Şimdi Ara

Türk Telekom'un Yüksek Fatura Skandalı!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
17.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • EvoLutioN87 E kullanıcısına yanıt
    Taksitlendirme iste bari hacılar öper seni :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir durum ile ben de karşılaştım. Yurt dışı internet kullanımı nedeniyle 6.000 TL gelen faturamı dava açarak 294 TL'ye düşürttüm. Size de Tüketici mahkemesinde dava açmanızı ya da miktara göre Tüketici Hakem Heyetine başvurmanızı öneririm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benim ki size kesilen paralar yanında bir şey değil ama benden de 2 mb internet için 22 lira kesmişler internet açık kalmış bütün parayı hortumlamışlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar konuyu btk'ye taşıyın, btk onların hakkından geliyor, bu yaptıkları cidden kabul edilemez! Bir çok kişinin başına aynı şey gelmiş. ben konuyu btk'ye taşıdıktan sonra faturamı 250tl ye indirdiler, o 250 tl de onların hakkı değildi ama konuyu uzatmadan kapadım.
  • Artık telekomun internet tarafında da birtakım dalavereler çıkmaya başladı, internet faturasını otomatik ödeme ile ödüyorum, geçen ay bir baktım normalde 65 tl civarı gelen fatura 130 tl gelmeye başlamış son üç aydır 130 tl den geçiriyolar bize, hemen aradım kampanya süreniz bitmiş devam ettirmemişiniz demezler mi, kardeşim ben nereden bileyim kampanya süremin bittiğini, beni aramadınız, sormadınız, bulduk kerizi yolalım demişer... arkadaşlar soz zamanlarda böyle şeyler çok duymaya başladım, malum telekom yabancıların, bu fatura konularında daha dikkatli olmanızı öneririm artık... dikkat edin de ...te gelmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi molella -- 4 Eylül 2018; 20:19:0 >
  • millete dikkat edin diyecene sen dikkat edip farkına varsaydın

    hiçbir internet sağlayıcının seni uyarmak gibi bi zorunluluğu yok sen takip edeceksin
    onu geçtim e fatura gelmiyor mu yada sms hiç mi 3 ay fark etmedin
  • Böyle şeyler telekom da olur zamanında bende yaşadım thh gidin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: molella

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Zorunlu olduğu yeri gösterirmisin bana sözleşmende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    o sözleşmeyi baştan sona okudunmu bilmiyorum, ben müşteri temsilcisine üzerine basa basa sözleşme bitmeden aboneye haber vermeniz zorunlu mu değil mi diye sorduğumda "evet zorunludur" cevabı aldım ki bu sebepten emin bir şekilde konuşuyorum...
  • Bende sana diyorum sözleşmende öyle bi madde varsa bana göster ozaman temsilci her zaman herşeyi bilemiyor maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    arkadaşım şimdi sözleşme kurcalatma bana iddiayı sen atıyorsun ispatınıda sen yap, ben müşteri temsilcisinden cevabını aldım, doğru cevap vermiyorlar demekle bu iş olmaz, o kişile oraya koyulmadan nasıl sıkı eğitim alıyorlar belli, ellerinde anahtar kelimelere göre arama yapan sistemler var ve her türlü soruya anında cevap verebilecek şekilde donatılmışlar, bir kere yanlış cevap vermeleri nereeyse mümkün değil dirr...
  • Sen sadece böyle düşünerek kendini kandırırsın devam et bişi demiyorum sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    yahu bilader kim kimi kandırıyor, ben kendimi neden kandırayım, telekomun avukatı gibi konuşmayı bırak, yetkili biz sorumluyuz diyor artaya saçma sapan iddialar atma, hukuk kanunlarımızda artaya iddia atılıyorsa atan kişi bunu ispat etmek zorundadır, ben ispatımı müşteri temsilcisinden almışım zaten hala maval okuyorsun, sen de ispatını yap da görelim.
  • Böyle şeyler sadece türk telekomda olur.



    Kullanmayın, kullandırtmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna benzer bir durum da benim başıma geldi. Çeşme deyken bir kaç kere "Yunanistan a hoşgeldiniz" mesajı geldi başlarda önemsemedim. Sonraki günlerde güncel fatura yı kontrol ettim. 35 tl eklemişler fatura detaylarında ne bir ücretli görüşme nede ücretli sms ve İnternet var ama güncel fatura da 35 tl eklemişler. Müşteri Hizmetlerini aradım fatura kesildikten sonra inceleyebiliriz diyorlar. Fatura gelince ne değişecek şimdiden düzeltilmesini istiyorum ilgilenen yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.