadece Türk Telekoma ceza mı kesiyor? bu konuda bilginiz var mı? sadece ceza kesiyorsa Tüketici Hakem Heyetine başvurmak daha mantıklı dediğiniz gibi
-
arkadaşlar şimdi ben iş gereği kıbrıstayım turkcell tahahütüm geçen hafta bitti yenilemedim sırf bu tarifeye geçmek için. yanlız şöyle bir durum var ben ayın 14ünde döneceğim kampanya bitişi de 5inde. ben 5inde müşteri hizmetlerinden başvursam süreç nasıl oluyor sim kartı nası alıyoruz eve kargo mu yapıyorlar yoksa bayiden mi gidip alıyoruz. o arada 9gün hatsız kalacağım. kampanyayı da kaçırmak istemiyorum. sim kartı eve gönderiyorlarsa sorun olmaz eşim alır evde bi telefona takar aktif eder. zaten geçiş de bir kaç gün sürer. tavsiyeniz var mı bu senaryo için?
-
Dün basvurdum bayiden. 5 dk işlemi tamamladı görevli. Zarfı verdi :) bugünde sms geldi yarın saat 18.de aktif olacak diye. Totalde 3 günde falan açılmış oluyor. AYRICA yeni hat açılınca sms atacağım SOZ ve ONAY diye
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-694A104D3 -- 2 Mart 2024; 18:30:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence arayıp taahhüt verin, SMS ile taahhüt verince 2 veya 3₺ kadar ücret kesiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Türk telekom esim ile kullanan varmı? Bayilere gidiyorum e sim olmuyor diyorlar nasıl yapabilirim? Müşteri hizmetlereni arıyorum bayiye gidip yaptırın diyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Türk Telekom mağazaları ve de genel müdürlük binaların da e-SIM tanımlatabilirsiniz hocam. (Ücretli maalesef)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz kullanıyor musunuz? esim veya kullanan varmı? Beni aydınlatabilir mi? Normal bayi ana bayiyi aradı onlarda olmaz demiş anlamadım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Başka operatör de kullanıyorum, buradaki ana bayiler ücret karşılığı yapıyor, siz de de yapıyorlardır muhtemelen işi bilmeyen veya üşengeç elemanlara denk geldiniz hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gecis ücretsiz değil mi ? Kurye ile istedim 90 TL dedi. Subeden kendimiz alsak yine bu ücret ödeniyormuş sim kart parasıymış. Doğru mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam peki Aramak ücretli mi? Kaçı ariyip ne diyecez?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-694A104D3 -- 2 Mart 2024; 16:30:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır, siz de yüklü olan dakika dan düşüyor olması lazım.
4441444 müşteri hizmetlerini arayın ve taahhüt vermek istediğinizi belirtin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçişler ücretsiz, dediklerine aldırış etmeyin.
e-SIM den ücret alınıyor maalesef, fiziksel de öyle bir şey yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çoookkkkk teşekkür ederim aşırı 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Online taşımada kurye ücreti alıyorlar .
Bayiden ücretsiz yapabilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X